2 kwietnia 2019

Podsumowanie miesiąca: marzec 2019

Żółte krokusy- marzec

Hejka!

Muzyka, kwiaty, kreatywność, moda. Zapraszam na podsumowanie marca.


Od wczoraj mamy kwiecień, a od nocy z soboty na niedzielę funkcjonujemy wg czasu letniego. Udało Ci się już do niego przyzwyczaić, czy brakuje Ci tej godziny? ⌚ Zanim na dobre wkroczymy w kolejny miesiąc, wróćmy na chwilę do marca.


Muzyczna kolekcja


Shawn Mendes- Handwritten; TINI- Quiero Volver

Marzec zaczął się muzycznie, a to dlatego że udało mi się kupić  płyty jednych z moich ulubionych wykonawców w Biedronce, wbardzo korzystnej cenie (19,99zł każda). Był to całkowity przypadek. Jeśli chodzi o pierwszą z nich, jest to debiutancki album Shawna Mendesa zatytułowany Handwritten. Właśnie jego mi brakowało, bo płyty Illuminate i Shawn Mendes posiadałam już dawno.  Kolejna zdobycz to płyta TINI- Quiero Volver. Ta pozycja nie zdziwi tego, kto wie, że uwielbiam język hiszpański. Album zawiera również piosenki angielskojęzyczne, więc jest super!



Wszędzie widzę krokusy 

 

Fioletowy i żółte krokusy

W marcu kontynuowałam moje polowanie na pierwsze oznaki wiosny. Do zdjęć żółtych krokusów, dołączyły też, wyczekiwane przez mnie, fioletowe, białe oraz jasnofioletowe. Udało mi się sfotografować je wszystkie, z czego jestem bardzo zadowolona. Dwa zdjęcia pokazałam już na Instagramie, a kolejne opublikuję wkrótce. 


Dzień Kobiet

 

Różowe i fioletowe tulipany

Z okazji tego święta dostałam bukiet przepięknych różowo- białych tulipanów i różę. Nie omieszkałam obfotografować darów. 📸


Myśl kreatywnie


Pod koniec marca uczestniczyłam w warsztacie z Design Thinking. Jest to proces twórczego rozwiązywania problemów, składający się z 5 etapów: empatyzacji, definiowania problemu, generowania pomysłów, budowania prototypów oraz testowania. Bardzo ważna w tej metodzie jest koncentracja na osobie, dla której projektowane jest rozwiązanie, chodzi o to, by wejść w jej buty i zrozumieć jej potrzeby. Pracowaliśmy w zespołach, dzięki czemu mogliśmy spojrzeć na problem z wielu perspektyw. Przed warsztatem miałam nadzieję, że będzie ciekawie, choć towarzyszyły mi też niewielkie wątpliwości (warsztaty nie są moją ulubioną formą zajęć). Na szczęście nie byłam tam sama (pojechałam z koleżanką), a na miejscu poznałam wspaniałe, otwarte osoby, z którymi przyjemnie i efektywnie mi się pracowało. Warsztaty bardzo mi się podobały. Prowadzące przeplatały treści teoretyczne z praktyką, co szczególnie przypadło mi do gustu. Po warsztatach byłam naładowana mnóstwem pozytywnej energii i z chęcią bym je powtórzyła. 💪


Pokaz mody


Pokaz mody Wroclavia

Nie mogę w to uwierzyć! Parę dni temu miałam okazję, pierwszy raz w życiu, zobaczyć prawdziwy pokaz mody na żywo (a nawet dwa). Co prawda załapałam się akurat na ich końcówki (był to czysty przypadek, znalazłam się we właściwym miejscu o odpowiedniej porze) ale i tak było to niesamowite przeżycie. Jedynie muzyka była trochę za głośna, ale nie wpłynęło to na moją radość z obejrzenia tego widowiska. Pierwsza kolekcja była utrzymana w kolorystyce nude, natomiast druga była bardziej zróżnicowana (mnie bardziej do gustu przypadła pierwsza). Ciekawym elementem pokazu było to, że jeden z modeli trzymał komórkę na selfie sticku i z nią chodził po scenie, która na moment stała się wybiegiem. Pokazy mody odbyły się w centrum handlowym Wroclavia we Wrocławiu, w którym trwa obecnie (do 6.04.19) Wielki Tydzień Mody. Było ekstra! 👗👠

Wyróżnienia


W marca spotkały mnie 2 bardzo miłe rzeczy, jeśli chodzi o moją internetową działalność. Pierwszą z nich było wyróżnienie na blogu Ady Zet, która w podsumowaniu stycznia i lutego, zwróciła uwagę na mój wpis o tym, jak nosić dużą chustę.  Druga rzecz dotyczy Instagrama. Otóż @takpoprostuu wstawiła na swoim Insta Story moje zdjęcie krokusów. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję za docenienie! 💝

Co mi w duszy grało?


Aitana - Vas A Quedarte





Maite Perroni - Roma



Soundtrack z filmu Król rozrywki




Blog & Instagram

 
Window of Fashion by Moni


Na początek smutna wieść, 2 osoby zrezygnowały z obserwowania mojego bloga. Przykre, ale nie ma co tego roztrząsać, tylko pracować dalej. Największym zainteresowaniem cieszył się wpis ze stylizacją Beż i burgund. Na drugim miejscu uplasowało się 5 przydatnych narzędzi dla blogera, a na kolejnym- ex aequo-  Gdzie oglądać filmy i seriale online? oraz Podsumowanie lutego. W tym miejscu wspomnę jeszcze, że moje konto na Instagramie ma już ponad 200 obserwujących, co jest dla mnie dużym sukcesem, wziąwszy pod uwagę, że publikuję tam zdjęcia dopiero od 2 miesięcy.


Życzę Ci wspaniałego kwietnia! 💐🌷💐

***

Jak wspominasz marzec?

32 komentarze:

  1. Ja nie zapolowałam jeszcze na kwiaty :( ciągle brak mi tego czasu, a nawet za mało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zmianie czasu, pewnie masz go jeszcze mniej. Życzę Ci, żeby udało Ci się wygospodarować chwilkę na sfotografowanie pięknych kwiatów. ;)

      Usuń
  2. Świetnie, że tak dobrze Ci idzie na instagramie! Ja jakoś nie umiem się przemóc żeby wrzucać regularnie hehe:D Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instagram to dla mnie nowość, więc mam wiele chęci, a poza tym po zamknięciu Google + to jedyne miejsce, gdzie informuję o nowych wpisach na blogu. Dzięki za odwiedziny i też pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. Szkoda, że kultura jest aż tak droga. Biedronkę właśnie za to lubię, że udostępnia muzykę i książki w dość przystępnych cenach.
    Bardzo pozytywny blog. Wydajesz się sympatyczną osobą. Chętnie zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem udostępniania książek, filmów i muzyki Biedronka przoduje i fajnie, bo miło jest kupić sobie płytę ulubionego wykonawcy w niższej cenie. ;)
      Bardzo mi miło, że tak uważasz. Dziękuję i witam Cię w gronie obserwatorów! :*

      Usuń
  4. Z piosenek znam tylko ścieżkę dźwiękową do The Greatest Showman, bo widziałam film ;) Te dwie pozostałe bardzo mnie ciekawią, bo są po hiszpańsku ;) Ja ostatnio stale szukam jakichś ciekawych po niemiecku, ale ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też obejrzałam "Króla rozrywki", znajdzie się w jednej z kolejnych Stref Kinomaniaczki. ;) Ach, ten czarujący język hiszpański. <3 Jeśli chodzi o niemieckie piosenki, to jakiś czas temu na jednym z blogów znalazłam piosenkę Faun- Tanzt mit mir. Nuta wpadająca w ucho (podoba mi się), taka biesiadna, jednak tekst dosyć rubaszny, więc raczej na własny użytek, niż wykorzystywanie do nauki innych osób. :D

      Usuń
  5. Miniony miesiąc chyba był udany :)
    Życzę równie inspirującego kwietnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że uważasz marzec za udany. Dziękuję Ci bardzo! ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam krokusy i tulipany :) Na Dzień Kobiet dostałam wielki bukiet różowych tulipanków :) Jak ja Ci zazdroszczę tego pokazu modowego na żywo <3 To musiało być niezłe przeżycie :)
    pozdrawiam serdecznie i życzę cudownego Kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam te kwiaty! Są takie delikatne i cieszą oczy. <3 Było, szkoda, że załapałam się tylko na koniec, ale i tak było to niesamowite przeżycie. <3
      Dziękuję i też przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  7. Gratuluję Ci sukcesów z blogiem i Instagramem. Miło to czytać. Fajnie, że warsztaty owocne. I ten pokaz mody - bomba. Widać, że naprawdę dużo pozytywnego u Ciebie się dzieje. A male niepowodzenia ma każdy i to nam nie odbierze sensu naszego działania, prawda?
    Piękne kwiaty!
    I ja też wszędzie widzę krokusy... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Emmo! <3 Muszę przyznać, że sama jestem zaskoczona (pozytywnie oczywiście), że tyle fajnych rzeczy mnie ostatnio spotkało. ;) Masz rację, niepowodzenia są wpisane w dążenie do bycia coraz lepszym. Dziękuję. <3
      He, he, krokusy są wokół nas. <3

      Usuń
  8. Uwielbiam tulipany <3 Przepiękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam widok i zapach świeżych kwiatów w domu :) Tworzą niesamowity klimat i niesamowicie ocieplają wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam wolę zmianę czasu, zawsze to godzinka więcej słońca! Więc chodź trzeba wstać wcześniej, to bardzo dobrze znoszę te wydarzenie :) Muzyka musi być świetna, niestety nie znam jej :) Krokusy są urocze, jednak w mojej okolicy najwięcej jest przebiśniegów i zawilcy :) Warsztaty i pokaz mody to super sprawa! Chciałabym mieć możliwość zobaczenia czegoś takiego... dlaczego Wrocławiu musisz być tak daleko? :( Widać, że twój miesiąc był udany, życzę Ci kochana z całego serduszka, aby ten był jeszcze lepszy!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, warto dostrzegać też pozytywne strony zmiany czasu. ;) A u mnie w tym roku nie widziałam ani jednego zawilca czy przebiśniega, za to krokusów było mnóstwo, z czego się cieszę, bo było w czym wybierać. :D Dziękuję Ci, Kochana! <3 Tobie też życzę wspaniałego kwietnia. :*

      Usuń
  11. Świetna sprawa z tymi warsztatami, sama chętnie wzięłabym w takich udział :) Fajnie, że udało Ci się zobaczyć pokaz mody, to z pewnością ciekawe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wzięłabym udział w takim szkoleniu oraz pokazie mody oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też muszę zakupić płytę Handwritten Shawna Mendesa, ponieważ niestety jeszcze nie udało mi się jej zakupić, chociaż mam już dwa ostatnie albumy.
    Ja uwielbiam kwiaty a najbardziej tulipany dlatego marzec był dla mnie bardzo udanym i miłym miesiącem :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, dwa ostatnie albumy posiadałam, a brakowało mi właśnie jego pierwszej płyty. :D Może uda Ci się dorwać ją w Biedronce. :D
      Kiedyś nie byłam przekonana do tulipanów, ale teraz też je bardzo lubię. <3
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  14. Świetne podsumowanie, też lubię tych wykonawców :)

    OdpowiedzUsuń