18 kwietnia 2019

Róż i granat na wielkanocne śniadanie


Granatowa marynarka, różowy top, granatowe jeansy, różowe sandały na obcasie

Hejka!

Zapraszam na wielkanocna stylizację.



Pozostajemy w świątecznym klimacie, bo dzisiaj przychodzę do Was z propozycją stylizacji na wielkanocne śniadanie. Zdecydowałam się na połączenie delikatnego, pudrowego różu z granatem.

Marynarka Terranova, top F&F, jeansy House, sandały DressLily

Na jasnoróżowy top narzuciłam granatową marynarkę. Na zdjęciach top niemal zlewa się z kolorem mojej skóry (dopiero podczas ich wykonywania to zauważyłam), ale w rzeczywistości bardziej się odznacza. Może to kwestia oświetlenia, nie wiem. Marynarka dodaje elegancji.

Naszyjnik H&M

Biżuteria jak zwykle minimalistyczna- naszyjnik z kółeczkiem wysadzanym kryształkami oraz pierścionek z diamencikami.

Pierścionek H&M

Jeansy o długości 7/8 wprowadzają nutkę codzienności, luzu do stylizacji. Wciąż jest elegancko, ale nie jest to przesadzone.

Granatowa marynarka i jeansy, różowy top i sandały

Na stopach zagościły różowe sandałki na obcasie ze sklepu DressLily. Taki model podobał mi się już od dawna, jednak zawsze coś mi nie pasowało: albo obcas był zbyt wysoki, a to nie taki kolor lub horrendalna cena. Są to moje pierwsze buty zamówione z chińskiej stronki. Nie powiem, miałam pewne obawy, głównie, jeśli chodzi o rozmiar. Zmierzyłam długość swojej stopy, porównałam z tabelą rozmiarów na stronie i na tej podstawie wybrałam rozmiar, który akurat zgadzał się z tym, który noszę normalnie. Trafiłam! Buty są na mnie dobre. 

This cute pink sandals are from DressLily. I had some concerns if it goes about size. I measured the length of my foot, compared it with the size chart on the website and on this basis I chose the size. The size exactly match the one I wear normally. Shoes fit well.
 
Granatowa marynarka i jeansy, różowe sandały na obcasie DressLily


Sandałki są delikatne, ale dobrze wykonane. Miłym zaskoczeniem było dla mnie ich zapięcie, którego nie trzeba ciągle zapinać. Zakłada się jedną część na drugą i gotowe (mam nadzieję, że zrozumiecie, o co mi chodzi). Obcas nie jest za wysoki, ale mimo to muszę poćwiczyć chodzenie w nich, bo jednak stopy są przyzwyczajone do płaskich butów. Kolorek śliczny. Co tu więcej mówić, jestem z tych sandałków bardzo zadowolona. Jeśli chcesz zobaczyć je z bliska, zapraszam na mój Instagram

Sandals are delicate and well-made. I like the buckle strap. The heel is not high so it's good for me.  I like this pink sandals very much.

Stylizacja, którą pokazałam, jest prosta, ale myślę, że to jest jej autem. Marynarka dodaje szyku, jeansy podkreślają codzienny charakter, a sandałki stanowią wiosenny akcent. 


Tutaj znajdziesz nowości. Już czas, by odświeżyć garderobę! DressLily przygotowało dla Ciebie produkty najlepszej jakości w niskich cenach- od poniedziałku do piątku. 

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday.



Mam dla Was jeszcze kod: Use code:DLBF20 with 20% OFF:
 
Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd  



***

Co sądzisz o stylizacji?

Wiesz już, co włożysz na wielkanocne śniadanie?

24 komentarze:

  1. Ślicznie i elegancko ^^ Wesołych Świąt życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie. Także życzę Ci radosnego Alleluja! <3 :* <3

      Usuń
  2. Stylizacja świetna i bardzo odpowiednia: casualowo, a jednocześnie elegancko.
    Te sandały są cudowne! Dodają całej stylizacji lekkości. Oglądałam je też na Instagramie - naprawdę są super, chciałabym takie!
    Moniko! Już teraz składam Ci najserdeczniejsze życzenie pięknych, radosnych Świąt Wielkanocnych, spędzonych w gronie rodziny! Wszystkiego dobrego! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zerknęłaś też na Instagram. ;) Idealnie opisałaś moją stylizację. :D Dziękuję Ci za piękne życzenia. :* Na blogu jeszcze pojawią się życzenia, ale Tobie już teraz chcę życzyć spokojnych, spędzonych z tym, których kochasz oraz błogosławionych Świąt Wielkiej Nocy! <3 Samych wspaniałości na stole. Buziaki, Emmo! :*

      Usuń
  3. Śliczne sandałki :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne połączenie :D Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Poluję na takie sandałki :) Mam wesele w czerwcu i do pudrowej sukienki były by idealne :) Ogólnie bardzo fajny look na Wielkanoc :) Ja bym się na tak na bank ubrała :) Marynarki bardzo lubię :)
    Wesołego Alleluja! <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, do pudrowej sukienki pasowałyby idealnie. <3 Powiem Ci, że stacjonarnie bardzo trudno znaleźć takie sandałki. Jest wiele ładnych, ale mają bardzo wysokie obcasy, co u mnie od razu je dyskwalifikuje. Dziękuję Ci! Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;)
      Wesołego Alleluja! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Subtelnie i elegancko :) Idealny wybór na święta. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd sandałki? Mierzyłam ostatnio podobne w sklepie, ale nie były zbyt wygodne. Może takie zapięcie byłoby lepsze. Ja w Wielką Niedzielę ubiorę beżowe spodnie, czarno-białe body i jasne szpilki.
    Miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki pochodzą ze sklepu internetowego DressLily. ;)
      Uuu, szykuje się u Ciebie fajna stylizacja. ;)
      Dziękuję za odwiedziny i przesyłam wielkanocne pozdrowienia! <3

      Usuń
  8. Bardzo prosta i fajna elegancka stylizacja <3 zapraszam takze do siebie https://wiktoriazagorskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie. ;)
      Z chęcią do Ciebie wpadnę. <3

      Usuń
  9. Prawdziwa klasyka jeśli chodzi o połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie przed chwilą skomplementowałam Twoją stylizację z tą marynarką. Wersja z pudrowym różem chyba podoba mi się jeszcze bardziej!
    Dawno nie widziałam tak uroczych sandałków :) Bardzo spodobał mi się ich kolor. Wysokość też jest przeze mnie pożądana, gdyż nie przepadam za wysokimi obcasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że wracasz do wcześniejszych wpisów. ;) Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. Powiem Ci, że mi chyba ta też bardziej się podoba. :D Chyba przez ten pudrowy róż. <3
      To witaj w klubie wielbicielek niskich obcasów. :D

      Usuń
  11. Świetna stylizacja. Najbardziej urzekły mnie sandałki :)

    OdpowiedzUsuń