29 maja 2023

Stylizacje dnia: niebieskie tenisówki

Hejka!

Zapraszam Cię na dawkę modowych inspiracji.

 

 Maj na blogu żegnam drugą częścią Stylizacji dnia. Serdecznie zapraszam do oglądania!


 Blue & yellow


 

Najnowsza stylówka, bo z dzisiaj. Niebieski T-shirt z napisem Bestseller 1996 zestawiłam z jegginsami oraz jasnoniebieskimi tenisówkami z drobne, białe kwiatuszki. Do tego tria dodałam jasnożółtą jeansową kurtkę (rankiem lepiej mieć co zarzucić na górę) oraz czarną bransoletkę ze stokrotką.

 

 

Pozdrowienia z wieży

 

Outfit z wycieczki na wieżę ratuszową, o której przeczytasz w nadchodzącym podsumowaniu miesiąca. Bluzę w odcieniu pudrowego różu z kwiatowym motywem oraz napisem Love yourself, think positive, you are perfect połączyłam z niezastąpionymi jegginsami. Na stopy powędrowały jasnoniebieskie tenisówki w maleńkie białe kwiatuszki (jeszcze nie raz pojawią się w stylizacjach, bo ostatnio chodzę w nich niemal codziennie). Na górę wybrałam jeansową oversizeową kurtkę z minkami. Stylizację dopełniłam trójkolorową torebką oraz różową kokardką, którą wpięłam we włosy.

 

 

Klasyka z nutką koloru

 

Moja ulubiona biała koszula z czarną wstążką w zestawieniu z czarnymi jeansami, czarną bransoletką ze złotym ptaszkiem oraz jasnoniebieskimi tenisówkami w białe kwiatuszki (taki akcent na przełamanie klasyki).

 

 

Pudrowy róż i żółty


Delikatna bluzka w odcieniu pudrowego różu z kwiatową aplikacją u dołu, czarne jeansy, jasnoniebieskie tenisówki w kwiaty, jasnożółta jeansowa kurtka oraz dwie bransoletki z mieniącymi się kryształkami. Stylizacja gotowa!

 

 

Biała koszula

Biała koszula to klasyk, który niemal zawsze będzie się dobrze prezentował. Tu w mojej koszuli z wiązaniem u dołu podwinęłam rękawy, żeby uzyskać ciekawszy efekt. Dobrałam do niej jegginsy oraz jasnoniebieskie tenisówki w kwiatuszki. Dodatki stanowią: trójkolorowa torebka, brzoskwiniowa bransoletka ze złotą nutką oraz jasnoniebieska gumka do włosów w kwiaty.

 

 

Minki i kwiaty



Wybrałam koszulę w biało-niebieskie paski z motywem kwiatowym, granatowe jegginsy, jasnoniebieskie tenisówki w białe kwiatuszki, jeansową oversizeową kurtkę z minkami oraz czarną bransoletkę ze stokrotką.

 

 

Krata i blue

 

Koszulę w biało-czarną kratę związałam w talii i połączyłam z jasnioiebieskim topem, jegginsami, jasnoniebieskimi tenisówkami w białe kwiatuszki (wyszło na to, że pojawiły się w każdej stylizacji, he, he) oraz z czarną bransoletką ze stokrotką.

 

***

Lubisz chodzić w tenisówkach?

Która stylizacja, Twoim zdaniem, jest najbardziej udana?

3 komentarze:

  1. 2 pierwsze stylizacje zdecydowanie najlepsze, nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham, kocham Twoje stylizacje Moniś ❤️ We wszystkim Ci ślicznie i każda wpasowuje się w mój styl zdecydowanie ❤️

    OdpowiedzUsuń