10 lipca 2023

Stylizacje dnia: w dzień gorącego lata


Hejka!

Zapraszam Cię na modowe inspiracje na 7 dni tygodnia.

 

Pogodę mamy iście wakacyjną, dlatego zapraszam Cię do zobaczenia propozycji letnich stylizacji na co dzień. Zaczynajmy!


Ahoj, przygodo!


Miętową bluzkę z rękawkami w formie falbanek połączyłam z ciemnoszarą spódnicą o kroju litery A. Dodałam różowe espadryle z cekinami, słomkowy kapelusz z czarną wstążką oraz granatową bransoletkę z książką. Mamy tu letni, wakacyjny vibe.



Best summer ever


Znów miętowa bluzka tym razem ze standardowym krótkim rękawem i napisem Beauty at it's best. Zestawiłam ją z jasnymi, przewiewnymi spodniami w kwiaty i liście palmowe. Stylizację dopełniłam jeansowymi tenisówkami oraz złotą bransoletką z ażurowym sercem i skrzydłem.



Princess vibes


Białą bluzkę w granatowe paski, z rękawami w formie falbanek (uwielbiam tego typu bluzki) zestawiłam z jasnoszarą, tiulową spódniczką i złotymi balerinami z kokardkami. Ostatnim elementem jest granatowa bransoletka ze złotą książką i kryształkiem w kształcie serca.

 

Na granatowo


Biały T-shirt w paski z napisem You're my lovely gift, granatowe jegginsy, jasne tenisówki w kwiaty, granatowa bomberka, torebka w kształcie kasety oraz bransoletka ze złotymi i marmurkowymi koralikami. Stylówka na chłodniejsze dni gotowa.

 

 

Letni czas

 

Postawiłam na bluzkę w różowe i morskie ciapki. Ma ona moje ulubione rękawki w formie falbanek. Dobrałam do niej jasnofioletową, trapezową spódniczkę z guzikami i czarne baleriny. Całość dopełniają granatowa bransoletka z książką oraz słomkowy kapelusz z czarną wstążką.

 

 

W jasnych barwach

 

Wybrałam jasnofioletową bluzkę z kieszonką i połączyłam ją w duecie z jasnymi spodniami w liście palmowe i kwiaty. Na stopy włożyłam różowe espadryle z cekinami. Dodatki stanowią złota bransoletka z muszelką oraz słomkowy kapelusz z czarną wstążką.

 

 

Motylem być

 

Różową z bluzkę z rękawami, które kojarzą mi się ze skrzydłami motyla, zestawiłam z ciemnoszarą spódniczką o kroju litery A. Dobrałam złote baleriny z kokardkami oraz granatową bransoletkę z książką. Outfit gotowy!

 

***

Co sądzisz o stylizacjach?

Co częściej nosisz latem: spodnie, czy spódniczki?

4 komentarze:

  1. Letni czas - ta stylizacja jest cudna, nosiłabym! Na granatowo też bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Letni czas i motylem być są najbardziej bliskie mojemu "stylowi" :) Fajne nazwy ;)
    Również urzekł mnie kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja latem najchętniej noszę sukienki i spódniczki :) Najlepiej się w nich czuję :)
    Śliczne stylizacje Moniś, wszystkie mi się bardzo podobają, znajdziemy coś na gorące ale i na chłodne dni które w lecie też przecież się zdarzają :)

    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń