9 kwietnia 2019

Granat, beż i złote akcenty


Hejka!

Ostatnio było elegancko, a dziś zapraszam Cię na stylizację na co dzień.



Trochę ostatnio chłodniej, więc przychodzę z propozycją stylizacji na nieco zimniejsze wiosenne dni. Zdjęcia co prawda zostały zrobione w zeszłym roku, ale teraz są jak znalazł. 

 

Mamy tu połączenie granatu z beżem, czernią i odrobiną bieli. Czy tylko mi ta stylizacja kojarzy się z dżokejem? 🏇


Granatowa marynarka jest bardzo uniwersalna. Dobrze sprawdzi się do bardziej eleganckich zestawień, a także tych na co dzień.


Biała bluzka w czarne, marynarskie paski sprawdzi się niezależnie od pory roku, chociaż ten wzór kojarzy się raczej z letnimi stylizacjami. Ciekawym akcentem jest napis: Accept what is, let go of what was, and have faith in what will be.


Beżowe spodnie, to ich kolejny raz na blogu, tylko w innej kombinacji. Łączyłam je już z delikatną brzoskwinką, głębokim bordo, a teraz przyszedł czas na granat i biel.


Czarne botki dobrze znacie. Myślałam, że ich najbliższym czasie już ich nie włożę, ale z powodu ochłodzenia, chyba jutro znów się na nie skuszę.


Czymże byłaby stylizacja bez odpowiednich dodatków? Postawiłam na delikatne pierścionki w dwóch odcieniach złota: z serduszkami - zwykłe złoto oraz z kokardką- różowe złoto. Do tego paznokcie pomalowane... złotym lakierem. Na bogato, ale są to tak drobne akcenty, że nie przytłaczają całości.



***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz złote dodatki?

31 komentarzy:

  1. Jak ja lubię te Twoje 'zwykle' stylizacje - codzienne, w prostym stylu, bez żadnych wymysłów. W takich czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię, gdy podobają Ci się moje zwykłe stylizacje. Potrafisz docenić proste zestawy, co bardzo sobie cenę. <3

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale ja bym dodała tutaj jeszcze zegarek.. Ale ogólnie stylizacja jak zawsze bardzo udana! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za sugestię, faktycznie zegarek mógłby wnieść coś fajnego do stylizacji. ;)

      Usuń
  3. Dla mnie super zestawienie - brakuje mi tu tylko jakiegoś dominującego elementu- może jakaś kolorowa apaszka?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że napisałaś czego Ci zabrakło. Myślę, że apaszka dobrze by się tu wpasowała. <3 Dziękuję i też przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie kolorków, świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja! Niby tak casualnowo, ale elegancko. Tak, ja też mam skojarzenia ze strojem dżokejskim. Może przez to połączenie jasnych spodni z czarnymi, dosyć masywnymi butami? W ogóle jest w tym coś takiego wytwornego, co mają właśnie stroje dżokejskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nie jestem osamotniona w tym skojarzeniu z dżokejami. :D Chyba faktycznie chodzi o te spodnie i buty. ;) Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, Emmo. <3

      Usuń
  7. Uwielbiam wszystkie bluzeczki w paseczki, zdecydowanie jest to mój ulubieniec :)
    Proste stylizacja, ale wszystko się ładnie komponuje :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, paski rządzą. :D Dziękuję ślicznie i też pozdrawiam! :*

      Usuń
  8. Superaśny elegancki look :) Elegancji dodaje mu ta marynarka :) Ja też w swojej szafie mam granatową marynarkę, wg mnie to taki klasyk :)

    pozdrawiam serdecznie buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;) Ja oprócz granatowej mam też bordową i czarną marynarkę. :D To prawda, warto mieć choć jedną w swojej szfie. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Dawno tu nie byłem i mam co żałować. Stylizacja taka bardzo wiosenna, marynarka super. Bardzo mi się podobają Twoje pierścionki, są bardzo oryginalne :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Pawle, że do mnie zawitałeś! Miło Cię tu znowu widzieć. ;) Dziękuję za miłe słowa i mam nadzieję, że będziesz do mnie zaglądał częściej. ;)
      Też przesyłam Ci serdeczne, wiosenne pozdrowienia! :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Fajnie wyglądają w eleganckich, ale też casualowych stylizacjach. ;)
      Dzięki i też pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Elegancko ;) Zdecydowanie w moim stylu ;) Widziałabym się w podobnej kreacji, tylko buciki wybrałabym inne ;) Ale to dlatego, że lubuję się w obcasach :D Śliczna ta marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jestem wierna płaskim butom, ewentualnie na niewielkim obcasie, jak tutaj. Natomiast zgodzę się z Tobą, że obcasy też by tu fajnie wyglądały. ;)

      Usuń
  12. Świetny klasyczny i ponadczasowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja taka casualowa i elegancka jednocześnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry look :) Podoba mi się połączenie granatu z drobnymi, złotymi dodatkami. Paznokcie w tym kolorze też odgrywają tutaj ważną rolę.
    Przyłapałam się na tym, że często rezygnuję z dodatków, a to własnie one mogę dodać charakteru całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się takie połączenie. ;) Dzisiaj akurat znowu pomalowałam paznokcie na złoty kolor. :D
      Masz rację, ja często też zapominam o dodatkach, bo muszę się szybko zebrać, np. by zdążyć na autobus, a właśnie takie drobne akcenty wykańczają stylizację.

      Usuń