1 grudnia 2023

Podsumowanie miesiąca: listopad 2023

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie listopada.

 

Koncert muzyki klasycznej

 

Listopadowy Wieczór z Muzyką Polską

W listopadzie miałam okazję uczestniczyć w koncercie muzyki klasycznej. Artyści wystąpili w duecie: sopran i gitara. Wystrój sali i klimat był wspaniały, magiczny. Na co dzień słucham innych gatunków muzycznych, ale myślę, że raz na jakiś czas warto spróbować czegoś innego. Część utworów znałam. Najbardziej spodobało mi się wykonanie Prząśniczki Moniuszki oraz Życzenia Chopina.


Dynie na sianie


Sesja na tle dyń

W zeszłym miesiącu udało mi się spełnić marzenie o zrobieniu zdjęć na tle dyń. Efekty możesz zobaczyć w tym wpisie Jesienna stylizacja: ponczo i dynie.

 

Zimowy krajobraz

 

Zima jesienią

Zima znów zaskoczyła. Jesień nie zdążyła jeszcze ustąpić kolejnej porze roku, a tu spadł śnieg. Trochę się pospieszył i o dziwo się utrzymuje. Fajnie byłoby mieć w końcu białe święta.

 

Biały talerzyk ze złotymi kamienicami Pepco


Talerzyk ze złotymi kamieniczkami

Ten biały talerzyk ze złotymi zdobieniami spodobał mi się od pierwszego zobaczenia go w Pepco, ale stwierdziłam, że jest mi niepotrzebny. Gdy przemyślałam sprawę, w żadnym sklepie w moim mieście już go nie było. Ale chyba był mi pisany, bo znów się pojawił. 

 

7 urodziny bloga

3 listopada mój blog obchodził 7 urodziny. Nawet nie wiem, jak ten czas tak szybko zleciał. W Blogosferze jestem jednak dłużej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zaczęła się moja przygoda z blogowaniem, zerknij do podlinkowanego wpisu.


Zumba

Dalej sobie zumbuję w najlepsze. Napawa mnie to ogromną radością. Jest moc!

 

 

Co mi w duszy grało?

Tym razem na mojej playliście znalazły się prawie same hiszpańskojęzyczne utwory. 

 

David Bisbal - Lo Tenga o No


 

Przepiękna piosenka, taka delikatna. Myślę, że idealnie pasowałaby do jakiejś baśni lub filmu romantycznego. Można jej słuchać i słuchać.



Romeo Santos, Justin Timberlake - Sin Fin


 

Ileż ja się tej piosenki naszukałam! Ciężko było, ale w końcu udało mi się ją znaleźć. Piękna nuta, którą poznałam dzięki zumbie.


Loi - Gold


 

Podoba mi się energia tej piosenki, jest taka optymistyczna. Kolejna nuta, usłyszana na zumbie (układ taneczny też jest super).

 

David Bisbal - De Alguna Manera


Przeciwna pod względem klimatu do poprzednich propozycji, ale równie piękna piosenka.

 

Vicco, Abraham Mateo - tequiero


 

Ta piosenka napawa radością i niesamowitą energią. Abraham i Vicco stworzyli wspaniały duet!



Emilia, TINI - La_Orginal.mp3


 

Ta piosenka ma świetny vibe. Przypomina mi coś, co kiedyś słyszałam, ale nie mam pojęcia co.



Abraham Mateo - Toxic Christmas



Klimat tej piosenki przywodzi mi na myśl Last Christmas.

 

 

Michael Ronda, Jorge Blanco, Lalo Brito - Oye Mujer


 

Cumbia vibe. Czego chcieć więcej? Jest to cover piosenki Raymix pod tym samym tytułem.



Michael Ronda, Jorge Blanco, Lalo Brito - Me Gusta


 

Kolejna fajna piosenka w wykonaniu chłopaków. Utwór należy do ścieżki dźwiękowej serialu Papas por Encargo.


Blogowe podsumowanie listopada


Blog

Zauważyłam, że w końcu wrócił mi na stronę gadżet Obserwatorzy. Nie mam pojęcia, czemu zniknął, ale dobrze, że wszystko wróciło do normy. Najchętniej komentowane okazały się wpisy: Podsumowanie października, Jesienna stylizacja: ponczo i dynie oraz recenzja książki Jak nie tracić głowy, gdy przytłacza nas życie.


*

Życzę Ci pięknego grudnia!

🎄⛄🎅

***

Jaki listopadowy moment zapadł Ci najbardziej w pamięci?

9 komentarzy:

  1. I like this plate, it´s beaoutiful.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tym razem nic z piosenek nie znam :D
    Też mam nadzieję na białe święta, ale coś czuję, że.. może być różnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie :D Fajnie wyszła ta sesja na tle dyń :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój listopad minął bardzo szybko. Najlepsze momenty? Z pewnością zakupy w galerii handlowej pod koniec listopada :) A tak to praca. Cieszę się, że mamy już grudzień, u nas śniegu co nie miara :)

    Dziękuję Ci, że dodałaś mojego bloga w blogowym kalendarzu adwentowym ❤️

    Pięknego grudnia Ci życzę Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Bardzo lubię muzykę Polską :) Powiem szczerze, że na żywo muzyka ma zupełnie inny oddźwięk i inaczej wpada do naszego ucha :) Sesji na tle dyń nie miałam, ale jadłam zupę dyniową, zrobiłam lampion z dyni i zaokrągliłam się tak, że wyglądam jak dynia :D Bardzo podoba mi się śnieg, białe święta to marzenie :) Ostatnie pamiętam chyba za dziecka. Nawet jak teraz biel zniknie, to niech na wigilię popada! Piękny talerzyk, coś w sobie ma :) Z muzyki nic nie znam, ale bardzo chętnie posłucham :)
    Życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Życzę samych sukcesów i radości z blogaska! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja z dyniami marzy mi się od dawna- z zeszłym roku prawie ją miałam, w tym roku nie miałam czasu jej zrobić :(
    Mi utkwił jeden moment z listopada, konkretnie z listopadowej niedzieli, kiedy to jakaś nostalgia mnie dopadła... Dobrze że teraz nie mam na to czasu, bo nie są to miłe wspomnienia.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście chodzi mi o urodziny bloga- życzę Ci by blogowanie dalej przynosiło Ci satysfakcje i takich rocznic było jak najwięcej :)
      Pozdrawiam

      Usuń