24 grudnia 2022

Blogmas #8: świąteczne życzenia i choinki

Świąteczne iluminacje

Hejka!

Zapraszam się na Blogmas nr 8.

 

Nadszedł kres odliczania, wszystkie okienka z kalendarzy adwentowych otwarte (będzie mi tego brakować, bo fajnie dostawać codziennie jakąś niespodziankę). Dziś Wigilia. Nie będę Ci zabierać dużo czasu, wiem, że dziś ostatnie przygotowania. Wpadłam tylko na chwilę złożyć Ci życzenia i pokazać choinki, jakie udało mi się w ostatnim czasie sfotografować.


Różne choinki

Życzę, aby nadchodzące święta Bożego Narodzenia udało Ci się spędzić tak, jak tego pragniesz i potrzebujesz. Ponadto dużo zdrowia, spokoju i odpoczynku, przyjemnej atmosfery, wiary we własne możliwości oraz odwagi do realizacji zamierzonych celów. Błogosławionych Świąt!

 

Bożonarodzeniowe życienia 2022


 

***

Jak idą Ci przygotowania do Wigilii?

Czego sobie życzysz na tegoroczne Święta? 

8 komentarzy:

  1. Piękne choinki ❤️ W ogóle cała seria blogmas na Twoim blogu była urocza, śledziłam wszystkie wpisy.

    Na święta życzę Ci dużo zdrowia, radości, uśmiechu, wielu Bożych łask, opieki Nowonarodzonego Dzieciątka. Życzę by blask Gwiazdy Betlejemskiej oświetlał Tobie i Twoim bliskim drogę w Nowym 2023 Roku. Dużo radości a Moniko ⭐⭐⭐

    Sobie na święta życzę spokoju, wyciszenia, radości z małych rzeczy.

    Dziś ubrałam choinkę, tak wyszło, że rano musiałam pojechać na działkę do znajomego i dopiero ją kupić ale na szczęście już jest, ubrana i cieszy oczy.

    Wesołych świąt Bożego Narodzenia ⭐⭐⭐⭐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! <3

      Dziękuję, cieszę się, że Blogmasy Ci się podobały i widziałaś wszystkie. <3 Pojawi się jeszcze jeden z podsumowaniem kalendarzy adwentowych. ;)

      Aww! Dzięki, Kochana, za wspaniałe życzenia. <3 :*

      Dołączam się do życzeń. Trzymam kciuki, żeby się spełniły. <3

      Też dopiero dzisiaj ubierałam choinkę. :D Wg tradycji tak właściwie powinno być. :D

      Wesołych świąt Bożego Narodzenia! <3

      Usuń
  2. Dziękuję i oczywiście wzajemnie :) Pięknych i spokojnych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne choinki! Wesołych Świąt! 💚🍀💜

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne choinki, wszystkiego dobrego w 2023 roku!

    OdpowiedzUsuń