22 lipca 2023

Stylizacja: falbanki w roli głównej

Hejka!

Zapraszam Cię na letnią stylizację na tle kukurydzy.

 

Lato w pełni, a ja się zorientowałam, że nie mam jeszcze zdjęć na tle mojej ulubionej scenerii, czyli kukurydzy. Dziś udało mi się to nadrobić i oto są efekty.

 

 

Jeansowa spódniczka z falbankami

Wybrałam jeansową spódniczkę z asymetryczną falbanką z przodu oraz u dołu. Nie jest to typowy jeans, tylko jego lżejsza wersja, więc to bardzo fajna opcja na lato. 


 

 

Bluzka w ciapki z falbankami

Dobrałam do niej bluzkę z różowe i morskie ciapki, która wyróżnia się rękawkami w formie falbanek. Ach, te falbanki! Uwielbiam je. 

 

 

Różowe espadryle

Duet ten dopełniłam różowymi espadrylami z cekinami. Planowałam wybrać beżowe sandały, ale było na nie zbyt chłodno. 

 

Bransoletka z książką, torebka kaseta, gumka do włosów w kwiaty

Przejdźmy do dodatków. Wybrałam granatową bransoletkę z książką, torebkę w kształcie kasety z letnimi hitami oraz niebieską gumkę do włosów w kwiaty ze wstążką, którą oczywiście zawiązałam na kokardkę. Całość jest letnia i wygodna.

 


***

Co sądzisz o stylizacji?

Jaki jest Twój ulubiony letni plener do robienia zdjęć?

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Bardzo podoba mi się ta bluzka, jest urocza. Sama akurat takiej nie mam, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. Ja sweggo czasu robiłam zdjęcia na tle zboża, belek słomy i pola słoneczników albo maków. W tym roku nic z tych rzeczy nie wyszło, w ogóle mam ostatnio ciężkie dni.

    Ale wakacyjne zdjęcia na blogu się znajdą w sierpniu, może wtedy będę czuła się lepiej.

    Pięknie Moniko ❤️

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń