21 czerwca 2019

Kartki na Dzień Taty do pobrania

Darmowe Kartki na Dzień Taty

Hejka!

Z okazji zbliżającego się Dnia Taty przygotowałam 5 kartek do pobrania za darmo. Zapraszam!




Dzisiaj pierwszy dzień kalendarzowego lata, czyli mojej ulubionej pory roku. Po raz pierwszy udało mi się stworzyć wpis tego dnia. Zastanawiałam się nad urodzinowym postem, ale zdecydowałam, że pojawi się później, bo chcę, żeby był dopracowany, a nie robiony na szybko. Natomiast teraz przychodzę z kolejną edycją darmowych kartek do pobrania i wydrukowania lub wysłania e-mailem. Tym razem na Dzień Taty, który już w najbliższą niedzielę (23 czerwca). Wszystkie kartki wykonałam w programie Canva.

Kartka Wszystkiego najlepszego, Tato 

Kartka na Dzień Taty
Kartka ze śrubokrętami, młotkiem i innymi narzędziami to propozycja dla Taty majsterkowicza, chociaż nie tylko. 
Kartkę możesz bezpłatnie pobrać tutaj.

Kartka Tato, dziękuję, że jesteś! 

Kartka na Dzień Taty
Połączenie tradycji z nowoczesnością, czyli wirtualna kartka z listem w kopercie. 

Kartkę możesz bezpłatnie pobrać tutaj.

 Kartka Kocham Cię, Tato!

Kartka na Dzień Taty
Tutaj rządzi nowoczesność. Kartka z wiadomością dla Taty na komputerze.

Kartkę możesz bezpłatnie pobrać tutaj.

Kartka Dzień Taty 

Kartka na Dzień Taty
Bardziej oficjalna kartka ze względu na elementy kojarzące się z pracą- zegarek, koszulę z krawatem oraz teczkę.

Kartkę możesz bezpłatnie pobrać tutaj.

 Kartka Super Tata

Kartka na Dzień Taty

Kartka z odznaką Super Taty ucieszy niejednego rodziciela. Serduszko wyraża uczucia, a wąsy dodają nieco majestatu. 

Kartkę możesz bezpłatnie pobrać tutaj

*

Podobnie jak ostatnio, wszystkie kartki są dostępne w formacie pdf. Możesz z nich korzystać na własny użytek. Jeśli chcesz udostępnić grafiki, to proszę, podlinkuj je do posta.
*
Jeśli jeszcze nie masz pomysłu, co podarować Tacie w tym szczególnym dla niego dniu, dwa lata temu przygotowałam wpis 23 pomysły na Dzień Taty. Zerknij i się zainspiruj!

***

Wiesz już, co wręczysz swojemu Tacie?

18 komentarzy:

  1. Chociaż ze mnie już nie taki młody tyłek to cały czas przygotowuję rodzicom laurki na ich święta :) Oczywiście tata też dostanie. Coś tam sama naskrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! :) Ja też na wszelkie rocznice, urodziny czy imieniny przygotowuję rodzicom własnoręcznie kartki. ;) Uważam, że to bardzo fajna tradycja. ;)

      Usuń
  2. ale świetne :D ciekawe i oryginalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Cieszę się, że kartki Ci się podobają. :D

      Usuń
  3. Świetne kartki, spodobałyby się mojemu tacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super kartki :) Ja swojemu kupiłam kartkę na poczcie i dostał ją pocztą już w środę :D A w piątek kupiłam mu ślicznego kwiatka w doniczce :) Zawsze uważałam, że kartki to świetny pomysł na prezent :) Są one też potem cudowną pamiątką na lata :) A mój tato bardzo lubi dostawać kartki :) Zresztą nie tylko on bo mama też :)

    pozdrawiam serdecznie i przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Ale fajny pomysł miałaś. :D Mój tato oprócz kartki, którą mu zrobiłam dostał teczkę oraz 2 puszki z czekoladkami. ;)

      Pozdrawiam i życzę Ci udanej niedzieli! :*

      Usuń
  5. Gratuluję pomysłu. Stworzyłaś fantastyczne kartki, które zapewne wywołają uśmiech na twarzy nie jednego taty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga kartka bardzo mi się spodobała ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki, ciekawe pomysły. Najbardziej chyba podoba mi się ta z wąsami, jest zabawna :)) I ta z narzędziami. Naprawdę podziwiam Twoją kreatywność! I wspaniałe jest to, że robisz coś, co Czytelnicy mogą sobie pobrać i wykorzystać - coś dla innych <3 Jesteś świetna! Buziaki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Emmo! <3 Ostatnia kartka to od początku do końca mój autorski pomysł i włożyłam w niego najwięcej pracy. ;) Lubię tworzyć coś pomocnego, co przyda się nie tylko mi. Jutro nowy wpis, w którym też znajdą się praktyczne rzeczy. Nic więcej nie zdradzę. :D
      Dziękuję raz jeszcze i przesyłam buziaki! :*

      Usuń
  8. oja szkoda, że już o, bo genialne te kartki!

    OdpowiedzUsuń