3 stycznia 2020

Podsumowanie miesiąca: grudzień 2019

Pierniczki w kształcie bałwanka i choinek

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie grudnia.




Witaj w pierwszym wpisie w nowym, 2020, roku! Przygotowałam na dziś przegląd tego, co działo się u mnie w grudniu. Jesteś ciekawa? Zaczynajmy!


Jak mniej myśleć, Jak lepiej myśleć

Podarki od Mikołaja


W grudniu udało mi się przeczytać jedną książkę (Jak myśleć mniej) i zacząć kolejną (Jak lepiej myśleć). Może to nie jest wiele, ale cieszę się, że w końcu sięgnęłam po książkę dla przyjemności, a nie tylko literaturę na zajęcia. Brakowało mi tego. Obie pozycje dostałam od Św. Mikołaja. Niebawem na blogu pojawi się ich recenzja. 

Szopka, jarmark bożonarodzeniowy

Jarmark Bożonarodzeniowy


W tym, a właściwie powinnam już napisać, że w zeszłym, roku odwiedziłam tylko jeden jarmark (a nie dwa, jak zwykle) w moim mieście, który trwał dwa dni. Jeśli chcesz się dowiedzieć, czy mi się podobało, zerknij do Blogmasa nr 4. Na wrocławski było mi jakoś nie po drodze, miałam inne sprawy na głowie. 

Czerwony samochód z choinkę Pepco

Blogmas 2019


Na blogu i Instagramie sporo się działo w zeszłym miesiącu. Stworzyłam 8 wpisów z serii Blogmas. Tym razem szybciej zabrałam się zarobienie świątecznego DIY, z czego jestem bardzo zadowolona. Oprócz pomysłu na własnoręcznie wykonaną ozdobę, przygotowałam dwie stylizacje, playlistę ze świątecznymi piosenkami, a także dwie części Strefy Kinomaniaczki (zerknij tutaj, bo niedawno zaktualizowałam wpis, dodając jeszcze jedną propozycję świątecznego filmu) oraz podsumowałam zawartość kalendarzy adwentowych z kosmetykami. Dni do Świąt Bożego Narodzenia odliczałam z Douglasem i SPA Exclusives. Natomiast na Instagramie codziennie wstawiałam na InstaStory zdjęcie zdobyczy z danego okienka.
Advent Blog Calendar 2019

Blogowy Kalendarz Adwentowy 


Oprócz fizycznych kalendarzy adwentowych codziennie otwierałam wirtualne okienko, ujawniając adres kolejnego bloga, który warto odwiedzić. Była to bardzo fajna zabawa! Cieszę się, że wzięłam udział w zeszłorocznej edycji, która była jednocześnie moją pierwszą. Chcę jednocześnie serdecznie podziękować dziewczynom, które w swoich kalendarzach doceniły i poleciły mój blog. Dziękuję Klaudii, Iwetcie, Olimpii, Sarze, Paulinie oraz Monice! To dla mnie duże wyróżnienie. Mój kalendarz znajduje się w pasku po prawej stronie. Zerknij i sprawdź, czy Twój blog się tam znalazł.


Window of Fashion by Moni

Blog


W grudniu przybyły mi 3 nowe obserwatorki, z czego ogromnie się cieszę. Jeśli chodzi o wpisy, które były najchętniej komentowane, to znalazły się wśród nich: Blogmas #1 ze stylizacją ze świątecznym swetrem, Blogmas #2 pierwsza część świątecznej Strefy Kinomaniaczki oraz Blogmas #5 świąteczne DIY




Czerwony samochód z choinką


Czerwone autko z choinką przewijało mi się w różnych formach (jako bombka, figurka) na zdjęciach na Instagramie. Początkowo stwierdziłam, że całkiem fajnie wygląda, ale go nie potrzebuję. Gdy zapragnęłam je mieć, to jak zwykle bywa, w sklepach go już nie było i musiałam się nieźle naszukać. W końcu udało mi się go namierzyć w trzecim Pepco, które odwiedziłam (na wyprzedaży). Samochód ma co prawda nieco uszkodzone podwozie oraz jedno z kół, ale poza tym wszystko z nim w porządku (diody ledowe działają) i prezentuje się świetnie. Zaopatrzyłam się także w samochód- bombkę, który też był nieco sfatygowany- brakowało jednej bombki na choince, nie było kokardki na prezencie ani sznureczka do powieszenia, ale zaopiekowałam się nim, uzupełniłam braki i teraz wygląda wspaniale. Co więcej, teraz nikt identycznego nie ma. Ciekawą rzeczą, którą udało mi się upolować na poświątecznych wyprzedażach, jest brokatowa choinka na drewnianej podstawce z Kika. Pięknie się mieni. 




Boże Narodzenie i Sylwester


Przygotowania do Świąt totalnie mnie wymęczyły. Oprócz pierniczków upiekłam też krówkę, makowiec i piernik. Na szczęście później znalazłam wreszcie czas na relaks z książką. Natomiast na Sylwestra (to już moja wieloletnia tradycja) zrobiłam ciasteczka o nazwie Internetowe Sebastianki. Przepis na nie pochodzi z książki kucharskiej, pt.  Dzieci gotują, którą dawno temu dostałam od Mamy. Jak widać, służy mi ona do dziś. Oprócz tego zrobiłam też Gwiazdę Betlejemską i muffinki.



Co mi w duszy grało?


Co dziwne, w grudniu wcale nie słuchałam jakoś dużo świątecznych piosenek. Urzekł mnie za to najnowszy album Camili Cabello, pt. Romance.  Najbardziej spodobało mi się 5 piosenek, które zamieszczam poniżej. 


Camila Cabello - This Love




Camila Cabello - Bad Kind of Butterflies




Camila Cabello - My Oh My




Camila Cabello - Dream of You




Camila Cabello - First Man



Oprócz płyty Camili grudzień upłynął mi pod znakiem soundtracku z filmu animowanego Kraina Lodu 2. Filmu jeszcze nie widziałam, ale kilka piosenek już skradło mi serce i słuchałam ich w kółko. 


Indina Menzel, AURORA- Into the Unknown



Indina Menzel, Evan Rachel Wood - Show Yourself



Jonathan Groff - Lost in the Woods



Kristen Bell, Indina Menzel, Josh Gad, Jonathan Groff - Some Things Never Change



Evan Rachel Wood - All is Found





Podsumowanie roku 2019


Jako że co miesiąc tworzyłam podsumowanie danej części roku, nie czuję potrzeby pisania czegoś nowego. Dlatego teraz podlinkuję Ci wszystkie wpisy z podsumowaniami poszczególnych miesięcy. Jeśli jesteś ciekawa, co działo się u mnie, np. w czerwcu, po prostu zerknij!

📅 Styczeń
📅 Luty
📅 Marzec 
📅 Kwiecień
📅 Maj
📅 Czerwiec
📅 Lipiec
📅 Sierpień
📅 Wrzesień
📅 Listopad


Jeśli chodzi o podsumowanie 2019, to parę słów napisałam na ten temat na moim Instagramie. Zerknij w wolnej chwili. A poniżej możesz zobaczyć 9 moich zdjęć, które otrzymały największą ilość serduszek.

https://www.instagram.com/p/B6vjTZzlwQy/



Życzę Ci pięknego stycznia! ⛄🎀⛄


***

Jak Ci minął grudzień?

Czy Ciebie też oczarował czerwony samochód z choinką?

18 komentarzy:

  1. Mam ten sam samochodzik z choinką nie ukrywam, ze cieszyłam się z niego jak dziecko. Uważam, że jest prześliczny. Bardzo miło czytało się twoje posty z serii blogmasów. Kochana nie musisz dziękować, Twój blog zasługiwał na takie wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Bardzo ciężko było mi go znaleźć, ale w końcu się udało. <3 Jest cudowny! <3 Jej, bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa. :* Ogromnie się cieszę, że podobały Ci się moje tegoroczne Blogmasy. <3

      Usuń
  2. Czerwony samochód z choinką widziałam niemalże w każdym sklepie, nawet w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku, poprawka, w zeszłym, był bardzo popularny. Też widziałam go w Rossmannie, ale tamta wersja nie przypadła mi do gustu. Poza tym zaczęłam go szukać dopiero po świętach, a wtedy było go już trudno znaleźć. Chciałam mieć ten konkretny z Pepco. :D

      Usuń
  3. Świetne podsumowanie miesiąca :D Piosenki z krainy lodu 2 też mi się spodobały :D
    Film oglądałam i uważam za udany :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Super, soundtrack jest piękny. ;)
      Muszę jak najszybciej nadrobić ten film. <3
      Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  4. Hej Moniko!
    Bardzo fajne podsumowanie grudnia zmalowałaś :) Ja także jestem fanką piosenek z bajki Kraina Lodu 2 :) Są piękne :) Ja te samochodziki co udało Ci się kupić:) Na ten z choinką i ja poluję, jednak jak na razie nie wybieram się na zakupy do miasta. Może po długim weekendzie się uda, oby były. Świetnie pierniczki upiekłaś no i jestem pod wrażeniem, że udało Ci się upiec tyle ciast na święta :)

    Czekam na recenzję tych książek ze zdjęcia :) PS. Urocze masz kapcie :)

    Buziaki i pięknego stycznia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)
      Spodobało mi się, gdy komentarz zaczynasz od "hej", to bardzo miłe.;)
      Dziękuję, cieszę się, że podsumowanie Ci się spodobało. ;)
      W takim razie przybij piąteczkę! :D
      Te samochodziki rozeszły się jak ciepłe bułeczki, ciężko było mi je po świętach znaleźć. W sumie nic dziwnego, tak jak napisałaś- są urocze. <3
      He, he, dałam radę z tymi ciastami- piekłam je dwa dni, wymęczyłam się, ale było warto. ;)

      Recenzja pojawi się niedługo, myślę, że jeszcze w styczniu. Jestem w trakcie czytania tej różowej książki i jak na razie podoba mi się bardziej niż miętowa (treść), bo kolory oba są śliczne. :D
      Dziękuję, kapciuchy dostałam na prezent bożonarodzeniowy, pani w sklepie też się nimi zachwycała. <3

      Buziaki! :* Pomyślności w styczniu i całym roku! :*

      Usuń
  5. Samochód z choinką w tym roku stał się kultowy :D Interesują mnie te dwie książki- szczególnie "Jak mniej myśleć" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Wszyscy pokochali ten niepozorny samochodzik. :D Ta książka już za mną. Obecnie jestem w trakcie czytania drugiej. Łączona recenzja pojawi się już wkrótce, ale już teraz serdecznie Cię na nią zapraszam. ;)

      Usuń
  6. No właśnie ten samochodzik z choinką w grudniu opanował Insta :D Ja akurat byłam na Krainie Lodu 2 i znam cały soundtrack z bajki :D Kapcie wymiatają :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie dało się tego zauważyć. :D
      Super, ja czekam, aż film będzie dostępny w Internecie. :D
      Dziękuję, też mega mi się podobają. <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Ciekawie Ci minęły te święta :) Planowałam te książki kupić mężowi pod choinkę, ale koniec końców zdecydowałam się na coś innego. Koniecznie daj znać, czy Tobie przypadły do gustu! Kraina Lodu 2 to coś dla mnie! Nie miałam okazji iść do kina, ale chętnie obejrzałabym ten film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta minęły trochę męcząco, w sumie przygotowania, ale znalazłam też wreszcie czas dla siebie. ;) Jasne, niedługo pojawi się recenzja obu książek. ;)
      Pozostaje nam czekać, aż "Kraina Lodu 2" pojawi się w Internecie. ;)

      Usuń
  8. Miałaś zatem bardzo intensywny czas! Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. ;)
      Dziękuję kochana. Tobie także wszystkiego co najlepsze na 2020 rok! :*
      Buziaki! :*

      Usuń
  9. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga w kalendarzu adwentowym <3 Jest mi bardzo miło <3 :*

    Słyszałam o tych książkach i sama chce przeczytać zwłaszcza tą ,,jak mniej myśleć''. Ja w tym roku dostałam wymarzoną książkę o tym jak robić mydła i być może na wiosnę spełnię w końcu marzenie o tworzeniu własnych mydełek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo kreatywną osobą i tworzysz świetne DIY. Twój blog musiał znaleźć się w kalendarzu. <3

      O tych książkach było niedawno głośno. Niedługo pojawi się ich recenzja, ale najpierw muszę skończyć czytać tę różową, bo chcę zrobić łączoną recenzję. ;)

      Osoba, która podarowała Ci tę książkę widać dobrze Cię zna. ;) Trzymak kciuki, żeby udało Ci się zrealizować pomysł o tworzeniu mydełek. <3

      Usuń