15 czerwca 2019

Buty na lato z NewChic

Sandały z Newchic

Hejka!

Jakie buty nosić latem? Zapraszam Cię serdecznie na przegląd sandałów z Newchic.



Dni są coraz dłuższe, upały nie dają nam wytchnienia. To oznacza, że wielkimi krokami zbliża się lato. Do oficjalnego rozpoczęcia kolejnej pory roku został mniej niż tydzień, dlatego dzisiaj przyjrzymy się obuwiu dedykowanemu na lato, czyli sandałom. Gdy jest niezwykle gorąco, dobrze jest dać stopom trochę przewiewu. Modele, które pokazuję we wpisie, pochodzą ze sklepu Newchic, który został założony w 2015 roku. 


 Róże i beż

Sandały różowe i beżowe Newchic


Różowe buty, w dodatku ozdobione falbankami są po prostu bardzo dziewczęce i urocze. Dzięki płaskiej podeszwie można śmigać w nich cały dzień (women walking sandals). Drugi model to połączenie sandałów z espadrylami i wygląda, moim zdaniem, bardzo ładnie. Natomiast beżowe sandały na koturnie będą fajnie wyglądały w zestawieniu z jeansami, a także sukienkami maxi. Niewątpliwie dodają one kobiecości.


 Perły i frędzle

Sandały z perłami i frędzlami Newchic

Były już ubrania z perłami, teraz bardzo modne są również spinki do włosów z tym motywem, jednak na tym zastosowanie perełek się nie kończy. Tym razem zawitały one na sandałach (womens water sandals). Będą pięknie wyglądały na opalonych stopach podczas wieczornego spaceru wzdłuż wybrzeża. Jeśli nie jesteś zwolenniczką pereł, możesz wybrać klapki z frędzlami, które nadają butom lekkości i wakacyjnego luzu.


 Wiązane sandały

Sandały wiązane Newchic

Sandały ze sznurkami (lace up gladiator sandals) można nosić na dwa sposoby: zawiązać je wokół kostki lub owinąć nimi łydki i poczuć się jak prawdziwa gladiatorka. Takie sandały wyglądają bardzo efektownie, ale wiązanie wokół kostki może powodować, że nogi będą wydawały się krótsze i masywniejsze. Aby uniknąć tego efektu, warto wybrać buty w neutralnych barwach, np. beżowe albo nosić je do spodni z dłuższymi nogawkami.



 Sandały na słupku

Sandały na słupku Newchic



Sandały na słupku (block heel sandals), w zależności od wysokości obcasa, nadadzą się zarówno na większe wyjście, jak i na co dzień. Mnie się taki model bardzo podoba. W tym roku zaopatrzyłam się w różowe sandałki, które już kilka razy pokazywałam na blogu i myślę, że jeszcze nie raz je zobaczysz. Ja preferuję modele na niższym obcasie, bo są po prostu wygodniejsze, ale muszę przyznać, że te wysokim słupkiem robią wrażenie. Czarne buty to klasyki, natomiast kolor musztardowy fajnie podkreśli wakacyjny charakter stylizacji. 



 Klapki

Klapki Newchic

Jeśli nie jesteś fanką butów na wysokich obcasach, a cenisz sobie komfort i wygodę, to w Newchic też znajdziesz coś dla siebie. Sklep ma w swojej ofercie buty, które określiłabym jako zdrowotne, bo ich wygląd przypomina mi buty medyczne, takie, które nie oszałamiają wyglądem, ale mają być po prostu wygodne (Lostisy shoes). Różowy i bordowy to często spotykane kolory obuwia, natomiast morski wyróżnia się na ich tle.

*

Najchętniej pokazałabym w tym zestawieniu tylko sandały w kolorze pudrowego różu i ewentualnie jasnego beżu, bo bardzo mi się podobają. 😂 Ale się chciałam pokazać Ci różnorodność butów, co mam nadzieję, mi się udało. Sama latem najczęściej sięgam po japonki, bo jako jedyne nie obcierają mi stóp, ale od zeszłego roku przekonałam się też do sandałów.  W chłodniejsze dni decyduję się na tenisówki lub espadryle.

 ***

Znasz sklep Newchic?

Jakie buty wybierasz latem? 

Czy u Ciebie też są takie upały?

35 komentarzy:

  1. Wiązane sandały mają ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś buty, które Ci się spodobały. ;)

      Usuń
  2. Wiązane sandałki najbardziej mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiązane sandały cieszą się powodzeniem. :D
      Dziękuję za odwiedziny i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. O very cute picks nice webstore
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sandały na słupku :D Ale i te wiązane mega mi się podobają. Ciekawa stronka, muszę przyznać, że jeszcze o niej nie słyszałam. Z chęcią zerknę, może znajdę jakiś super model dla siebie :) Na Lato nowa para sandałków albo klapków jest jak najbardziej wskazana :D Co tam, że mam ich już sporo :D Nowe buty na poprawę humoru zawsze mile widziane :)

    pozdrowionka przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiązane sandały muszą mieć w sobie jakiś nieodparty urok, bo jesteś już kolejną osobą, której się podobają. A sandały na słupku są ekstra. :D Wydaje mi się, że Newchic nie jest jakoś specjalnie popularnym sklepem. Przynajmniej na razie. :D Pewnie, nie ma co dusić stóp w tenisówkach, tylko dać im pooddychać. :D Zgadzam się z Tobą! ;)
      Dziękuję i też przesyłam pozdrowionka! :*

      Usuń
  5. Te pierwsze różowe są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podobają. A któreś szczególnie przypadły Ci do gustu? ;)

      Usuń
  7. wow!!! so good! i like the first pink one! pink is my favorite color!!!!(づ ̄3 ̄)づ╭❤~
    :)
    Very beautiful picture! Love your blog, (づ ̄3 ̄) づ╭❤ ~, thank you for sharing.
    https://luxhairshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also very like pink. <3 And these sandals. ;)
      Thank you for a visit. Have a wonderful day! ;)

      Usuń
  8. Ach, śliczne mają tam modele do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokazałaś bardzo ładny, różnorodny wybór. Piękne są te na obcasie, no ale wiadomo: wygodne to one nie są. Sandały latem to mus, i właśnie w tym roku nabyłam, czarne, bardzo fajne, moim zdaniem. Tylko do japonek nie mogę się przekonać: zawsze się boję, że będzie mi przeszkadzało, że mam pasek między palcami.
    Pozdrawiam ślicznie, trzymaj się ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się nie być monotonna w tym, co pokazuję. :D Właśnie, obcasy super wyglądają, ale stopy raczej za nimi nie przepadają. :D Przynajmniej moje. :D Super, że zaopatrzyłaś się w nowe sandałki, będziesz miała w czym śmigać w te upały. ;) Powiem Ci, że mi nie przeszkadza pasek między palcami. Japonki są o tyle fajne, że składają się tylko z podeszwy i dwóch pasków, więc ryzyko obtarcia stóp jest mniejsze niż w sandałach. :D A ja mam obsesję na punkcie tego, żeby buty mnie nie obtarły, bo potem ciężko się chodzi. Muszę jednak przyznać, że nie toleruję sandało- japonek. Dla mnie sandał to ma być sandał, a japonki to japonki. Po co łączyć te twory i tworzyć jeszcze większe możliwości obtarcia stóp?
      Dziękuję Ci ślicznie i też przesyłam pozdrowionka! :*

      Usuń
  10. Ja niestety mam wąską i długą stopę i bardzo ciężko mi znaleźć ładne sandałki :( Te na słupku mega mi się podobają :) Ja mam wiązane i zapinane z tyłu z Deichmanna jedyne, które były dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie musisz się sporo nachodzić, zanim znajdziesz idealne sandałki. Współczuję. Ale dobrze, że masz już swoje i możesz w nich śmigać. ;)

      Usuń
  11. Tego sklepu jeszcze nie kojarzę, chyba coś nowego - fajne te butki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co się orientuję, sklep istnieje od 2015 roku, ale wydaje mi się, że nie jest jakoś specjalnie popularny (na razie przynajmniej). ;)
      Dzięki i też przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  12. Znam ten sklep, ale jeszcze nie zamawiałam od nich niczego. Może w tym roku znajdę coś dla siebie u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spory wybór, ja przede wszystkim w lato stawiam na wygodę, lubię dużo chodzić, więc sandałki muszą być wygodne, nie tak jak te które dzisiaj ubrałam i zdarłam sobie stopy :P Chętnie przejrzę ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję. Wygoda stóp to i dla mnie podstawa, więc buty muszą być komfortowe w noszeniu, ale też ładne. :D Zerknij, może coś Cię zainteresuje. ;)

      Usuń
  14. Jeśli już o butach mowa, to buty jakich marek nosicie najczęściej. Ja, jako że preferuję obuwie sportowe, często stawiam na markę Converse. Gdy chcę dokonać zakupu nowych butów, często decyduję się na skorzystanie z tej strony internetowej: https://mybaze.com/pl/marketplace-wyprzedaze/brand:converse (z jej pomocą często udaje mi się natrafić na ciekawe promocje).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i takie pytanie zadać. :D Muszę przyznać, że ja nie zwracam uwagi na markę, lecz bardziej na to, czy buty podobają mi się wizualnie i czy są wygodne. ;)

      Usuń
  15. Naprawdę spory wybór obuwia oferuje ten sklep internetowy: https://butymodne.pl/domowe-damskie-c10783.html - można znaleźć w nim obuwie męskie, damskie oraz dziecięce.

    OdpowiedzUsuń