6 czerwca 2019

Bluzka z kołnierzykiem nie tylko na galowo

Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem i printem w kokardki, miętowe spodnie, szare baleriny, szara okrągła torebka

Hejka!

Czy biała bluzka z czarnym kołnierzykiem sprawdzi się tylko w stylizacjach na galowo? Jak wystylizować ją w wersji na co dzień? Zapraszam!



Wróciłam niedawno z uczelni. Kolokwium zaliczone, mogę więc zacząć przygotowania do egzaminu. 😁💪 Dzisiaj przychodzę ze stylizacją. Zdjęcia zostały zrobione w zeszłą niedzielę. Pod lupę wzięłam białą bluzkę z krótkim rękawem i czarnym kołnierzykiem. Zarówno z tyłu, jak i z przodu posiada print w kokardki. Zwykle ubierałam ją tylko, gdy musiałam ubrać się na galowo, czyli bardzo rzadko. Postanowiłam to zmienić i wystylizować ją na co dzień.


Bluzka z kołnierzykiem Sinsay

Do bluzki dobrałam miętowe spodnie, gdyż chciałam wprowadzić trochę koloru do stylizacji. Dzięki niemu jest weselsza.

Bluzka z kołnierzykiem Sinsay, jeansy New Yorker, baleriny Sinsay, torebka DressLily

Kolejnym elementem jest szara okrągła torebka z trzema kwiatuszkami i kokardką. Ma uniwersalny kolor i jest pojemna. Nic dodać, nic ująć. Niedawno pokazywałam ją w stylizacji z sukienką, a teraz przyszedł czas na duet ze spodniami.


Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem i printem w kokardki, miętowe spodnie, szare baleriny, szara okrągła torebka

Pod kolor torebki dobrałam baleriny, która nawiasem mówiąc, też są z kokardkami.

Złota bransoletka z kółeczkiem H&M, szara okrągła torebka DressLily

Jestem sroczką, cięgnie mnie do świecidełek, ale na co dzień wybieram minimalistyczną biżuterię. Nie inaczej było tym razem. Postawiłam na bransoletkę z kółeczkiem, która pasuje doskonale praktycznie do każdej mojej stylizacji.

Bluzka w kokardki Sinsay, miętowe jeansy New Yorker, szare baleriny Sinsay, szara torebka DressLily

Tak prezentuje się całość. Stylizacja wciąż jest elegancka, ale dzięki miętowym spodniom nie jest już taka formalna, jak gdyby połączyć ją z czarną spódniczką lub spodniami.

Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem i printem w kokardki, miętowe spodnie, szare baleriny,

 ***

Podobają Ci się bluzki z kołnierzykiem?

32 komentarze:

  1. Tak, fajna jest ta bluzeczka! Już gdzieś widziałam tą bluzkę, albo podobna w Sinsay! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze trafiłaś! Bluzkę kupiłam właśnie w Sinsay. <3 Co jakiś czas pojawiają się tam różne warianty tej bluzki- w serduszka, w koty, cała biała... ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie bluzeczki z kontrastowym kołnierzykiem. Aż dziwi mnie że takowej nie mam jeszcze w szafie :D Ale wielkimi krokami zbliżają się wyprzedaże może sobie jakąś upoluję :) Lubię też miętowe spodnie <3
    Wyglądasz uroczo w tej stylizacji :)

    buziaki xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bluzki z kołnierzykiem by Ci pasowały. ;) O, wyprzedaże, to jest to. Można wtedy kupić ubrania, które miałyśmy na oku od jakiegoś czasu. Też będę polować.:D Dziękuję!. <3

      Usuń
  3. Ładnie, elegancko - czego chcieć więcej? :)
    Uwielbiam bluzeczki z kołnierzykiem, sądzę, że to właśnie tak niewielki element jak kołnierzyk dodaje charakteru i niepowtarzalnego uroku całej kreacji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są bluzki z kołnierzykami, Twoje jest urocza, idealnie pasuje do stylizacji !
    Torebka świetna.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie grzeczne kołnierzyki oraz baleriny, zawsze pzdr Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś podobna bluzkę, czarna w białe kropki. Ale ja kochałam! Ubierałam do różnych stylizacji :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te miętowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podobają, wnoszą radość do stylizacji. ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, taka dziewczęca i urocza:)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadła Ci do gustu i dziękuję za miłe słowa. :)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  9. Bluzki z kołnierzykami są całkiem ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest bardzo uniwersalna, można ją założyć zarówno tam gdzie obowiązuje strój służbowy jak i do jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. W końcu zaczęłam dostrzegać jej uniwersalność. ;)

      Usuń
  11. Bluzeczka ma fajny nadruk co czyni stylizację bardziej ciekawą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, mam podobną bluzeczkę:)

    OdpowiedzUsuń