19 maja 2019

Druga odsłona sukienki w kwiaty


Biała wiązana koszula, granatowa sukienka w kwiaty, szara torebka i baleriny

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejną stylizację z sukienką w kwiaty w roli głównej. 


Wczoraj spędziłam bardzo miło dzień. Z okazji Nocy Muzeów wybrałam się na zwiedzanie wieży ratuszowej, a później zaliczyłam sesję w miejscu, w którym już dawno chciałam mieć zdjęcia. Także niedługo pochwalę się jej efektami. Natomiast dzisiaj chcę Ci pokazać drugą wersję stylizacji z sukienką- na co dzień.


Koszula Lidl, sukienka House, baleriny Sinsay

Bazą i punktem wyjścia była granatowa sukienka w kwiaty. Narzuciłam na nią białą wiązaną koszulę, której podwinęłam rękawy.


Koszula Lidl, sukienka House, baleriny Sinsay, torebka Rosegal, bransoletka jarmark bożonarodzeniowy

Jako biżuterię ponownie wybrałam bransoletkę z serduszkiem, na którym wygrawerowane jest moje imię.

Bransoletka z sercem i wygrawerowanym imieniem Monika

Kolejnym elementem jest szara okrągła torebka z kwiatuszkami i kokardką, którą pokazywałam w styczniowym wpisie.  Bardzo ją polubiłam, bo jest mega uniwersalna, pasuje niemal do wszystkiego. Pięknie prezentuje się zwłaszcza z sukienkami. Mała aktualizacja: udało się rozdzielić przyspawaną część łańcuszka i teraz mogę ją normalnie przypiąć do torebki.

Biała wiązana koszula, granatowa sukienka w kwiaty, szare baleriny, szara okrągła torebka

Pod kolor torebki dobrałam buty, czyli jasnoszare baleriny z kokardkami. Granatowe też by pasowały, ale tym razem szare wygrały.
Szare baleriny Sinsay

Tak prezentuje się całość:
Biała koszula, sukienka w kwiaty, szare baleriny, szara torebka


***
Co sądzisz o stylizacji?

Masz w swojej szafie okrągłą torebkę? 

24 komentarze:

  1. Okrągłej torebki nie mam, ale rozglądam się za taką większą wiklinową na plazę ;)
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wiklinowe torebeczki wyglądają super. Powodzenia w szukaniu! ;)
      Dziękuję i też pozdrawiam! <3

      Usuń
  2. Śliczna jest ta sukienka i torebka :) Takiej okrągłej w mojej kolekcji jeszcze brakuje :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Widzę, że okrągłe torebki utrzymują się na fali już kolejny sezon, więc warto się rozejrzeć za jakąś fajną (oczywiście jeśli taki model Ci się podoba). ;)

      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. Śliczny wzór ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukieneczka ;) Mimo, że jest tak dziewczęca to sama z chęcią bym taką założyła ;) Podoba mi się całe zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie. A ta torebka jest boska, lubię okrągłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Ja też, mam 3 okrągłe w swojej kolekcji. ;)

      Usuń
  6. Bardzo podobają mi się sukienki w kwiatki, uważam je za niesamowicie dziewczęce i urocze! A okrągłą torebkę sama ostatnio sobie kupiłam :) Super zestaw :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! Okrągłe torebki są bardzo fajne. ;) Dziękuję Ci. <3

      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Cały zestaw super, a sukienka śliczna:) Wspaniale wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie dziewczęce i codzienne zestawy są najbliższe mojemu sercu, uwielbiam je najbardziej, bo nie są przekombinowane, a wręcz przeciwnie, autentyczne i każdy może się zainspirować :)
    Super kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mam okrąglej torebki a jest śliczna i pięknie pasuje do tych bucików. Pomysł na stylizację świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak sukienka w kwiatki to sandały na płaskim obcasie https://butymodne.pl/seastar-na-plaskim-obcasie-p210.f128.html i stylizacja udana, bez większego wysiłku. Ważne właśnie, aby ze wzorami i kolorami nie przesadzić, wszystko z umiarem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też wybrać sandały, masz rację. Ja jednak postawiłam tym razem na baleriny. ;)

      Usuń