3 stycznia 2024

Podsumowanie miesiąca: grudzień 2023

Hejka!

Zapraszam Cię na chwilę do grudnia 2023.

 

Miło mi Cię powitać w pierwszym wpisie w nowym 2024 roku. Dobrze się zaczął i mam nadzieję, że dobra passa będzie trwała nadal. Wróćmy jednak na chwilę do grudnia.

 

Blogmas 2023

Jak co roku grudzień upłynął mi na blogu pod znakiem Blogmasów, czyli wpisów poświęconych tematyce świątecznej. Udało mi się stworzyć 10 postów, czyli najwięcej od początku istnienia mojego internetowego zakątka. Jestem z tego bardzo zadowolona, a najbardziej, że wyrobiłam się z dodaniem propozycji wigilijnej stylizacji.




Odliczanie z kalendarzami adwentowymi

Czas odliczania do świąt Bożego Narodzenia umilały mi kalendarze adwentowe SPA Exclusives, Balea oraz Eloy Christmas oraz zrobiony przeze mnie kalendarz z zadaniami. W poniższych wpisach znajdziesz podsumowanie niespodzianek, które w nich znalazłam.

 

🎁 Blogmas #5: zdobycze z kalendarzy adwentowych SPA Exclusives, Balea, Eloy Christmas okienka 1-12

🎁 Blogmas #9 Zdobycze z kalendarzy adwentowych SPA Exclusives, Balea, Eloy Christmas okienka 13-24

 

Wzięłam też udział w Blogowym Kalendarzu Adwentowym - pięknej akcji stworzonej przez Klaudię, która ma na celu docenienie ulubionych blogowych twórców. Kalendarz znajdziesz jeszcze przez chwilę w pasku po prawej stronie.




Jarmark bożonarodzeniowy

Tym razem odwiedziłam tylko jeden, lokalny jarmark bożonarodzeniowy. Ale właśnie ten chciałam zobaczyć najbardziej, gdyż ostatni raz byłam na nim w 2021 roku.  Na jarmarku było fajnie, wystawcy mieli dużo ładnych rzeczy. Świąteczne iluminacje w tym roku wymiatały! Pojawiły się też, oprócz Św. Mikołaja,  bajkowe postacie, z którymi można było sobie zrobić zdjęcie. Odniosłam wrażenie, że było ciekawiej niż 2, a właściwie już 3 lata temu.




Świąteczno-zimowe iluminacje

W grudniu zachwycałam się przepięknymi dekoracjami świetlnymi. Odwiedziłam też specjalne miejsce im poświęcone, ale o tym już wkrótce.




Przybieżeli do Betlejem pasterze...

Pierwszego dnia świąt wybrałam się tradycyjnie w odwiedziny do stajenki. Wciąż podtrzymuję wniosek, że z roku na rok zajmuje ona coraz mniej miejsca, co jest smutne. Poza tym, w tym roku zabrakło mojego ulubionego zwierzątka z szopki, czyli wielbłąda. Byłam nieco zawiedziona (to znaczy niby był, ale przykryty sianem tak, że tylko widać było jego tył, tak jakby został tam tylko upchnięty). Natomiast mimo tego pamiątkowe zdjęcie zostało zrobione.

 


 

Święty czas

Święta Bożego Narodzenia upłynęły mi spokojnie, w miłej atmosferze. Tradycyjnie upiekłam pierniczki, ale z nowej mieszanki bezglutenowej, która właściwie była do wypieku ciastek korzennych. No cóż, więcej się w nią nie zaopatrzę, bo jak dla mnie były zbyt mocno przyprawione.




Sylwester 2023

Wigilię Nowego Roku świętowałam w domowym zaciszu. Zgodnie z moją wieloletnią tradycją upiekłam ciasteczka Internetowe Sebastianki. Nie eksperymentowałam z różnymi zdrowotnymi mąkami, jedynie dodałam o wiele mniej cukru i jestem zadowolona z efektu. Zrobiłam też makowiec, ale wyszedł w nietypowym wydaniu, he, he. Trochę pozumbowała, pośpiewałam, poczytałam książkę oraz obejrzałam pokaz fajerwerków. Muszę przyznać, że w tym roku dosyć szybko skończyli strzelać.


Zumba

Radość z zumbowania trwa nadal. Podczas przerwy świątecznej ćwiczyłam sama, ale to jednak nie to samo. Nie ma to jak pozytywna energia prowadzącej.

 


Co mi w duszy grało?

W grudniu słuchałam głównie świątecznych piosenek z playlisty, którą zaktualizowałam. Z nowości spodobały mi się poniższe utwory. Znalazło się też kilka nieświątecznych hitów.



Meghan Trainor, Jimmy Fallon - Wrap Me Up


 
Nie wiem, jak można nie lubić tej piosenki. Jest taka urocza i pozytywna. Spodobała mi się od pierwszego przesłuchania.



One Republic - Dear Santa


Kolejna świąteczna piosenka, która skradła moje serce. Co prawda opowiada o tęsknocie, ale przecież w święta wszystko jest możliwe i Mikołaj na pewno spełni prośbę nadawcy.

 

 

Pentatonix - Please Santa Pelase

 

Bardzo lubię piosenki w wykonaniu tego zespołu. Ten utwór ma w sobie coś magicznego, co sprawiło, że słuchałam go w zapętleniu.



Gibbs - Stan


 Super pozytywna nuta.

 

 

Dawid Kwiatkowski - Zanim Cię poznam


Dawid ze swoim najnowszym utworem nie zawiódł. Piosenka jest bardzo ładna, ale taka hmm... poważna. Pomysł na teledysk prosty, ale trafiony.

 

Wersow - Nie wypada
 

Bardzo fajna piosenka, z przesłaniem. Weronika miło zaskoczyła swoją płytą. A prank z fryzurą - udał się świetnie.



Tom Grennan - How Does It Feel 


 Fajna, energetyczna nuta.
 
 
 

 

Blog

 
W zeszłym roku opublikowałam łącznie 123 wpisy, jest to mój nowy rekord (w 2022 były to 122 posty). W 2024 chyba czas na 124, wpisy, he, he. Najchętniej komentowane okazały się posty: Podsumowanie listopada, Blogmas #3: Stylizacje dnia w świątecznym klimacie, Blogmas #4: Christmas TAG, Blogmas #8: świąteczna Strefa Kinomaniaczki 2023 oraz druga część niespodzianek z kalendarzy adwentowych. Rok zakończyłam z 232 obserwatorami, za co bardzo dziękuję. <3


***

Jakie piosenki gościły na Twojej grudniowej playliście?

Jaki moment z grudnia najbardziej zapadł Ci w pamięci?

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoje podsumowanie miesiąca, widać że okres przedświąteczny był bardzo udany
    Ps jak uwielbiam wszystkie świąteczne piosenki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za umieszczenie w kalendarzu, bardzo doceniam ♥
    Z piosenek znam Gibbs - Stan i bardzo lubię! Ogólnie ma on kilka fajnych piosenek, np. złoty chłopak ostatnio też mnie bardzo przekonał :) Dawida sama Ci wysłałam i jak na początku nie byłam przekonana tak teraz mi się podoba. Chociaż zdecydowanie bardziej lubię Taki jak Ty! A w styczniu nowa płyta, więc podsumowanie będzie chyba pełne piosenek z niej :D haha

    OdpowiedzUsuń