6 lipca 2019

Kwiatowy wdzięk z Kate Kasin

Sukienka w kwiaty Kate Kasin

Hejka!

Zapraszam Cię na letnią stylizację z sukienką w kwiaty.


Dzisiaj przyszła pora na drugą część zamówienia ze sklepu Kate Kasin. Tym razem jest to sukienka, którą śmiało można nosić na co dzień i właśnie tym kierowałam się, wybierając ją. Wzięłam rozmiar S i pasuje jak ulał. Podobnie jak w przypadku sukienki z cekinami, długość jest dla mnie wręcz idealna. Granatowa sukienka posiada wzór w białe, ceglaste, żółte i niebieskie kwiaty. Te barwy kojarzą mi się z jesiennymi liśćmi, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by zestawiać je również w letnich stylizacjach.


Granatowa sukienka w kwiaty z Kate Kasin

Zastanawiając się, jak wystylizować  tę sukienkę, na myśl przyszedł mi styl boho- brązowe botki i kapelusz, ale że mamy lato postawiłam na aranżację odpowiednią na obecną porę roku.

Czarny choker z gwiazdką H&M, brązowy pasek Chiński Sklep


Rękawy sukienki mają długość 3/4 i zakończone są rozkloszowanymi mankietami. Dekolt w kształcie litery V jest sznurowany. Z tyłu sukienka posiada wszytą gumkę, dzięki czemu fajnie się układa. Jeśli chodzi o skład, to mamy tutaj 95% Rayonu oraz 5% Wiskozy. Materiał jest miły w dotyku i przewiewny. Krój w kształcie litery A dodaje sukience wdzięku.

Sukienka Kate Kasin, choker H&M, sandały F&F, bransoletki Sinsay

Mimo iż sukienka nie posiada podszewki, to nie zauważyłam, żeby zdradzała co mam pod nią, co jest ogromnym plusem.


Granatowa sukienka w kwiaty, granatowe sandały, czarny choker z gwiadką, złote bransoletki

Z racji tego, że sukienka jest zwiewna i luźniejsza, chcąc podkreślić talię, założyłam brązowy pasek. Biżuterię stanowi czarny choker z gwiazdką oraz dwie złote bransoletki- z kółeczkiem oraz podłużnym elementem.


Bransoletka z kółeczkiem i bransoletka z podłużnym elementem Sinsay


Przechodząc do butów, postawiłam na granatowe sandały, których kolor fajnie zgrywa się z sukienką.


Sukienka w kwiaty Kate Kasin, granatowe sandały F&F, czarny choker H&M


Ostatnim elementem jest złota spinka z gwiazdkami, którą zamówiłam na Banggood. Bardzo ładnie prezentuje się na włosach. Myślę, że częściej będę ją nosiła, gdy będzie chłodniej, bo nie wyobrażam sobie chodzić w rozpuszczonych włosach w upalne dni.


Sukienka Kate Kasin


Sukienka w kwiaty bardzo mi się podoba. Miałam już okazję w niej chodzić i muszę przyznać, że nosiło mi się ją bardzo komfortowo. Jest mega dziewczęca. Doskonale sprawdzi się na co dzień, a także podczas letnich festiwali. Nada się także na wiosnę i wczesną jesień.


Spinka do włosów Banggood


Mam dla Ciebie jeszcze kod zniżkowy -30%:  
MINISKIRT2, link: http://bit.ly/2LbF7kC
***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz sukienki z rozkloszowanymi rękawami?

39 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta sukienka. Idealna na letnie słoneczne dni :) Ta spinka też jest świetna. Uwielbiam motywy gwiazdek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa. <3 Dzisiaj wpięłam spinkę z boku głowy, gdy miałam związane włosy. Też fajnie to wyglądało. ;) A motyw gwiazdek też bardzo lubię. ;)

      Usuń
  3. Ale cudowna, tylko trochę kolory nie moje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Ja granatowy lubię, bo jest bardzo uniwersalny. ;)

      Usuń
  4. This dress is so lovely!
    Happy weekend

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie udało Ci się stworzyć :) Sukienka w takich kolorach wygląda bardzo ładnie. Poza tym uwielbiam motyw kwiatowy. Zauważyłam, że bardzo korzystnie wyglądasz w sukienkach o kroju A.
    Pasek i sandałki nadały całości letniego charakteru w stylu boho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Kwiatowy motyw jest bardzo dziewczęcy i uroczy, więc nie dziwię się, że też go lubisz. ;) Czyli dobrze dobieram sukienki, dziękuję za Twoje spostrzeżenie. Fajnie usłyszeć to od kogoś, bo wiadomo sama nie jestem w stosunku do siebie zbyt obiektywna. ;)

      Usuń
  6. Ładna sukienka😘💚💙

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka jest przepiękna! Uwielbiam kwiatowe wzory, to 90% moich ubrań. Świetnie dobrałaś dodatek do włosów - nadał wszystkiemu fajnego kształtu. Pozdrawiam Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sukienka Ci się spodobała. ;) Wow! Czyli kwiaty zawładnęły Twoją szafą. :D Dziękuję Ci za komplement. <3
      Także przesyłam Ci pozdrowienia! :*

      Usuń
  8. Sukienka bardzo ładna. Cóż więcej mogę dodać - świetnie na Tobie leży :) Idealna na lato i nie tylko, bo widziałabym ją też jesienią np. z ramoneską i ciężkimi botkami :D Wersja z sandałkami zaś idealna na upalne dni, sama bardzo lubię sandałki :)

    pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! <3 Dziękuję Ci, Iwetto. <3 O tak, zdecydowanie sukienka nadaje się też na jesień i w stylizacji, którą zaproponowałaś prezentowałaby się bosko. ;) W upały to tylko sandały lu japonki. :D

      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  9. Wyglądasz zjawiskowo.Sukienka zdecydowanie na tak.Rękawy dokładnie takie jak lubię.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że długość rękawów Ci odpowiada. Dziękuję za miłe słowa. <3
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  10. Bardzo ładna ta sukienka :) wyglada na zwiewna.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie sukieneczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Takie zwiewne modele są w sam raz na lato. ;)
      Dziękuję za odwiedziny i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  12. Piękny krój, całość jest bardzo estetyczna i zapewne przewiewna, także na lato jak znalazł. Bardzo podobają mi się ubrania tego typu.
    Pozdrawiam ❤️
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przewiewna, dobrze mi się ją nosi. ;) Cieszę się, że Tobie również sukienka przypadła do gustu. ;)
      Dziękuję i też pozdrawiam1 <3

      Usuń
  13. Piękny ma odcień i ciekawy krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta sukienka- bardzo lubię ten typ rękawów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super look ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kolory ma ta sukienka. Rzeczywiście, sam wdzięk! Sandały bardzo do niej pasują. A ta spinka wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Emmo, że Ci się podoba i dziękuję, że znalazłaś chwilkę, by mnie odwiedzić. ;)

      Usuń
  17. Zamówiłam dokładnie ten sam model sukienki, tylko w innej wersji kolorystycznej! :)
    Sukienka idealnie na Tobie leży i super się prezentuje. Jestem już nieco spokojniejsza, wiem czego oczekiwać w przesyłce.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ale super! ;) Będziemy jak bliźniaczki w tych sukienkach. :D
      Dziękuję Ci za miłe słowa. <3 Myślę, że będziesz zadowolona z przesyłki. ;)
      Także przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! <3

      Usuń
  18. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń