22 grudnia 2023

Blogmas #7: stylizacja na wigilię, świąteczna playlista, życzenia

Hejka!

Szukasz pomysłu na wigilijną stylizację? Zerknij i daj się zainspirować!

 

Czas jakoś tak szybko zleciał. Mamy dziś 22 grudnia, a to oznacza, że za dwa dni Wigilia. Jeśli zastanawiasz się, jak się ubrać na tę uroczystą wieczerzę lub kolejne świąteczne dni, ten wpis jest dla Ciebie. Przygotowałam bowiem stylizację, która nada się idealnie na któryś z tych dni.

 


Jak się ubrać na Wigilię?

Wigilia to wyjątkowy dzień w ciągu roku. Spotykamy się z bliskimi przy jednym stole i zaczynamy świętować Boże Narodzenie. Jedni lubią taki klimat bardziej, inni z różnych powodów mniej. Nie zmienia to jednak faktu, że trzeba wybrać jakiś strój na tę okazję. Warto postawić na coś eleganckiego i w czym będziemy czuć się komfortowo. Nie chcesz przecież cały wieczór martwić się, że, np. buty Cię obcierają, spódniczka jest za krótka i się podwija itp.? 

 


Biała koszula, tiulowa spódnica

Pierwszy element mojego outfitu to biała koszula. Jest to klasyk, który każdy raczej ma w swojej szafie. A jeśli nie, to warto się w niego zaopatrzyć. Możliwości wystylizowania białej koszuli jest mnóstwo - na elegancko, na sportowo, na co dzień, ze spodniami, spódnicami, sukienkami... Postawiłam na białą koszulę z długim rękawem z możliwością jego podwinięcia. Jest to bardzo fajna opcja, gdy zrobi się nieco za ciepło. Plus stylizacja z podwiniętymi rękawami prezentuje się już nieco inaczej. Do koszuli dobrałam jasnoróżową, tiulową spódniczkę. Kojarzy mi się ona z księżniczką lub baletnicą. Uwielbiam takie urocze, dziewczęce klimaty. Ciekawym detalem jest gumka poprzetykana srebrną nitką, pięknie się prezentuje.

 


 

Czarne rajstopy, czarne baleriny z kokardkami

Aby zrównoważyć słodycz duetu koszula-tiulowa spódniczka, wybrałam czarne, grubsze (choć okazały się wcale nie takie grube) rajstopy. Początkowo chciałam poszaleć i dopełnić strój cięższymi butami, ale zostawiłam ten pomysł na inną okazję. Ostatecznie wybrałam czarne baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami. Dzięki temu, że są w tym samym kolorze, co rajstopy, optycznie wydłużają nogi.

 


Perłowa spinka, bransoletka z pereł, pierścionek ze śnieżynką

Czas przejść do akcesoriów. Włosy przyozdobiłam spinką z perełkami, która nawiązuje do perłowej bransoletki. Pokusiłam się też o złoty pierścionek ze śnieżynką, na środku której znajduje się diamencik. Można by było wybrać jeszcze naszyjnik do kompletu, ale zdecydowałam się zostawić mój złoty łańcuszek z medalikiem.

 

*

Bożonarodzeniowe życzenia 2023

Z racji tego, że to ostatni wpis przed Świętami, ale nie ostatni Blogmas, gdyż tak jak w zeszłych latach go sobie przedłużę do końca grudnia, chcę złożyć Ci bożonarodzeniowe życzenia. Spędź Święta tak, jak tego pragniesz i potrzebujesz. Życzę Ci dużo zdrowia, wiary we własne możliwości i energii do realizacji zamierzonych celów, przyjaznych ludzi wokół, na których możesz liczyć oraz zasłużonego odpoczynku.  

Błogosławionego Bożego Narodzenia! 🎅🎄⛄

 


 

*

Zaktualizowana świąteczna playlista

Na koniec zebrałam świąteczne piosenki, których lubię słuchać i stworzyłam świąteczną playlistę. Znajdziesz tu oprócz klasyków także świeżynki i utwory w innych aranżacjach. Do tych z zeszłego roku (72) dodałam kilka nowości, także w sumie jest tu 88 propozycji. Życzę Ci przyjemnego słuchania!

 

 

***

Jakie świąteczne piosenki są Twoimi ulubionymi? 

Masz już pomysł na wigilijną/ świąteczną stylizację?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja ! Życzę Tobie radosnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych z najbliższymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za miłe słowa i życzenia. ;) Ho, ho, ho, radosnych Świąt Bożego narodzenia! :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu! <3 Radosnych Świąt Bożego Narodzenia! <3

      Usuń
  3. bardzo ładna stylizacja, Wesołych i zdrowych Świąt ! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacji Ci się spodobała. Dziękuję. Radosnych Świąt! :D

      Usuń