27 czerwca 2019

Cekinowy blask z Kate Kasin

Sukienka w kolorze różowego złota

Hejka!

Zapraszam Cię na urodzinową stylizację.


Wczoraj było niesamowicie upalnie, dzisiaj jest trochę lepiej. Chłodny wiaterek ratuje życie. Myślę, że dzisiejszy wpis można uznać za urodzinowy. Stylizacja, którą przygotowałam, jest niezwykle elegancka. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Zaczynajmy!


Sukienka pochodzi ze sklepu Kate Kasin. Gdy ją zobaczyłam, od razu skojarzyła mi się z imprezą sylwestrową. Początkowo nie byłam do niej przekonana, wydawało mi się, że będzie wyglądać niezbyt gustownie. Ale coś mnie do niej ciągnęło. Chyba to, że się tak pięknie błyszczy i mieni, a ja jestem sroczką. Ostatecznie wybrałam sukienkę w rozmiarze 4 (to europejska 34) w kolorze różowego złota

Sukienka rose gold Kate Kasin, kwiaty Kik, branosletki Kaufland i Sinsay, naszyjnik H&M, sandałki DressLily

Paczka przyszła do mnie po tygodniu, akurat w moje urodziny (które wypadają w tym samym dniu, co początek kalendarzowego lata, więc jest co świętować), co było niezwykle miłym prezentem. Moje początkowe obawy okazały się bezpodstawne, bo sukienka na żywo prezentuje się cudownie. Wygląda bardzo elegancko, jej długość jest dla mnie idealna. Nie za długa, nie za krótka, lecz w sam raz.

Naszyjnik z kryształkami H&M, dekolt cekinowej sukienki

Sukienka na grubszych ramiączkach posiada dekolt w kształcie litery V, zarówno z przodu (dekolt z przodu jest na zakładkę), jak i z tyłu. Na obrzeżach jest obszyta delikatną koronkową wstawką (zobaczysz to lepiej na zbliżeniu), co bardzo mi się spodobało.  Natomiast w talii jest plisowana. Sukienka zapinana jest z tyłu na zamek. Posiada kolorystycznie dopasowaną podszewkę, więc nie ma mowy o prześwitywaniu. 


Cała sukienka pokryta jest mieniącymi się cekinami w kolorze rose gold. Mimo to wcale nie jest ciężka. Trzeba obchodzić się z sukienką ostrożnie, ze względu na delikatne cekiny (kilka mi już odleciało, ale ubytków na szczęście nie widać). 

Perłowa bransoletka Kaufland, złota bransoletka Sinsay

Dół sukienki jest uszyty w kształcie litery A. Jeśli chodzi o skład materiałowy, to prezentuje się następująco: 98% polyester i 2% wiskoza.


Pierścionek z kryształkiem H&M

Oprócz zabawy sylwestrowej, o czym wcześniej wspomniałam, myślę, że sprawdzi się dobrze również na wesele, studniówkę, bal na zakończenie szkoły/studiów czy jakąś wieczorną uroczystość. W takiej sukience można poczuć się jak prawdziwa księżniczka!

Tył cekinowej sukienki, dekolt w kształcie litery V

Z racji tego, że sukienka jest dosyć strojna, dobrałam do niej minimalistyczne akcesoria. Delikatny naszyjnik z mieniącymi się kryształkami, perłową oraz złotą bransoletkę, a także jasnoróżowe sandały na słupku. Muszę Ci powiedzieć, że chodzi mi się w nich coraz lepiej. Jeszcze mistrzynią nie jestem, ale robię postępy. Ostatnim elementem są kwiaty, które sprawiły, że podczas sesji zdjęciowej czułam się jak prawdziwa druhna wybierająca się na ślub. Niczym bohaterka amerykańskich filmów.

Cekinowa sukienka rose gold, Kate Kasin

Podsumowując, z sukienki jestem bardzo zadowolona. Nie dość, że przyszła w moje urodziny, to jeszcze pozytywnie zaskoczyła mnie świetną jakością wykonania. Cieszę się, że się na nią zdecydowałam.


Cekinowa sukienka rose gold Kate Kasin

Pamiętam też o Tobie, moja Droga Czytelniczko. Spodobała Ci się ta sukienka? Mam dla Ciebie specjalny kod zniżkowy:

40% zniżki z kodem: SEQUINDS, link: http://bit.ly/2Y7KncP.

***
Co sądzisz o stylizacji?

Podobają Ci się błyszczące sukienki?

30 komentarzy:

  1. Takie cekinowe sukienki nie są dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Nie każdy lubi błyszczeć. Dziękuję za Twoją opinię. ;)

      Usuń
  2. Iiiiiii! Cudowna! Ja ją zobaczyłam, to tak głośno wciągnęłam powietrze z zachwytu. Ale ty potrafisz dobrać dla siebie fajne rzeczy! Jest błyszcząca, ale mimo to dosyć delikatna - subtelna, podobnie jak Ty, dlatego bardzo do Ciebie pasuje! Absolutnie nie jest w złym guście, wręcz przeciwnie. Dobrze intuicja Cię do niej ciągnęła. Różowe złoto ma piękny kolor. Bardzo mi się też podoba perłowa bransoletka, z którą zestawiłaś sukienkę. No krótko mówiąc, kreacja świetna, akurat na imprezę urodzinową! :))
    A poza tym, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, Monisiu! Powodzenia we wszystkim, sukcesów na blogu! Przesyłam Ci te oto cieplutkie serduszka <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! <3 Tak się cieszę, że sukienka Tobie też przypadła do gustu. ;) Dziękuję Ci za moc komplementów. <3 Przyznam, że początkowo obawiałam się, że sukienka może wyglądać tak "bazarowo", ale przyjrzałam się jej dokładnie i stwierdziłam, że warto zaryzykować, bo jest naprawdę ciekawa i nie mam jeszcze w szafie takiej. Jak rozpakowałam paczkę, to po prostu byłam zachwycona. Spodziewałam się, że może być na mnie za długa, a tu długość idealna, a sukienka prezentuje się szykownie. ;) Będzie na jakieś większe okazje. ;)

      Dziękuję Ci, Kochana Emmo, za cudowne, płynące prosto z serca życzenia! <3 Jest mi bardzo miło. <3

      Buziaczki! :*

      Usuń
    2. Z tego, co napisałaś, wypływa wniosek, że czasem warto się odważyć i zaryzykować, kiedy mamy jakieś obawy co do jakiegoś ciucha, kiedy wydaje nam się nie tak poprawny i klasyczny, jak to, co zazwyczaj nosimy. Po prostu posłuchać intuicji. Tutaj widać, że Cię nie zawiodła :)
      A życzenia - pewnie, że z serca :))
      :*

      Usuń
  3. Your dress looks so lovely!
    Have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin! :) Mam spore blogowe zaległości (które będę chciała nadrobić), ale gdy tylko zobaczyłam zdjęcie sukienki na mojej liście czytelniczej, to stwierdziłam, że muszę czym prędzej zobaczyć ten post :)
    Ogólnie nie przepadam za zbyt błyszczącymi ubraniami, ale muszę przyznać, że ta sukienka jest piękna i bardzo dobrze się na Tobie prezentuje. Weszłam na stronę i aż sama poczułam, że chciałabym ubrać na siebie taką kreację ;p
    Bardzo miły prezent otrzymałaś, a dobór takich dodatków jest strzałem w 10.
    Jeszcze raz życzę samych blogowych sukcesów i jeszcze więcej pięknych i inspirujących stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Ado, za życzenia! <3 Spokojnie, ja też dodałam urodzinowy wpis z lekkim opóźnieniem. :D

      Doskonale rozumiem, że ostatnio nie miałaś tyle czasu, ile byś chciała, na przeglądanie blogów. Tym bardziej jest mi miło, że mnie odwiedziłaś. ;)

      He, he. :D Widzę, że nie tylko mnie sukienka oczarowała. :D Dziękuję raz jeszcze za moc miłych słów i życzenia. <3

      Widziałam, że u Ciebie też ostatnio pojawił się nowy wpis, muszę zerknąć. ;)

      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To super! ;) Generalnie cekiny nadają się głównie na większe wyjścia, ale czasem można je przemycić też jako element codziennych stylizacji, np. jako nadruk na T-shircie. ;)

      Usuń
  6. Wow, czyli też urodziłaś się w czerwcu :D Zupełnie jak ja :D
    Ładna sukienka :) Chociaż ja za tymi z cekinami raczej nie przepadam to ta bardzo mi się spodobała :) Idealnie na Tobie leży, ładnie podkreśla atuty figury :)
    PS. uroczy bukiecik :)

    pozdrawiam i życzę udanego weekendu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. PS. i życzę wszystkiego co najlepsze z okazji urodzinek <3 dużo zdrowia, samych blogowych ale i tych prywatnych sukcesów :) sto lat!!! :*

      Usuń
    2. Tak, czyli jesteśmy czerwcowe dziewczyny! :D Piąteczka! :D
      Dziękuję. <3 Powiem Ci, że ja też nie chodzę w cekinach na co dzień (na wielkie wyjścia też się nie zdarzało), ale stwierdziłam, że warto skusić się na sukienkę, która mi się podoba i nie mam takiej w swojej szafie. Chciałam spróbować czegoś nowego. ;) Dziękuję Ci za życzenia, jesteś kochana! :*

      Także przesyłam Ci pozdrowienia z życzeniami pięknego (nie tak upalnego) weekendu! :*

      Usuń
  7. Idealna na wieczorne wyjścia bądź imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin! Sukienka prezentuje się na Tobie doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka zbytnio mi się nie podoba, nie jest w moim stylu.
    Aczkolwiek na imprezę będzie idealna :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna sukienka! Ja też jestem sroczką, więc cekiny jak dla mnie na plus. W urodziny tym bardziej można zaszaleć, więc fajnie, że z niej nie zrezygnowałaś i ją założyłaś. Co prawda spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! 🎂🌸😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że sukienka Tobie też przypadła do gustu. <3 Dziękuję Ci za życzenia! :*

      Usuń
  11. Piękny prezent na urodziny, sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta sukienka! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka wygląda naprawdę szałowo!:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń