28 lipca 2023

Brzoskwiniowa sukienka i spinka kwiat

Hejka!

Zerknij i daj się zainspirować.

 

W ten deszczowo-słoneczny piątek zapraszam Cię na letnią stylizację.

 


 

Brzoskwiniowa sukienka, beżowy pasek z kokardą, beżowe sandały z kryształkami

Wybrałam brzoskwiniową sukienkę z krótkim rękawem. Dopełniłam ją beżowym paskiem z kokardką. Na stopy powędrowały beżowe sandałki z mieniącymi się kryształkami.

 


 

Okrągła torebka koszyk, niebieska i złota bransoletka

Jeśli chodzi o dodatki, postawiłam na okrągłą torebkę koszyk ze złotymi muszelkami. Przejdźmy do dodatków. Postawiłam na dwie bransoletki: złotą z motylkiem i kwiatkiem oraz niebieską ze złotym napisem love. 

 


 

Różowa spinka do włosów kwiatek

Włosy ozdobiłam różową spinką w kształcie kwiatka. Zauważyłam, że tego typu ozdoby są teraz bardzo popularne. Swoją upolowałam w Pepco za niecałe 5 zł. Skusiłam się też na taką samą, tylko w kolorze fioletowym. Widziałam takie również w Sinsayu (tam były prawie za 10 zł) i w New Yorkerze (za prawie 20 zł jedna), więc ubiłam niezły interes. 

 


Takie klamry świetnie sprawdzają mi się podczas upałów, ale też wykorzystuję je na co dzień po domu. Robię szybkiego koka i spinam nimi włosy. Jest to miła odmiana od zwykłych czarnych i brązowych klamer.

 

***

Co sądzisz o stylizacji?

Używasz klamer do włosów? 

6 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja! A ta torebka i klamra wymiatają! Zauważyłam właśnie,że te klamry w kształcie kwiatka są ostatnio popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka i klamra do włosów. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza stylizacja, nosiłabym! :) Klamra bardzo ładnie wygląda. Zastanawiam się nad czymś takim - może mniejszym patrząc pod kątem moich cienkich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolor sukienki. Stylizacja jest urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka ❤️
    Klamer do włosów nie używam ale spinki albo wsuwki tak :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń