24 stycznia 2020

Długi sweter w casualowej stylizacji

Szary sweter, różowa bluzka, jegginsy, różowe trapery, różowa apaszka

Hejka!

Jak nosić długi sweter? Zapraszam na stylizację!


Długi kardigan Kik, jegginsy Tesco, trapery Cropp

Nie było mnie tu dokładnie tydzień. Spokojnie, nie postanowiłam porzucić miejsca, które jest moim drugim domem. Nie wyobrażam sobie, jak mogłabym żyć bez bloga.  Po prostu musiałam skupić się na nauce do egzaminu i robieniu projektów zaliczeniowych na studia. Tęskniłam. Na szczęście najgorętszy czas już za mną, choć zostały mi do dokończenia jeszcze 2 projekty. Powracam wraz ze świeżutką stylizacją, bo zdjęcia zostały zrobione właśnie dzisiaj. 

Szary sweter Kik, różowa bluzka Aldi, jegginsy Tesco, różowe trapery Cropp

Przygotowałam zestaw odpowiedni na obecną porę roku. Krajobraz za oknem co prawda tego nie potwierdza, ale jest zima. Mam jednak nadzieję, że uda mi się jeszcze w tym roku załapać na zdjęcia na tle śniegu. W zeszłym miałam to szczęście i powstała Zimowa stylizacja: granat, róż i szary.

Naszyjnik ze śnieżynką H&M, różowa apaszka Kik

Z czym nosić długi kardigan?

 
Wróćmy jednak do teraźniejszości. Elementem, który wzięłam na warsztat, jest długi, jasnoszary sweter w ciemniejsze wzory. Z powodu swojej długości może wydawać się nieco problematyczny w wystylizowaniu. Nie jest zapinany. Mam go już kilka lat i świetnie sprawdza się pod moją granatową kurtkę, która jest dłuższa. Z racji tego, iż trochę się na tym swetrze dzieje, zdecydowałam się na stonowaną i dopasowaną bazę stylizacji. Postawiłam też na różowy akcent kolorystyczny. 


Długi, szary sweter we wzory Kik, różowa bluzka Aldi, jegginsy Tesco, różowe trapery Cropp, różowa apaszka Kik


Szary długi sweter, różowa bluzka, jegginsy, różowe trapery


Włożyłam bluzkę z długim rękawem w kolorze brudnego różu. Jak już wielokrotnie podkreślałam, połączenie szarego z różowym jest jednym z moich ulubionych.  Do bluzki dobrałam dopasowane, granatowe jegginsy. Natomiast na stopy powędrowały jasnoróżowe trapery, które możesz kojarzyć z innych moich stylizacji, np. tej

7Złoty pierścionek z gwiazdką H&M

Delikatna biżuteria, chustka we włosach



Biżuteria jak zwykle minimalistyczna. Tworzą ją naszyjnik z zawieszką w kształcie śnieżynki, co jest nawiązaniem do obecnej pory roku, a także pierścionek z gwiazdką. Włosy przewiązałam jasnoróżową apaszką. Taka ozdoba bardzo mi się podoba. Po więcej inspiracji z fryzurami z chustką zapraszam Cię do tego wpisu


Różowe trapery Cropp

Na koniec jeszcze małe ogłoszenie. Ostatnio zaktualizowałam wpis dotyczący tego, gdzie można oglądać filmy i seriale online. Zerknij. 

Casualowa stylizacja z długim swetrem


***

 Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz długie swetry, czy jednak wolisz krótsze modele?

20 komentarzy:

  1. Takie buty to must have na jesienno - zimowe - wczesno wiosenne dni :)) Stylizacja jak najbardziej na plus ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Trapery podobają mi się niezmiennie od kilku lat. :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie swetry, często je noszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Takie swetry fajnie wyglądają i jeszcze ogrzeją. :D

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz:) Uwielbiam długie swetry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komplement. <3 Jest mi bardzo miło. ;)

      Usuń
  4. Powiem Ci, że brakowało mi Twoich stylizacji tutaj na blogu :) Długie swetry bardzo lubię, najchętniej zakładam je wiosną i jesienią, zastępują mi często kurtkę :) W swojej szafie mam dwa takie: pudrowy i beżowy. Twój ma ciekawy wzór :) Uwielbiam apaszki we włosach. Zamówiłam sobie na aliexpress taką gumkę z apaszką :) Już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie :) No i Moniko urocze masz traperki <3

    życzę pięknego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, a właściwie czytać. Cieszę się, że lubisz moje stylizacje. <3 Bardzo fajny patent, żeby nosić sweter zamiast kurtki, gdy jest odpowiednia pogoda. ;) Mam gumkę z kokardką z Aliexpress. Wygląda uroczo. <3 Jestem ciekawa Twojego zamówienia. Mam nadzieję, że pokażesz ją na blogu lub IG. ;)
      Dziękuję Ci, Kochana! <3

      Tobie także życzę cudownego weekendu! :*

      Usuń
  5. Rzadko noszę takie długie swetry, ale całość bardzo mi się podoba, fajnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też częściej noszę krótsze swetry lub inne okrycia. ;) Cieszę się bardzo, że stylizacja Ci się spodobała. Dziękuję. <3

      Usuń
  6. lubię takie długie swetry, zwłaszcza o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweter, super wyglądasz!! Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tylko jednokolorowe kardigany lubię, teraz spodobały mi się takie, ala crop topy :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednokolorowe swetry są bardzo uniwersalne. ;) Mam w szafie też kilka takich sweterków w stylu crop top. Kiedyś były popularne. :D

      Usuń
  9. Lubię takie dłuższe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ekstra1 ;) Nereczki są Ci pewnie wdzięczne, że mają ciepło. :D

      Usuń
  10. Podoba mi się Twój sweterek :)

    OdpowiedzUsuń