14 kwietnia 2022

Co ubrać na Wielkanoc? I Stylizacja na wielkanocne śniadanie

Jasnofioletowa marynarka Reserved, beżowe jeansy House, biały top, złote baleriny Half Price, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką, koszyczek z kwiatami i pisanką DIY

Hejka!

Nie masz pomysłu, co włożyć na śniadanie wielkanocne? Zerknij i daj się zainspirować!

 

 

Dziś Wielki Czwartek, a to oznacza, że Wielkanoc już za 3 dni. Jak wiadomo, święta te wiążą się z uroczystym śniadaniem. I tu pojawia się pytanie: co na siebie włożyć? Przychodząc z odpowiedzią na to odwieczne pytanie, przygotowałam propozycję wielkanocnej stylizacji. Postawiłam na jasne barwy, gdyż właśnie one kojarzą mi się ze świętami wielkanocnymi i wiosną. 

 

Biały top, beżowe sponie House, złote baleriny Half Price, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką, jasnofioletowa marynarka z podszewką w kwiaty Reserved

 

Co założyć na śniadanie wielkanocne?

Biały top, beżowe jeansy, jasnofioletowa marynarka

 

Bazę outfitu stanowi biały top i beżowe jeansy. Oba te elementy to klasyki, które można wykorzystać w różnych kombinacjach.  Aby nieco ożywić całość, postawiłam na marynarkę w ślicznym, jasnym odcieniu fioletu, który barwą jest zbliżony do Koloru Roku 2022, czyli Very Peri. Także wpisałam się w trendy. Ale niezależnie od tego bardzo lubię ten kolor. Marynarkę wyróżnia też urocza podszewka w kwiaty, dlatego też podwinęłam rękawy, by ją wyeksponować. To mega wiosenny akcent.

 

Bransoletka z koniczyną

 

Fioletowa bransoletka z koniczynką

Przechodząc do biżuterii, to jest to tradycyjnie mój złoty medalik, a także bransoletka ze złotą koniczynką na fioletowym sznurku, którą dobrałam specjalnie pod kolor marynarki. Na koniczynce wygrawerowana jest nazwa mojego bloga. Ostatnim elementem stylizacji są buty. 

 

 

Fioletowa marynarka Reserved, biały top, beżowe jeansy House, złote baleriny Half Price, koszyczek z kwiatami i pisanką DIY

 

Złote baleriny

Początkowo chciałam postawić na białe trampki, przez co całość byłaby utrzymana w nieco luźniejszym, sportowym klimacie. Ostatecznie zdecydowałam się jednak na złote baleriny z kokardkami, dzięki czemu outfit jest elegancki. Myślę, że taka stylizacja świetnie sprawdzi się nie tylko podczas wielkanocnego śniadania, ale nada się też, np. do biura. 

 

Wielkanocna stylizacja: fioletowa marynarka, biały top, beżowe jeansy, złote baleriny, bransoletka z koniczyną

 

Koszyczek z kwiatami i wielkanocną pisanką DIY

Jako rekwizyt do zdjęć użyłam koszyczka, w którym umieściłam dwa bukieciki kwiatów oraz pisankę - zajączka, którą wykonałam w tym roku. Instrukcję, jak ją wykonać znajdziesz we wpisie Wielkanocne DIY: pisanki z włóczki.


Inne propozycje stylizacji na wielkanocne śniadanie znajdziesz poniżej:

🐥 Stylizacja-inspiracja: Daisy I Outfit na Wielkanoc

🐥 W co się ubrać na Wielkanoc? I Koszula w paski i jasnoróżowe jeansy 

🐥 Pastele na Wielkanoc.

 

Jeśli masz ochotę dowiedzieć się na temat moich wielkanocnych ulubieńców oraz pobrać darmowe kartki, które możesz wysłać bliskim, zerknij do tego wpisu.

 

P.S. To nie jest ostatni wpis przed świętami, także na życzenia wielkanocne przyjdzie jeszcze czas.

 

***

Co sądzisz o mojej stylizacji?

Jak planujesz się ubrać na śniadanie (obiad) wielkanocne? 

19 komentarzy:

  1. Istnie wiosenna stylizacja :D Ja sobie cenię wygodę, więc pewnie też wskoczę w spodnie i do tego jakaś bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że też czujesz ten wiosenny klimat stylizacji. :D

      Super pomysł! ;)

      Usuń
  2. Śliczna bransoletka i cała stylizacja :) Lubię jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bransoletkę kupiłam podczas jarmarku bożonarodzeniowego we Wrocławiu. <3

      Ja też jestem ich fanką. ;)

      Usuń
  3. Piękna wiosenna stylizacja, w oko wpadła mi marynarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;)

      Marynarkę mam z Reserved. :D

      Usuń
  4. U mnie na śniadaniu są domownicy jedynie, więc stawiam na totalny luz i jakoś nie wymyślam specjalnych outfit'ów. Ale ogólnie stylizacja bardzo ładna, mogłabym ją nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacja trafiła w Twój gust. ;)

      Niezależnie czy to będzie coś eleganckiego, czy totalnie na luzie, najważniejsze, żebyś dobrze się czuła w swojej stylizacji. ;)

      Usuń
  5. Super! Fajnie wyglądasz!

    U mnie będzie raczej na luzie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja :)
    Sama bym się chętnie ubrała podobnie, ale niestety obawiam się że pogoda na to nie pozwoli :(
    Cóż, sprawdzę jak będzie z temperaturą i będę musiała do niej, dostosować swój outfit ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. <3

      Oj, pogoda się trochę popsuła. Dziś było słonecznie, ale wietrznie. Ciekawe, czym nas jutro zaskoczy. ;)

      Przesyłam pozdrowienia! ;)

      Usuń
  7. Cześć Moniczko! :)

    Bardzo ładna wiosenna stylizacja :)

    Ja na Wielkanoc założę na pewno elegancką koszulę, myślę że spodnie w kant albo plisowaną spódnicę ale to wyjdzie w praniu :D Pogoda płata trochę figle, dziś pada ale mam nadzieję, że święta będą ładne.

    Wesołych świąt Moniko, dużo zdrowia, radości, codziennej opieki Zmartwychwstałego Chrystusa życzę ❤️❤️❤️🐇🐣🐣🐣🐣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Dziękuję. <3

      Pewnie, jutro wszystko się okaże. Trzymam kciuki, żeby pogoda dopisała. <3

      Dziękuję. Błogosławionych świąt wielkanocnych, Iwetto! <3

      Usuń