21 sierpnia 2023

Jak nosić tiulową spódniczkę na co dzień?

Hejka!

Zastanawiasz się, z czym łączyć tiulową spódniczkę? Zapraszam!

 

Po wycieczce do Strzelina przyszła pora na modowe klimaty, czyli stylizację, która została uwieczniona podczas wakacyjnych wojaży.

 


Wiedziałam, że chcę zrobić zdjęcia w pięknym parku, więc chciałam ubrać się bardziej elegancko. Ostatecznie nie byłam w tym parku, w którym zamierzałam, ale odkryłam inny, który mnie zachwycił.

 


Tiulowa spódniczka, różowa bluzka z rękawami falbankami

Postawiłam na jasnoszarą tiulową spódniczkę, która przywodzi mi na myśl styl księżniczki. To chyba przez tę gumkę poprzetykaną srebrną nitką. Do spódniczki dobrałam różową bluzkę z rękawami w formie falbanek. Uwielbiam ją! Duet ten wyszedł lekki i dziewczęcy.

 



Jak nosić tiulową spódniczkę na co dzień?

Generalnie tiulowa spódnica kojarzy się z eleganckimi outfitami, np. na wesele, ale można ją nosić także na co dzień. Wystarczy dodać do niej zwykły basicowy T-shirt, by dobrze się prezentowała. Jeśli lubisz eksperymentować, spróbuj zestawić ją z graficznym T-shirtem. Dobierz czarną ramoneskę, by dodać stylizacji pazura i zrównoważyć słodycz spódnicy. Fajnym pomysłem będzie też jeansowa kurtka. 

 


Jeśli chodzi o buty, to wszystko zależy od efektu, jaki chcesz uzyskać. Na lato świetnie sprawdzą się sandałki, baleriny lub espadryle, które nadadzą całości delikatnego, dziewczęcego charakteru. Jeśli wolisz sportowe klimaty, postaw na tenisówki. Natomiast wybierając cięższe botki (w duecie z ramoneską) sprawisz, że outfit będzie bardziej zadziorny.

 


Inne propozycje stylizacji z tiulową spódniczką znajdziesz w poniższych wpisach:

👗 Stylizacja z nutką romantyzmu: bluzka z falbankami, tiulowa spódniczka

👗 Jak nosić koszulę bez rękawów? I Koszula w kropki, tiulowa spódniczka

👗 Graficzny T-shirt z palmami, tiulowa spódniczka

👗 Jak łączyć sportowe i eleganckie ubrania? I Bluza i tiulowa spódniczka 

 


Pleciona torebka, bransoletka z rozgwiazdą, beżowe sandałki

Stylizację dopełniłam plecioną torebką ze złotym symbolem nieskończoności, różową bransoletką z rozgwiazdą ozdobioną mieniącymi się kryształkami, beżowymi sandałkami również z kryształkami.

 


 

Różowa kokarda, słomkowy kapelusz

We włosy wspięłam różową kokardę. Wzięłam też ze sobą słomkowy kapelusz z czarną wstążką, by chronić się przed słońcem (oczywiście oprócz posmarowania ciała kremem z filtrem, który jest u mnie obowiązkowy).

 

***

Jak chronisz się przed słońcem? 

Masz w swojej szafie tiulową spódniczkę?

5 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam takiej spódniczki, chętnie poszukam w sklepach, bo mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tiulową spódnicę i to w ilości dwóch. Faktycznie świetnie się komponuje nie tylko z t-shirtem ale i z paskiem, plus gładkie body. No i jesienią obowiązkowo glany plus czarna ramoneska :D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło bardzo romantycznie i pięknie Moniko ❤️ Totalnie mój styl ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń