18 czerwca 2019

Stylizacja-inspiracja: współczesny Kopciuszek

Bluzka z ananasami, niebieska spódniczka, szare baleriny, czarny choker z gwiazdką, branosletka

Hejka!

Zapraszam na stylizację będącą inauguracją nowej serii na blogu. 



Wczoraj napisałam egzamin i oficjalnie rozpoczęłam wakacje!🌞Cieszę się, że będę mogła wreszcie odpocząć od nauki, chociaż nie do końca, bo praca magisterska wzywa, ale na razie muszę zregenerować siły. 💪

T-shirt, spódnica, baleriny, choker, kok

Przychodzę dzisiaj z nową serią na blogu. Zauważyłam, że oprócz Strefy Kinomaniaczki, podsumowań miesiąca i codziennych stylizacji brakuje stałego cyklu wpisów, dlatego przedstawiam Ci serię Stylizacja- inspiracja. Będą to wpisy, w których będę pokazywała stylizacje inspirowane postaciami z bajek, filmów, seriali czy też jakimiś realnymi osobami. Czasem będą to luźne skojarzenia, outfity utrzymane w stylu danego bohatera, innym razem bardziej dosłowne odwzorowania. Chcę, aby ta seria ukazywała się raz w miesiącu (podobnie jak Strefa Kinomaniaczki). Jestem bardzo podekscytowana i mam nadzieję, że Ci się spodoba. 


Choker, H&M, T-shirt Sinsay, spódniczka chiński sklep, baleriny Sinsay


Na pierwszy ogień idzie Kopciuszek. Chyba każdy zna historię o osieroconej dziewczynie, macosze i jej dwóch córkach, dobrej wróżce, i księciu. Uwielbiam oglądać współczesne adaptacje tej baśni. Charakterystycznymi elementami stroju Kopciuszka są: kolor niebieski, czarny choker na szyi oraz upięcie włosów ala kok i to właśnie je chciałam uchwycić. Do tego można by dodać opaskę we włosach, ale pominęłam ten detal. 


Czarny choker z gwiazdką, T-shirt z ananasami

Jasnoniebieska spódniczka w kształcie litery A stanowi bazę stylizacji. Dobrałam do niej T-shirt z naprasowanymi ananasami, które dodają wakacyjnego charakteru i nuty nowoczesności. Początkowo chciałam włożyć zwykłą białą koszulkę, ale całość wyglądała nijako.

Niebieska spódniczka, bransoletka na niebieskim sznureczku z rozgwiazdą i pomarańczowym chwościkiem

Przechodząc do dodatków- wybrałam czarny choker z gwiazdką, a także bransoletkę na niebieskim sznureczku z rozgwiazdą i pomarańczowym chwościkiem. Znów wakacyjne akcenty.


Bluzka z ananasami, niebieska spódniczka, szare baleriny, czarny choker z gwiazdką, bransoletka

Na stopach wylądowały jasnoszare baleriny z kokardkami. Myślę, że niebieski i szary ładnie się zgrywają.

Czarny choker, T-shirt, niebieska spódniczka, szare baleriny z kokardkami

Nie mogło zabraknąć charakterystycznej fryzury kopciuszka, czyli koka. Tak, prawdę mówiąc, na jednych rysunkach fryzura Kopciuszka wygląda, jak upięcie, na innych bardziej przypomina kok.

Kok

To tyle na dziś. Jestem ciekawa, Twoich propozycji- kogo chcesz zobaczyć w serii Stylizacja-inspiracja?

***

Co sądzisz o nowej serii na blogu?

Jak podoba Ci się współczesna wersja Kopciuszka?

28 komentarzy:

  1. Ładny kolor spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, taka dziewczęca i urocza :)
    Kolor spódniczki rzeczywiście piękny :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Bardzo mi miło, że stylizacja Ci się spodobała. ;)
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. Podoba mi się bardzo Twój pomysł na taką serię postów na blogu :) Będę czekała z niecierpliwością na kolejne odsłony "Stylizacji -inspiracji". Bardzo mi się podoba ten współczesny look Kopciuszka. Jestem wielką fanką tej bajki, mimo, że jestem już dorosła zdarza mi się ją dość często oglądać :D Gratuluję Ci napisania egzaminu i oficjalnego rozpoczęcia wakacji! Życzę Ci by te były dla Ciebie niezapomniane, pełne wspaniałych chwil, które na zawsze przechowasz w swoim sercu :)

    Co do pomysłów to chciałabym zobaczyć Twoją współczesną stylizację Aurory albo Belli :)

    przesyłam gorące wakacyjne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Twój pozytywny odbiór serii. ;) A kto powiedział, że tylko dzieci mogą oglądać bajki i baśnie? Ja dawno już nie oglądałam, a lubię serię Najpiękniejsze Baśnie Braci Grimm, w której skład wchodzą adaptacje oryginalnych baśni. ;) Dziękuję Ci, mam nadzieję, że wakacje uda mi się spędzić produktywnie, ale też odpocząć. ;) Tobie życzę wspaniałego lata! <3

      Dziękuję za Twoje propozycje. ;) Obie bardzo mi się podobają i spróbuję coś zadziałać w tym kierunku. ;)

      Także przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia z powiewem orzeźwiającego wiaterku (żeby nie było za gorąco). ;)

      Usuń
  4. Pomysł na serię jest po prostu cudowny, już nie mogę się doczekać kolejnych pomysłów <3 Stylizacja Kopciuszka świetna i idealna na upały ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że pomysł na serię przypadł Ci do gustu! <3 Za miesiąc kolejna stylizacja, na którą już teraz serdecznie Cię zapraszam. :D Dziękuję. ;)

      Usuń
  5. The skirt is super pretty and the style too
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo i dziewczęco. Niebieski kolor, choker i upięcie włosów - rzeczywiście, to są cechy charakterystyczne Kopciuszka! Bardzo zręcznie to zrobiłaś. Nawiązania do "Kopciuszka" są dyskretne, ale widoczne. Mnie oczywiście jak zwykle najbardziej podoba się Twoja fryzura :) Bardzo fajny pomysł z tą nową serią na blogu. Gdybym miała proponować jakiś temat na stylizację, musiałabym się zastanowić, bo na razie przychodzą mi na myśl same dziwaczne rzeczy ;))
    Monisiu, gratuluję zdania egzaminów i rozpoczęcia wakacji! Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że seria oraz pierwszy wpis Ci się podoba. <3 He, he, rozumiem, żeby wpaść na fajny pomysł potrzeba czasu. :D Jeśli coś wymyślisz, daj znać! ;) A jeśli nie, to spokojnie, nic się nie stanie. ;) Dziękuję! :*

      Usuń
  7. Thanks for sharing.I found a lot of interesting information here. A really good post, very thankful and hopeful that you will write many more posts like this one.
    2hairstyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się stylizacja i ta urocza bluzeczka :)
    Obserwuje kochana i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;*
      Z chęcią Cię odwiedzę. ;)

      Usuń
  9. Fajny pomysł ma serię ;). Stylizacja przypomina tą Kopciuszka, a przy tym jest wakacyjna, ładnie :3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam księżniczki Disney'a, dlatego z niecierpliwością będę czekała na kolejne wpisy!
    Bardzo podoba mi się spódniczka, chcę sobie taką niedługo kupić.
    Buziaki
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczkę kupiłam w lokalnym chińskim sklepie. ;)
      To biorę się za wymyślanie kolejnych wpisów. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Ooo bardzo fajnie ;)! ja mam u siebie podobny pomysł z cyklu "co mnie inspiruje" ;), i to właśnie nie o świat mody chodzi, ale o postacie z filmów, ludzi ze świata muzyki itp.

    Ciekawa jest Twoich interpretacji :).

    Ta współczesna wersja "Kopciuszka" to udany start. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to super, że też tworzysz podobną serię. ;)

      Też jestem ciekawa jak to wszystko wyjdzie. Na razie mam jedną gotową stylizację i kilka pomysłów. ;)

      Dziękuję i też przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  12. Bardzo fajny pomysł na serię czekam na więcej inspiracji Disneya :) Mega mi się podoba spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Cieszę się, że seria przypadła Ci do gustu. <3

      Usuń