17 marca 2021

Pomysły na zdjęcia: balony, lustro I Ostatnia zimowa stylizacja

Zdjęcie z balonami na tle zimowego krajobrazu

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację na tle zimowego krajobrazu.

 

Żegnaj zimo, witaj wiosno!

Nadszedł ten dzień, gdy publikuję ostatnią zimową stylizację. Prognoza pogody zwiastuje, że w niedzielę, wraz z kalendarzową wiosną, ma do nas powrócić też ciepło i piękna pogoda. Mam nadzieję, że tak się stanie. Ostatnio udało mi się zrobić wielkanocne dekoracje, a także sfotografować krokusy, także na blog wkrótce wkroczą wiosenne klimaty.

 

Lustrzane odbicie balonów w kształcie serca

 

Pomysł na zdjęcie: wykorzystaj balony

Tym razem za cel postawiłam sobie zrobienie zdjęcia z balonami. Widziałam podobne na Instagramie i ogromnie mi się spodobały. Oczywiście jak to bywa, w dzień, w który wybrałam się na sesję - wiało. Przypadek? Nie sądzę. Jakby wiatr przewidywał moje plany. 😂 No cóż, trzeba było jakoś sobie radzić i czekać, aż będzie wiało trochę mniej i wtedy robić zdjęcia. Na dodatek balony, które kupiłam, okazały się mniejsze, niż się spodziewałam. Ale to akurat moja wina, bo nie doczytałam na opakowaniu, ile będą mieć cm. Na szczęście kolory zrekompensowały mi to przeoczenie. 

 

Różowa kurtka z futerkiem, czarne jegginsy, brokatowe buty, niebieski komin, granatowe rękawiczki

 

Pomysł na zdjęcie: wykorzystaj lustro

Zamarzyły mi się też zdjęcia z lustrem. Zainspirowała mnie do tego Ada Zet, która robi przepiękne kadry z wykorzystaniem tego rekwizytu. Okazało się jednak, że nie tak łatwo przełożyć moją wizję na rzeczywistość i musiałam nieco zmodyfikować pomysł.

 

Odbicie lustrzane choinek oprószonych śniegiem

 

Ostatnia zimowa stylizacja

 

Różowa, zimowa kurtka, czarne jegginsy

Przejdźmy do stylizacji. Wszystkie jej elementy pojawiały się już na blogu, tylko w różnych kombinacjach. Różową kurtkę z futerkiem połączyłam z czarnymi jegginsami. W końcu znalazłam wygodne spodnie w tym kolorze, bo poprzednie nie do końca mi odpowiadały. Chociaż muszę przyznać, że nie jestem za bardzo przekonana do czarnych jeansów. Wydaje mi się, że lepiej wyglądam w granatowych (i lepiej się też w takim kolorze czuję). Ale może być to kwestia przyzwyczajenia.

 

Inne stylizacje z tą kurtką znajdziesz poniżej:

🠊 5 pomysłów na zimowe zdjęcia I Róż, bordo i brokatowe buty
🠊 Jak nosić brokatowe buty? I Zimowa stylizacja

 

Szara gumka do włosów ze srebrnymi drobinkami

 

Niebieski komin, granatowe rękawiczki, nauszniki, brokatowe buty, brokatowa gumka do włosów

Jeśli chodzi o dodatki, postawiłam na jasnoniebieski komin, granatowe rękawiczki oraz czarne nauszniki. Pojawiły się też moje brokatowe buty na grubszej podeszwie. Nowością jest gumka do włosów z uszami, którą gdy tylko zobaczyłam, wiedziałam, że będzie idealnie pasować do moich butów.

 

***

Co sądzisz o stylizacji?


Co można wykorzystać jako ciekawy rekwizyt do zdjęć?

12 komentarzy:

  1. Ach, czekam i czekam na piękniejsze, wiosenne dni :) Śliczne zdjęcia i ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. ;) Czekam i ja, choć muszę przyznać, że ostatnio podziwiałam ośnieżone drzewa. Wyglądały magicznie. <3 Dzisiaj pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, a za oknem śnieg...

      Usuń
  2. Dobry wieczór Moniko :)

    Ja bardzo lubię zimę, cieszę się że w tym roku była taka śnieżna i mroźna :)

    Wielkanoc za rogiem, zrobiłam już wianek ze styropianowymi jajeczkami, wkrótce pojawi się na moim blogu :)

    Czuję już wiosnę, jutro zaczynamy tę astronomiczną ale super :)


    Piękna stylizacja, kurtka ma cudny kolor ale wpadła mi w oko ta gumka do włosów, urocza :)

    Zdjęcie z wykorzystanie lustra czy baloników super sprawa :) Ja jako rekwizyt do zdjęć lubię np.bukiet kwiatów, jesienią liście, zimą serduszko ze śniegu, wiosną tulipany a latem słoneczniki :)

    Buziaki i miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      U mnie tez wkrótce zagoszczą wielkanocne ozdoby. ;)

      Dzisiaj pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, a tu śnieg za oknem. Wszystko staje na głowie. :D

      Dziękuję Ci bardzo. Gumkę do włosów kupiłam na wyprzedaży w Croppie. Była w zestawie z dwoma czarnymi, ale oddałam je Mamie, bo nie przepadam za tym kolorem. Poza tym nie nie byłoby ich za bardzo widać na moich włosach.

      Uważam, że kwiaty to zawsze świetny dodatek do zdjęć, a liście dodają jesiennego klimatu. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  3. Chyba już pisałam ,ale napisze jeszcze raz ;śliczna jest ta kurtka 😍
    U mnie ,niestety na wiosnę się nie zanosi ,przez cały weekend ma być zimowo wiec zostają zdjęcia w domu...
    Fajnie wyszły te zdjęcia z balonikami ☺
    Ja nie używam rekwizytów do zdjęć ;nie jestem przekonana
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komplement. ;)
      Ja liczyłam, że dzisiaj (pierwszego dnia kalendarzowej wiosny) będzie piękna pogoda, a tu prószy śnieg. :D

      Ślę Ci wiosenne pozdrowienia! ;*

      Usuń