4 grudnia 2023

Stylizacje dnia: jesień jesienią

Hejka!

Zapraszam Cię na pomysły na stylizacje na każdy dzień.

 

Mimo iż oficjalnie, kalendarzowo rządy sprawuje jesień, za oknem mamy zimę. Śnieg pokrył puchową pierzyną wszystko wokół i nie wygląda, jakby miał ochotę się gdzieś wybrać. Jest zimno, a nawet bardzo, dlatego okryj się cieplutkim kocykiem, weź herbatkę i zapraszam Cię na Stylizacje dnia - z ery jeszcze przed śniegiem.

 

Limonkowo


Limonkową, basicową bluzę połączyłam z granatowymi jegginsami oraz biało-zielonkawymi sneackersami. Do tego różowy plecaczek (który niestety nie załapał się na zdjęcie) zamiast torebki oraz różowa kokarda w gwiazdki, którą przyozdobiłam fryzurę.


Z dyniami


Bordowa bluzka długim rękawem, jegginsy, buty dark holo na grubszej podeszwie, jegginsy, różowy plecaczek oraz minimalistyczna bransoletka i stylówka gotowa. Dyńki robią klimat!


Szary, biel i jeans


Wybrałam jasnoszarą bluzkę z białą baskinką. Dobrałam do niej jegginsy oraz białe tenisówki. Dodatek stanowi jasnoniebieska gumka do włosów w kwiaty, którą zawiązałam na kokardkę.


Barbie world


Postawiłam na jasnoróżową bluzę z napisem Barbie, którą zestawiłam z bordowymi jeansami i czarnymi botkami. Ostatnim elementem stylizacji jest różowa, satynowa gumka do włosów.


Falujące rękawy


Granatową bluzkę z rozszerzanymi rękawami w musztardowe kwiaty połączyłam w duet z czarnymi jeansami oraz butami dark holo na grubszej podeszwie. Mało elementów, ale dzięki ciekawej bluzce, stylizacja zyskuje.


Burgund włóż i już


Prawie burgund total look. Burgundową bluzę ze złotymi zdobieniami nawiązującymi do Hogwartu zestawiłam z burgundowymi jeansami oraz białymi tenisówkami. Ostatnim elementem jest minimalistyczna bransoletka.


Z serduszkiem


Postawiłam na bluzę w odcieniu pudrowego różu z kwiatowym motywem i napisem Love yourself, think positive, you are perfect. Dobrałam do niej burgundowe jeansy oraz buty dark holo na grubszej podeszwie. Wisienką na stylizacyjnym torcie jest czarny pasek ze złotą klamrą w kształcie serca.


***

Która stylizacja najbardziej przypadła Ci do gustu?

3 komentarze: