3 grudnia 2022

Podsumowanie miesiąca: listopad 2022

Jesienne listopadowe liście

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie zeszłego miesiąca.

 

Kilka dni temu wkroczyliśmy w grudzień, czas oczekiwania na święta Bożego Narodzenia. Codziennie uzupełniam jedno okienko Blogowego Kalendarza Adwentowego, który znajduje się w pasku po prawej stronie, otwieram kalendarze z kosmetykami i biżuterią, a także ten zrobiony przeze mnie -  z zadaniami. Zanim na dobre wczujemy się w świąteczny klimat, wróćmy na chwilę do listopada.


Śnieżny krajobraz

Pierwszy śnieg

W drugiej połowie listopada spadł pierwszy śnieg. Co prawda nie utrzymał się długo, ale miło było popatrzeć na świat przykryty białą pierzynką. Oby święta były białe.

 

Sezon na świąteczne filmy rozpoczęty

W listopadzie zaczęłam powoli wprowadzać się w klimat nadchodzącego Bożego Narodzenia, oglądając świąteczne filmy. Do tej pory obejrzałam 5 produkcji - 3 z nich pojawiły się już w Strefie Kinomaniaczki: świąteczne filmy czas start! Jeśli jesteś spragniona tego typu filmów, zerknij do mojego Kalendarza adwentowego z filmami na każdy dzień grudnia. To ogromny zbiór filmowych i serialowych propozycji.

 

Balony i lampka przy oknie

 

Impreza andrzejkowa

W zeszłym miesiącu miałam okazję uczestniczyć w imprezie andrzejkowej. Było fantastycznie, Wytańczyłam się za wszystkie czasy!

 

 

Świąteczne DIY - kalendarz adwentowy

W listopadzie, jak co roku od trzech lat, wykonałam kalendarz adwentowy z zadaniami. Instrukcję jak go wykonać znajdziesz w Blogmasie nr 1. Wykorzystuję ten kalendarz w pracy z moimi uczestnikami.

 

Co mi w duszy grało?

Moja ulubiona mieszanka hiszpańsko-angielska z polskim akcentem. Zapraszam do słuchania.

 

Sebastián Yatra - TV


Przyjemna nuta. Miło się jej słucha.



Soledad, Lali, Natali Oreiro - Quiero Todo


Dwie piosenkarki i aktorki, które lubię, Natalia Oreiro i Lali, w jednej piosence. Czyż może być coś lepszego? Tak, bo w dodatku ten utwór to cumbia. Super nuta!

 

 

Avril Lavigne - I'm a Mess (with YUNGBLUD)


Nowość od Avril, która stanowi zapowiedź rozszerzonej wersji jej najnowszego albumu Lov Sux (nie mogę się doczekać, aż usłyszę całość). Avril zaprosiła do współpracy Dominica Rocharda Harrisona, znanego jako YUNGBLUD. Wyszedł im świetny duet!

 

 

Keanu Silva, Jhn Mc Fly, Marissa - Stranger


Fajny vibe z nuta tajemniczości śpiewany przez... Polkę.



Taylor Swift - Bejeweled


Piosenka pochodzi z albumu Midnights wydanego w październiku tego roku. Piękna nuta, na uwagę zasługuje tez teledysk, który po części nawiązuje do Kopciuszka.



Taylor Swift - Maroon


Kolejna piosenka z najnowszego albumu Taylor. Czarująca, szczególnie refren, który przypomina mi inny utwór, tylko nie wiem, jaki.



P!NK - Never Gonna Not Dance Again

 

Bardzo optymistyczny utwór i teledysk.



Little Mix - Love Me Like You


Przypomniałam sobie o tej piosence. Od razu wpada w ucho, jej melodia ma nieco świąteczny klimat. Plus za fajny teledysk.

 

 

Maneskin - The Loneliest

 

Smutna, ale przepiękna ballada rockowa.



QUMPLE ft. Kombii - Pokolenie, ale to QUMPLE

Super połączenie pokoleń i głosów. Lubię, gdy artyści odświeżają klasyki i dają im drugie życie.

 

Podsumowanie listopada 2022

Blog

Pod względem regularności publikowania wpisów trzymam poziom. Najchętniej komentowane okazały się:  Podsumowanie października, Dodatki, które odmienią Twoją stylizację oraz Blogmas #1.

 

***

Jak wspominasz listopad?

 

6 komentarzy:

  1. O kurde tym razem muzycznie nic nie znam, ale w sumie rzadko słucham zagranicznych piosenek :D
    Widzę, że wczoraj mój blog był w Twoim kalendarzu adwentowym - dziękuję!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z polskich tym razem tylko jedna piosenka wskoczyła. :D

      Robisz świetną robotę, zasługiwałaś na docenienie. <3

      Usuń
  2. Miałaś bardzo fajny listopad :)
    Mój spędziłam w pracy i na czytaniu świątecznych książek. Przeczytałam ich przez cały miesiąc 9.

    Ja miło wspominam zabawy andrzejkowe w szkole podstawowej. Było bardzo wesoło :)

    U mnie śnieg spadł w nocy z 23 na 24 listopada, było go bardzo bardzo dużo. Też mam nadzieję na śnieg na święta :)

    Udanego grudnia Moniko ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! <3

      Wow! Gratuluję 9 przeczytanych książek! <3 U mnie też praca, ale jeszcze trochę i będą święta. :D

      Super, że masz takie przyjemne wspomnienia związane z Andrzejkami. ;)

      U mnie 18 listopada trochę poprószyło. ;)

      Dziękuję. Pięknego grudnia, Iwetto! ;*

      Usuń