13 stycznia 2020

Koszula w granatowo - zieloną kratę, jeansy i trapery

Koszula w kratę Cropp, granatowe jeansy House, bluzka Sinsay, szare trapery Biedronka

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację!


Dawno na blogu nie opublikowałam stylizacji, więc dzisiaj zapraszam Cię właśnie na taki wpis. Okres zimowy nie sprzyja sesjom zdjęciowym ze względu na chłód (pozostają więc takie w domowym zaciszu), jak i niezbyt korzystne naturalne oświetlenie. Poza tym jest to też bardziej intensywny czas na studiach. Mam nadzieję, że niedługo układ niezbędnych czynników będzie korzystny, bo mam już pewien pomysł i uda mi się uwiecznić kolejną stylizację. Przejdźmy jednak do dzisiejszego outfitu. 

Biała bluzka, koszula w granatowo-zieloną kratę, granatowe jeansy, szare trapery

Instagramowa inspiracja 


Wybierając ubrania, które założę następnego dnia, często decyduję się na sprawdzone zestawy, dzięki czemu oszczędzam czas. Jednak z drugiej strony nie wykorzystuję w pełni potencjału ciuchów. Przecież jedną rzecz można nosić na kilka różnych sposobów. Przeglądając Instagram, natknęłam się na inspirację, która rzuciła inne światło na jedną z moich koszul, konkretnie tę w zielono-granatową kratę. Początkowo miałam tylko jedną wizję, w jaki sposób mogę ją nosić i ciężko było mi wyjść poza ten schemat, jednak zobaczyłam, że może fajnie się prezentować nie tylko jako typowa koszula, ale także jako okrycie wierzchnie z białym T-shirtem pod spodem. Tak oto zrodził się pomysł na tę stylizację.

Złoty choker Sinsay

Koszula w kratę, biała bluzka, granatowe jeansy, szare trapery


Koszulę w zielono - granatową kratę pokazywałam już w jednym z Blogmasów, a właściwie w dwóch. Dzisiejsza stylizacja była uwieczniona wcześniej, jednak nie pasowała mi do świątecznego klimatu, więc pokazuję ją dopiero teraz. Koszulę pozostawiłam rozpiętą i związałam ją w talii. Ponadto podwinęłam rękawy dla lepszego efektu. Pod nią początkowo chciałam założyć zwykły, biały T-shirt, ale lepszą opcją okazała się bluzka z zielonymi rękawami i wykończeniem dekoltu w tym samym kolorze. Myślę, że fajnie zgrywa się z koszulą. Bluzka jest bardzo podobna do tej z bordowymi rękawami, tylko te są dłuższe. Do tego duetu dobrałam granatowe jeansy, a na stopy z powędrowały szare traperki. Dalej jestem zafascynowana tym typem obuwia.

Szare trapery Biedronka

Złoty medalik i bransoletka- choker


Z ciekawostek dodam, że mam je z Biedronki, gdzie niedawno widziałam niemal identyczne, były tylko trochę ciemniejsze. Przechodząc do biżuterii, to stanowi ją złoty medalik, z którym się nie rozstaję, a także złota bransoletka, którą zrobiłam z chokera, który owinęłam dwa razy wokół nadgarstka. Uwielbiam takie rozwiązania! Tak się złożyło, że naszyjnik i choker są zrobione z bardzo podobnego łańcuszka, więc mimo iż kompletem nie są, to tak wyglądają. 

Koszula w granatowo-zieloną kratę Cropp, granatowe jeansy House, szare trapery Biedronka

Kulisy sesji zdjęciowej


Na sesję jak zwykle starałam się wybrać jakieś możliwie mniej ruchliwe miejsce. Na początku nie było ludzi, ale później nagle dziwnym trafem zaczęło się ich sporo przewijać. Pomijam tu specyfikę akurat tej lokalizacji, bo nie pierwszy raz tak się zdarza. Przecież to normalne, że nagle wszyscy muszą wyrzucić śmieci lub wyjść na rower i przejechać niedaleko. 😂 Też tak masz? Oczywiście wzbudziłam sensację, do czego jestem już częściowo przyzwyczajona, jednak zaskoczyła mnie reakcja jednego chłopaka, który przechodząc koło mnie zbyt długo i badawczo się przypatrywał. Ludzie zwykle zerkną i tyle. Cóż, chyba jednak wcale nie jestem tak oswojona ze wzrokiem innych.  😂


***

Co sądzisz o stylizacji?

Wolisz stawiać na sprawdzone zestawy, czy lubisz poszukiwać nowych pomysłów jak nosić daną rzecz?

30 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo fajna, sportowa i na codzień tak jak lubie i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, bardzo podobają mi się buty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczną koszulę, także po raz kolejny się zainspiruję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka! <3 Jak to mówią: do trzech razy sztuka. Może się okaże, że jeszcze coś mamy wspólnego. :D Super, bardzo się cieszę. ;)

      Usuń
  4. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje :D Aczkolwiek taką koszulę bardziej widziałabym w kolorze czerwonym :D Bardzo ładna bransoletka. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za szczerą opinię. ;)W swojej szafie mam koszulę w czerwono-czarna kratę. :D
      Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  5. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kratę, a tego typu koszule to już totalny klasyk:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Moniko!
    Jak ja uwielbiam koszule w kratkę. Mam ich całkiem sporo, od tej w czerwono- czarną po tę granatowo- czarną na tej niebiesko- białej kończąc. Plus jeszcze jedna biała w delikatną niebieską kratkę. Normalnie taka koszula to must have w szafie każdej kobiety. Podoba mi się Twój outfit. Chętnie bym się tak ubrała. Wygoda przede wszystkim. Wpadłaś na fajny pomysł robiąc z chokera bransoletkę, bardzo mi się spodobał ten myk :)

    PS. Co do chłopaka który trochę dłużej Ci się przypatrywał o którym wspomniałaś pod koniec tego posta - cóż myślę, że mu się spodobałaś i tyle :) I nie dziwię się, wyglądasz bosko w tym zestawieniu :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! <3

      Ja też jestem fanką koszul w kratę i mam ich trochę w swojej szafie. ;) Zgadzam się z Tobą, koszulę warto mieć. Chociażby tę najbardziej klasyczną, białą. ;) Dziękuję Ci, Kochana! Lubię wykorzystywać daną rzecz na kilka sposobów. ;)

      He, he, kto wie? :D Dziękuję! <3

      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Ja uwielbiam kratę. A krata na koszuli to już w ogóle. Wszystkie połączenia sa super. Ten co Ty masz, ale również czerwono- czarne, niebiesko- czarne- to chyba moje ulubione ;))

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja z pozoru prosta a jednak robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki, lubię granatowe spodnie. ;) Większość jeansów mam w podobnym odcieniu. :D

      Usuń
  11. Bardzo fajna stylizacja. Ostatnio mam fazę na kraciaste koszule :) Jednak gusta się ciągle zmieniają, bo jeszcze kilka lat temu za nimi nie przepadałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, patrz! Fajnie, że przekonałaś się do kraciastych koszul. ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładna koszula, ma świetny kolor :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny codzienny strój wygodny i wszystko do siebie pasuje, lubię takie. :)

    OdpowiedzUsuń