2 maja 2023

Podsumowanie miesiąca: kwiecień 2023

Kwitnące magnolie

Hejka!

Zapraszam Cię na przegląd tego, co działo się u mnie w kwietniu.

 

 

Jarmark wielkanocny

 

Jarmark wielkanocny

Tegorocznego jarmarku wielkanocnego nie zaliczyłabym do udanych. Nie było nic, co by mnie zaciekawiło, ceny też nie zaliczały się do najniższych. Szkoda, bo to fajna impreza.

 

 

Niedziela Palmowa 2023

Niedziela Palmowa

Co roku idę poświęcić palmę. Zeszłoroczną wersję nieco odświeżyłam, dodając żółtą krepinę. Reszta pozostała bez zmian. Niby drobna rzecz, ale robi różnicę. Tę samą palmę mam już 3 rok i bardzo dobrze się trzyma.

 

Styropianowy kogut ozdobiony cekinami

 

Cekinowy kogut

Zajączek przyszedł do mnie nieco wcześniej i przyniósł mi takiego pięknego, koguta własnoręcznie ozdabianego cekinami. Cudo!

 

Babeczka w wielkanocnym koszyczku

 

Wielkanoc

Święta wielkanocne spędziłam na spokojnie. Nie spinałam się tak przygotowaniami, jak w zeszłym roku. Udało mi się zrobić wielkanocne DIY, przygotować propozycję stylizacji na wielkanocne śniadanie, a także zaprojektować i powysyłać elektroniczne kartki.

 

Człowiek przebrany za Deadpoola na hulajnodze

 

Deadpool w prawdziwym życiu

Gdy byłam ostatnio we Wrocławiu, zobaczyłam na przejściu na pieszych osobę przebraną za Deadpoola, która jechała na elektrycznej hulajnodze. Zanim jednak zebrałam się, żeby zrobić zdjęcie/nagrać filmik, trochę minęło, ale coś tam udało mi się uwiecznić.

 

Ceramiczna figurka Shreka

 

Shrek

Gdyby postaci z filmów było mało (był już Zygzak McQueen, Deadpool), na swojej drodze spotkałam Shreka. Co prawda w wersji ceramicznej figurki, ale zawsze to coś.

 

 

Co mi w duszy grało?

Na mojej kwietniowej playliście pojawiło się sporo piosenek, większość z nich to nowości. Jestem ciekawa, czy znasz któryś z utworów?

 

Ráfaga - Mentirosa i inne piosenki (składanka)

 

Uwielbiam hiszpańskie klimaty, a szczególnie cumbię, przy której nogi sam rwą się do tańca. Super piosenki!
 

 

Dawid Kwiatkowski - Café de Paris


Wspaniała piosenka, mogłabym słuchać jej na okrągło (i tak robiłam). Siadła od pierwszego przesłuchania. Na uwagę zasługuje też klimatyczny teledysk.


Sanah - Marcepan

 

 

Uzależniająca nuta, bardzo energetyczna. Urzekł mnie też teledysk, który bardzo przypomina mi klip Madonny do piosenki Material Girl - czerwone schody, elegancko ubrana piosenkarka, w stylu dawnych lat. Sanah bardzo pasuje taki look, prezentowała się świetnie w tej fryzurze i sukience w kolorze butelkowej zieleni.


P!NK- Trustfall


Piękna, wpadająca w ucho piosenka o zaufaniu.


Lali - Obsesión


Lali znam dzięki serialowi Moja nadzieja (bardzo fajny, polecam). Oprócz tego, że gra w różnych produkcjach, tworzy też muzykę. Obsesión to piosenka z jej najnowszej płyty, pt. Lali. Od razu mi się spodobała.


Nightcore - Heartbeat


Trafiłam na tę piosenkę wybierając nutę do InstaStory. W oryginale jest wykonywana przez Marcusa i Martinusa. Cudna!


Małgorzata Nakonieczna - Wiatr we włosach


 

Piękna, delikatna, pozytywna piosenka. Należy do ścieżki dźwiękowej filmu Zanim żyli długo i zaplątani.


TINI - Cupido

 

O tym, że lubię hiszpańskie klimaty i brzmienia wspominałam nie raz. Miłego słuchania.

 

Bryska - Stalker


 

Bardzo ciekawa propozycja od Bryskiej.


Sara Chmiel x Gromee - Ty i ja 


Usłyszałam tę piosenkę w radio i bardzo mi się spodobała.



Kwiecień 2023 na blogu

Blog

Na blogu wpisy kręciły się głównie wokół Wielkanocy, a pod koniec - majówki. Posty pojawiały się regularnie. Najchętniej komentowane okazały się: Podsumowanie marca, Strefa Kinomaniaczki, Stylizacje dnia oraz 19 pomysłów, jak spędzić długi weekend. W kwietniu na blogu stuknęło też 700 opublikowanych wpisów. Wow! Ogromna liczba. Jeszcze 300 i będzie och 1000, he, he.

 

*

Przyjemnego, majówkowego odpoczynku i pięknego maja!

🌺🌞🌻

 

*** 

Jakie wspomnienie z kwietnia najbardziej zapadło Ci w pamięci?

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię piosenki - Marcepan (mimo, że ostatnio Sanah było dla mnie za dużo i nie podobały mi się jej kawałki jak dawniej to ten jest super!) i cafe de paris. Od ostatniej płyty Dawida bardzo lubię jego twórczość, pomyśleć, że kiedyś trochę źle go postrzegałam jak takiego dzieciaka, a jest w sumie w podobnym wieku jak my! Teraz się z tego śmieję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podsumowanie Moniś ❤️
    Chciałabym się wybrać na jarmark wielkanocny, był w moim mieście ale nie miałam jak się wybrać bo akurat miałam do pracy. Cekinowy kogut wymiata ❤️ Palemka śliczna, koszyczek też :) W ogóle miałaś super kwiecień ❤️


    Życzę Ci uroczego maja 😘

    OdpowiedzUsuń