11 maja 2023

Jak nosić bluzkę mgiełkę?

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejną wiosenną stylizację.

 

Ostatnio mój czas wolny pochłania czytanie książki Start a fire (mega wciągająca) i wyzwanie fotograficzne Dominiki z Kobiecej Foto Szkoły na Instagramie. Pierwsze zdjęcie posłużyło mi jako zobrazowanie jednego z tematów. 

W poprzednim wpisie na blogu przyglądaliśmy się strojom z uroczystości koronacji Karola III, a dziś przychodzę z własną, wiosenną stylizacją.


Jak wystylizować bluzkę mgiełkę?


Brzoskwiniowa bluzka mgiełka, granatowe jegginsy

Brzoskwiniowa bluzka - mgiełka z kołnierzykiem jest już ze mną trochę lat. Zestawiłam z granatowymi jegginsami. Jako że bluzka jest półprzezroczysta, założyłam pod nią top w zbliżonym kolorze.



Jeansowa kurtka

Tamtego dnia było bardzo wietrznie, więc nie mogło obyć się bez okrycia wierzchniego. Postawiłam na jasnoróżową jeansową kurtkę.

 


Złote baleriny, torebka aparat

Stylizację dopełniają złote baleriny z kokardkami oraz torebka w kształcie aparatu.

 


 

Bransoletka z ptaszkiem, gumka do włosów

 
Jeśli chodzi o biżuterię, to zdecydowałam się na czarną bransoletkę ze złotym ptaszkiem i beżową gumkę do włosów ze srebrną nitką. Użyłam jej jako bransoletki.

 


***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz nosić kurtki jeansowe?

5 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Śliczna wiosenna stylizacja :) Bardzo podoba mi się twoje zestawienie! Ja bardzo często noszę kurtki jeansowe... mam ich kilka, a wczoraj w lumpeksie kupiłam kurtkę jeansową z kożuchem! Będzie świetna na jesień ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza stylizacja :) Idealna na ciepłe, wiosenne dni :) U mnie pogoda już się poprawiła, muszę się wybrać na zdjęcia bo nie mam co na bloga dodać 😔

    Kurtki jeansowe lubię ale nie mam żadnej w szafie, wyrosłam z tych co miałam :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest ładna i raczej codzienna. Nie wiem co to jest "bluzka mgiełka". Na tych zdjęciach tej bluzki właściwie nie widać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń