10 marca 2021

Zimowy outfit: granat i jasny róż

Granatowa kurtka House, różowe jeansy Biedronka, brokatowe buty Cropp, szary plecak Biedronka, brelok kokardka H&M, różowa chusta w kwiaty Pepco

Hejka!

Z czym nosić jasny róż? Zapraszam Cię na stylizację.

 

To już przedostatnia zimowa stylizacja na tle ośnieżonego krajobrazu.  Za nieco ponad tydzień powitamy kalendarzową wiosnę. Z niecierpliwością czekam na ciepełko, kwitnące wszędzie kwiaty. Ale będzie pięknie!

 

Granatowa kurtka, różowe spodnie, brokatowe buty, brązowe rękawiczki, różowa gumka do włosów

Szybka sesja

Zdjęcia tej stylizacji powstały w ekspresowym tempie. Na dworze było bardzo mroźno, tak, że wystarczyło na chwilę zdjąć rękawiczkę, a już odmarzały palce. Na dodatek padał śnieg. Ale nie wiedziałam, jak długo będziemy się cieszyć białą scenerią, więc chciałam wykorzystać okazję.

 

Granatowa kurtka, różowe spodnie, srebrne buty, lampion z bałwankami

Granatowa kurtka, różowe jeansy

Granatową, zimową kurtkę połączyłam z jasnoróżowymi jeansami. Granat jest ciemny, mocny i równie elegancki, co czarny. Będzie się dobrze prezentować z każdym odcieniem różu, ale mój ulubiony duet stanowi granat w połączeniu z pudrowym różem, który jest lekki, ciepły i radosny. Te dwie barwy równoważą się i uwydatniają wzajemnie swoje walory.

Inną propozycję stylizacji z granatową kurtką znajdziesz poniżej:

🠊 5 pomysłów na walentynkowe zdjęcia I Granat, mięta i odrobina różu 

 

Z czym łączyć pudrowy róż?

Brokatowe buty

Kolejnym elementem stylizacji są srebrne, brokatowe buty na grubszej podeszwie. Co tu dużo mówić, bardzo je lubię, co zresztą widać po liczbie outfitów, jakie pojawiają się z ich wykorzystaniem na blogu. To też pokazuje, że mimo nieco ekstrawaganckiego wyglądu są bardzo uniwersalne i dobrze sprawdzają się w codziennych stylizacjach, dodając im tego czegoś.

 

Po więcej inspiracji, jak nosić brokatowe buty zerknij tutaj:

🠊 Stylizacja - inspiracja: Darlene Alderson


🠊 Zimowa stylizacja: jasny róż, czerń i odrobina szarości


🠊 5 pomysłów na zimowe zdjęcia I Róż, brodo i brokatowe buty

 

Zimowa stylizacja

Rękawiczki z reniferami, różowa chusta w kwiaty, szary plecak

Dodatki stanowią brązowe rękawiczki z diamentowymi reniferami, czarne nauszniki, różowa gumka do włosów, różowa chusta w kwiaty (w końcu znalazłam dla niej godne zastępstwo), a także jasnoszary plecaczek z różową kokardką.  Kiedyś istniały dla mnie tylko plecaki. Na studiach przerzuciłam się na torebki listonoszki, by pod koniec powrócić do źródeł, czyli znów do plecaka, tym razem w mniejszej wersji niż te noszone przeze mnie do szkoły. Plecak nie tylko jest dobry dla pleców, bo ciężar rozkłada się równomiernie na oba ramiona, ale stanowi też stylowy dodatek. 

 

Pomysł na zimową sesję zdjęciową

Przydatna wskazówka: Jako rekwizyt podczas sesji użyłam zimowego lampionu z bałwankami. Aby uzyskać światło do środka zamiast podgrzewacza, który zaraz by zgasł, włożyłam ledowe lampki. Później bardzo ciężko było je wyciągnąć z lampionu, ale było warto.


Granatowa, zimowa kurtka, jasnoróżowe jeansy, brokatowe buty, szary plecak

***

Co sądzisz o stylizacji?

Z jakimi kolorami najchętniej łączyć pudrowy róż?

 

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba kolor spodni :)
    Dobrze że napisałaś o tych lampkach w latarence, bo nawet nie zauważyłam że się coś świeci xD

    OdpowiedzUsuń
  2. I like the outfit, these are really cool

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki totalnie mnie zauroczyły! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega podobają mi się te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pasują do siebie te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Moniczko :)

    Ale fajnie obejrzeć jeszcze takie zimowe zdjęcia w marcu :) Uwielbiam śnieżną zimę :) Ale i tak i tak już czekam na wiosnę a ta już za tydzień :)

    Śliczny kolor mają te spodnie :)

    Uwielbiam pudrowy róż w duecie z szarym najbardziej :)

    Twoja kombinacja z granatem też jest świetna :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknej niedzieli ja dziś niestety w pracy do 18.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń