28 listopada 2023

Blogmas #1: jak wykonać kalendarz adwentowy z zadaniami? I DIY

Jak zrobić kalendarz adwentowy z zadaniami?

Hejka!

Zapraszam Cię na pierwszy Blogmas.

 

Grudzień za pasem, w piątek rozpoczynamy odliczanie do świąt Bożego Narodzenia. A czymże byłoby odliczanie bez kalendarza adwentowego? W tym roku zaopatrzyłam się w trzy kalendarze: SPA Exclusives z Action, Eloy Christmas z Rossmanna oraz Balea z DM'u. Miło tak się rozpieścić na koniec roku. Dwa ostatnie to dla mnie nowości. Chcę wziąć też udział w Blogowym Kalendarzu Adwentowym u Klaudii. Postanowiłam też, jak co roku, samodzielnie przygotować kalendarz adwentowy z zadaniami, by bardziej wczuć się w klimat nadchodzących świąt. Wykorzystam go w pracy z uczestnikami.

 

Wydrukowane karteczki z numerkami, zadaniami i okładka kalendarza, klej w taśmie, wstążka, nożyczki

 

Kalendarz adwentowy DIY krok po kroku

Potrzebne materiały:

✂ wydrukowane karteczki z numerkami, z zadaniami i okładka,

✂ nożyczki,

✂ klej (najbardziej lubię ten w taśmie - dobrze trzyma i tak nie brudzi),

✂ dziurkacz,

✂ wstążka.

 

Jak wykonać kalendarz adwentowy z zadaniami DIY?

 

Jak wykonać kalendarz adwentowy z zadaniami DIY krok po kroku?

Uwielbiam szybkie i proste w wykonaniu DIY, więc tym razem nie będzie inaczej. Całość zaprojektowałam w Canvie.

 

Krok 1.  Wydrukuj potrzebne materiały: karteczki z numerkami, zadaniami (najlepiej na kartce z bloku technicznego) oraz okładkę kalendarza adwentowego. Znajdziesz je poniżej. Możesz pobrać je bezpłatnie:

Karteczki z numerkami możesz pobrać tutaj.

Karteczki z zadaniami pobierzesz tutaj.

Okładka kalendarza adwentowego znajduje się tutaj.

 

Kalendarz adwentowy z zadaniami DIY - jak zrobić?


Krok 2. Powycinaj karteczki z numerkami i za pomocą kleju przymocuj do planszy z zadaniami. Smaruj tylko górną krawędź karteczki.

 

Jak samodzielnie wykonać kalendarz adwentowy z zadaniami?



Krok 3. Zrób dziurkaczem otwory w planszy z zadaniami oraz w okładce i przewlecz przez nie wstążkę, na której później możesz powiesić kalendarz. Gotowe! Możesz cieszyć się własnoręcznie zrobionym kalendarzem adwentowym.

 

Zrób to sam: kalendarz adwentowy z zadaniami

 

Pomysły na kalendarze adwentowe, które wykonałam w poprzednich latach, możesz podejrzeć w poniższych wpisach:

🎄Blogmas #1: kalendarz adwentowy DIY 

🎄Blogmas #1: świąteczne DIY - kalendarz adwentowy

🎄 Blogmas #1: jak samodzielnie wykonać kalendarz adwentowy? 

 

Pomysł na kalendarz adwentowy z zadaniami

***

Lubisz wykonywać DIY?

Odliczasz dni do świąt Bożego Narodzenia z kalendarzem adwentowym?

3 komentarze:

  1. Ja od 7 lat przygotowuje kalendarz dla córek, ale jakoś sama o sobie nie pomyślałam. Ale ich radość mi wystarcza więc pewnie dla tego. Za to u Ciebie bogato w kalendarze i super! Serdecznie pozdrawiam 🙂🏵️🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Jak moja córka podrośnie to chętnie wykorzystam pomysł :) Ja w tym roku odliczam z Kalendarzem Adwentowym od Pure Beauty :) i z książeczkami do czytania dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł Moniko :) Jej dawno u Ciebie nie byłam tutaj na blogu.

    Ja zaczęłam odliczanie do świąt z drewnianym kalendarzem adwentowym :)

    Pięknego Adwentu Ci życzę i miłych przygotowań do świąt ❤️

    OdpowiedzUsuń