26 maja 2023

Stylizacje dnia: majowe outfity

Hejka!

Zapraszam Cię na modowe inspiracje.

 

Dziś Dzień Mamy. Z tej okazji życzę wszystkim mamom najserdeczniejsze życzenia zdrowia, wszelkiej pomyślności i pociechy z dzieci, dużo energii do działania oraz niewyczerpanych pokładów cierpliwości! 💗🌷💝


Na blogu dawno nie pojawiły się Stylizacje dnia, więc czym prędzej nadrabiam.


Mgiełka



Brzoskwiniową bluzkę-mgiełkę z uroczym kołnierzykiem zestawiłam z granatowymi jegginsami. Dobrałam do tego szmaragdowy płaszczyk oraz czarne lakierowane buty typu Mary Jane.

 

 

Minki

 

Bluzka w odcieniu brudnego różu, granatowe jegginsy, fioletowe sneackery z różowymi podeszwami, jeansowa oversize'owa kurtka z minkami, torebka aparat. Całość dopełniają różowa bransoletka z białymi elementami, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem oraz spinka - różowa kokarda.



Szmaragdowo


Szmaragdowy płaszczyk połączyłam z białą bluzką w paski (widoczna na zdjęciu z bransoletką), granatowymi jeansami oraz czarnymi lakierowanymi butami Mary Jane. Dopełnienia stanowią złota bransoletka z księżycem oraz spinka- niebieska kokarda.



Kierunek: California

 

Wybrałam jasnozieloną bluzę z białym napisem California, granatowe jegginsy, jasnoniebieskie tenisówki w białe kwiatuszki. Do tego dobrałam torebkę aparat oraz czarną bransoletkę ze stokrotką.



Z baskinką


Jasnoróżową bluzkę z baskinką połączyłam z granatowymi jeansami i jasnoniebieskimi tenisówkami w białe kwiatuszki. Na górę włożyłam szmaragdowy płaszczyk. Stylizację dopełnia torebka w kształcie aparatu.



Minki, róż i stokrotka


Różową bluzę zestawiłam z jeansową, oversize'ową kurtką z minkami. Fajnie zgrały się kolorystycznie. Do tego dodałam granatowe jegginsy, jasnoniebieskie tenisówki w białe kwiatuszki oraz torebkę w kształcie aparatu. Zwieńczeniem outfitu jest czarna bransoletka ze stokrotką.



Niezapominajkowa sukienka


Wybrałam niebieską sukienkę w drobne, białe kwiatuszki. Jako że jest z krótkim rękawem, na górę założyłam żółtą jeansową kurtkę. Do tego duetu dobrałam złote baleriny z kokardkami oraz plecioną torebkę ze złotym znakiem nieskończoności.

 

***

Która stylizacja wpadła Ci w oko?

Co wolisz: ramoneska vs. jeansowa kurtka?

6 komentarzy:

  1. Widzę kilka setów w moim stylu jak ten z bluza czy katanami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie super, ta torebka aparat jest bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja dżinsowa kurtka. Ja sobie też ostatnią kupiłam taką oversize :)

    Piękne stylizacje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. The colours and styles of the fashion pieces jewellery and accessories you selected and showcased in the pretty outfit photos above look fabulous!
    I especially love the shade of pink of the sweatshirt you styled and were waring in the 'Minki, Roses and Daisy' outfit, and the swingy Forget-Me-Not Dress.
    Very pretty!

    OdpowiedzUsuń