31 stycznia 2020

Różowa bluzka z falbanką, biżuteria z gwiazdkami i księżycem

Hejka!

Pudrowy róż i granat. Czy to dobre połączenie? Zapraszam na stylizację!


Duet kolorystyczny: róż i granat


Ostatnio było kulturalnie, a dzisiaj ponownie chcę Cię zabrać do świata mody i pokazać najnowszą stylizację. O tym, że uwielbiam połączenie pudrowego różu z jasnym szarym, dobrze już wiesz. Tym razem jednak nie będzie o nim, a o innym duecie kolorystycznym: przybrudzonym, pudrowym różu i granacie



Pastelowy różowy to jeden z moich ulubionych kolorów, natomiast czarnego znajdziesz u mnie jak na lekarstwo. Kolorem, który mi go zastępuje, jest właśnie granatowy. Uważam, że jest równie elegancki i uniwersalny, co czarny, ale nie postarza i kojarzy się bardziej optymistycznie. Dzisiaj chcę Ci pokazać stylizację utrzymaną we wspomnianych wcześniej kolorach.


Różowa bluzka z falbanką

Różowa bluzka z asymetryczną falbanką.  Spodobała mi się już dawno, ale stwierdziłam, że poczekam na wyprzedaże. Była to bardzo dobra decyzja, bo udało mi się kupić ją o połowę taniej w Sinsay'u. Ta bluzka to kwintesencja mojego stylu- jest różowa, zwiewna, dziewczęca, elegancka, a do tego ma uroczą falbankę. Czego chcieć więcej?  Tak mi się spodobała, że często ją ostatnio nosiłam i dokupiłam sobie jeszcze taką samą, tylko że białą. Na dół i rękawy wykończone są gumką, a z tyłu bluzka zapinana jest na guziczek. Lekko prześwituje (to po prostu taki materiał), ale wystarczy ubrać pod nią podkoszulkę i jest ok. 


Granatowe jegginsy, różowe trapery, jak poluje na wyprzedażach?


Z racji tego, że góra jest zwiewna, wybrałam dopasowane spodnie, a konkretnie granatowe jegginsy. Nie mogło też zabraknąć moich jasnoróżowych traperków, które swoją drogą też są zdobyczą z wyprzedaży (ale nie tegorocznej, mam je już trochę). 


Lubię polować na przecenach, bo są to jakościowo te same ubrania, tylko w niższej cenie. Zwykle upatrzę sobie coś wcześniej i później monitoruję cenę, by gdy nadejdzie odpowiedni moment (tzn. gdy cena będzie mi odpowiadać), zarzucić sieci i zdobyć to, co mi się podoba. 


Komplet bransoletek z gwiazdkami i księżycem


Jeśli jesteśmy w temacie wyprzedaży, to kolejną moją zdobyczą, również z Sinsay'a są bransoletki, które stanowią ciekawe dopełnienie outfitów, a także urozmaicenie zdjęć. Do tej stylizacji wybrałam dwie złote bransoletki, jedną z gwiazdkami, a drugą, pozostając w klimacie ciał niebieskich, z księżycem



Odkąd zobaczyłam u Nadii, ze Szkoły dla elity, naszyjnik z tym motywem, też zapragnęłam taki mieć. Szukałam długo czegoś takiego. Jako że wolę bransoletki, to dobrze, że trafiłam akurat na ten element biżuterii z księżycem. 



Z kolei we włosy wpięłam moją okrągłą spinkę z gwiazdkami, którą pokazywałam przy okazji jednej z letnich stylizacji



To tyle, jeśli chodzi o stylizację. Wreszcie skończyły mi się wszystkie zaliczenia, jestem już po egzaminie. To był ciężki i pracowity semestr na studiach. Cieszę się, że wreszcie mogę odpocząć. Życzę Ci udanego weekendu!



***

Udało Ci się coś kupić na wyprzedażach?
 
Jakie jest Twoje ulubione połączenie kolorystyczne?

22 komentarze:

  1. Jejku szkoda, że nie widziałam jej wcześniej w Sinsayu bo niesamowicie mi się podoba ta różowa bluzka z falbanką :) Super, że jesteś już po egzaminach :) Gratulacje! Ja niestety nic nie kupiłam na wyprzedażach (bo de facto na nich nie byłam :() i chyba nie mam ulubionego połączenia kolorystycznego :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją jakoś na początku stycznia i widziałam, że jeszcze jest dostępna stacjonarnie (online już jej nie ma). A dosłownie wczoraj zaopatrzyłam się w jej białą wersję. ;) Dziękuję Ci, Kochana! :* Miałam jeden egzamin, ale ze wszystkich przedmiotów razem. Poza tym dużo projektów w małych odstępach czasu. Na szczęście teraz mogę odetchnąć. ;)
      Dzięki. Tobie też życzę przyjemnego weekendu! <3

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ta bluzeczka. Szkoda, że nie zwróciłam na nią uwagi jak byłam na początku stycznia na zakupach, ale trudno. Uwielbiam Sinsay, bardzo często to tam kupuję ciuszki :) Moje ulubione połączenie pudrowego różu jest na pewno z szarością oraz z jasnym, jeansowym niebieskim :)

    PS. Ślicznie wyglądasz :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bluzka też Ci się podoba. ;) Mnie zauroczyła totalnie! <3 Najchętniej nosiłabym ją codziennie. :D Sinsay to i jeden z moich ulubionych sklepów. Właśnie tam mają najwięcej ubrań i dodatków w moim stylu. <3 A i ceny są przystępne. ;) Z jasnym niebieskim pudrowy róż też wygląda ślicznie. ;)

      Dziękuję! :*

      Usuń
  3. Super stylizacja! Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów, jednak falbanka na bluzce do mnie nie przemawia. Piękna bransoletka. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Kochana za szczerą opinię. ;) Jeśli chodzi o bransoletki, to kupiłam sobie aż 3 komplety różnych. :D

      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Stylizacja bardzo fajna- kobieca, romantyczna, a przy tym funkcjonalna. Podobają mi się ubrania w kolorze pudrowego różu, ale niestety to zdecydowanie nie mój odcień :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tyle miłych słów. <3 Szkoda, że pudrowy róż Ci nie pasuje, ale pewnie jest inny kolor, w którym wyglądasz fenomenalnie. ;)

      Usuń
  5. bransoletka jest bardzo urocza :) cała stylizacja jest bardzo "romantyczna", lubię takie :) ja również poluję na ciuchy z wyprzedaży bo nie lubię przepłacać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to są dwie bransoletki. ;) Dzięki. ;) Przybij piątkę! :D

      Usuń
  6. Prześliczna jest ta bluzeczka 😍
    Bardzo ładna stylizacja - na początku myślałam że jegginsy mają czarny kolor ,ale z granatem też wyglądają super 😍
    Pozdrawiam i obserwuje ☺
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 To bardzo ciemny granat, więc faktycznie jegginsy mogły początkowo wyglądać na czarne. :D
      Jest mi bardzo miło, że dołączyłaś do grona moich obserwatorów. Serdecznie Cię witam! <3
      Buziaki! ;*

      Usuń
  7. Mi był potrzebny płaszcz i tylko t kupiłam:D a bluzka ma piekny pudrowy kolor ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Super, że udało Ci się kupić płaszcz, który miałaś w planach. ;)

      Usuń