19 lipca 2023

Stylizacje dnia: w wakacyjnym klimacie

Hejka!

Zapraszam Cię na modowe inspiracje.

 

Rozpoczęła się druga połowa lipca, lato w pełni. Przejrzyjmy więc kolejne propozycje letnich outfitów na co dzień.


Jak Aladyn

 

Różową bluzkę z rękawami w formie falbanek połączyłam w duet z różowymi, przewiewnymi spodniami w granatowe liście palmowe. Do tego dodałam różowe espadryle z cekinami, granatową bransoletkę z książką oraz słomkowy kapelusz z czarną wstążką, który wprowadza iście wakacyjny klimat do stylizacji. Wybierając go do codziennych outfitów, czuję się, jakbym była na wakacjach.



Na wakacjach


 

Brzoskwiniowy T-shirt z plamami i napisem California Santa Monica 1972 zestawiłam z jeansowymi szortami, japonkami, granatową bransoletką z książką oraz z torebką w kształcie kasety. Można ruszać na plażę!



Serce na dłoni koszulce


 

Wybrałam miętowy T-shirt z sinsayowym serce. Pamiętam, jak kilka lat temu wypatrzyłam go u pani sprzedawczyni w sklepie i tak mi się spodobał, że też chciałam taki mieć. Na szczęście mieli je w ofercie (różne kolory) i w taki sposób stałam się jego posiadaczką. Zestawiłam go z jasnymi, przewiewnymi spodniami w kwiaty i liście palmowe. Dodałam jeansowe tenisówki i jasnoróżową bransoletkę z muszelką.



Batgirl

 

Zdecydowałam się na różowy T-shirt z czarnym symbolem Batmana. Połączyłam go z ciemnoszarą spódniczką w kształcie litery A. Stylówkę dopełniły różowe espadryle z cekinami, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką oraz słomkowy kapelusz z czarną wstążką.



Na wycieczkę


 

Białą bluzkę w paski z rękawkami w formie falbanek zestawiłam z granatowymi jegginsami, beżowymi sandałkami, słomkowym kapeluszem z czarną wstążką oraz granatową bransoletką z książką. Całość dopełniłam niebieską gumką do włosów w kwiaty oraz plecako-workiem z motywem palmy.



Blue&pink


 

Niebieski T-shirt z napisem Bestseller 1996, jasnoróżowa spódniczka w kształcie litery A, różowe espadryle z cekinami oraz granatowa bransoletka ze złotym serduszkiem. Stylówka gotowa!



Pink Batman


 

Znów Batman tylko w innej odsłonie kolorystycznej. Ciemnoszary t-shirt z różowym symbolem Batmana zawiązałam u dołu - jak to zrobiłam, dowiesz się w tym wpisie. Włożyłam granatowe jegginsy oraz jasnofioletowe tenisówki. Ostatnimi elementami stylizacji są jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką oraz torebka w kształcie kasety.


***

Co sądzisz o stylizacjach?

5 komentarzy:

  1. wszystkie stylizację bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje bardzo super 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje z motywem batmana najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie śliczne i bardzo wakacyjne :) Wyglądasz rewelacyjnie Moniko ❤️

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń