18 lipca 2019

Sukienki koktajlowe- fasony, na jakie okazje I Babyonlinewholesale

Babyonlinewholesale Sukienki koktajlowe

Hejka!

Jakie są najpopularniejsze fasony sukienek koktajlowych? Na jakie okazje można je nosić? Zapraszam!



Ostatnio przyglądaliśmy się fasonom sukni wieczorowych (Abendmode), w których można poczuć się jak prawdziwa księżniczka. Dzisiaj natomiast wezmę pod lupę sukienki koktajlowe.

Babyonlinewholesale suknie wieczorowe

Sukienki koktajlowe


Sukienki koktajlowe stworzone zostały z myślą o kobietach, które chcą wyglądać elegancko, a jednocześnie czuć się komfortowo. W sukniach wieczorowych, mimo iż wyglądają zachwycająco, nie zawsze da się chodzić bezproblemowo, a co dopiero tańczyć.

Sukienki koktajlowe zwykle sięgają łydek lub kolan, więc są dużo krótsze niż wieczorowe czy balowe (Ballkleider kurz), co przekłada się na komfort poruszania się. Zwykle wykonywane z lekkich materiałów, takich jak satyna, szyfon, żakard czy bawełna, złożonych z kilku warstw. Popularność zdobyły po II wojnie  światowej. Christiana Diora zaprojektował ten model kreacji w 1948r. Kobiety zakładały tego typu sukienki zwykle popołudniami, podczas gdy popijały koktajle na cocktail- party (przyjęcie odbywające się na stojąco, zwykle trwające 2 godziny). Stąd właśnie wzięła się ich nazwa.

Sukienki koktajlowe Babyonlinewholesale

Sukienki koktajlowe- na jakie okazje?


Strój koktajlowy dawniej obowiązywał na popołudniowych spotkaniach, odbywających się do godz. 20. Obecnie  jest także wybierany na wieczorne wyjścia

Sukienki koktajlowe (Cocktailkleid), zaliczane do kategorii półeleganckich dobrze sprawdzą się,  podczas chrzcin, wesela, uroczystego rodzinnego obiadu, randki czy studniówki. Na swoją studniówkę postawiłam właśnie na sukienkę koktajlową i była to świetna decyzja.

Rodzaje sukienek koktajlowych


Mała czarna - wypromowała ją Coco Chanel.  Czerń jest kolorem ponadczasowym, synonimem elegancji i klasyki. Sukienka w takim kolorze sprawdzi się zarówno na egzaminie, do pracy, na randkę czy wieczorną imprezę. Prosty fason pozwala dostosować ją do własnych potrzeb. W zależności od dodatków może wyglądać skromnie lub prezentować się bardziej okazale.  

Czarne sukienki koktajlowe Babyonlinewholesale

Doskonałą alternatywą dla małej czarnej jest mała granatowa. Granatowy jest równie elegancki, co czarny, ale nie dodaje nam lat i nie podkreśla mocno bladej cery, czy zmęczonej twarzy. Nie tworzy tak wyrazistego kontrastu jak czerń.  Jeśli tak jak ja nie przepadasz za czernią, bądź nie prezentujesz się w niej najlepiej, granatowa sukienka to propozycja dla Ciebie.



Sukienka bombka - góra sukienki jest dopasowana, dół zaś odstaje i przypomina okrąg. Bombka zwykle jest dosyć krótka- sięga przed kolano. Na ten fason sukienki powinny uważać dziewczyny niskie oraz będące posiadaczkami szerokich bioder.



Sukienka z tiulową spódnicą - lekka i zwiewna, doskonała na letnie imprezy. Tiulowy dół bardzo mi się podoba i kojarzy się z baletnicą. Tego typu sukienki są bardzo dziewczęce, jednak trzeba uważać, by warstw tiulu nie było za dużo, gdyż mogą one optycznie nas pogrubiać. 

Sukienki koktajlowe z tiulową spódnicą Babyonlinewholesale


Sukienka w kształcie litery A - dobrze wiesz, że to mój ulubiony model, bo pisałam o tym nie raz. Jest dziewczęcy i pasuje niemal na każdą figurę.



Sukienka ołówkowa - jest dopasowana do ciała, stąd dobrze będą wyglądały w niej dziewczyny o nienagannej figurze. Jeśli natura obdarzyła Cię figurą typu gruszka, jabłko lub kolumna, wybierz raczej inny model sukienki. 

Sukienki koktajlowe ołówkowe Babyonlinewholesale

W powyższym zestawieniu zaprezentowałam najpopularniejsze fasony sukienek koktajlowych. Modele widoczne na zdjęciach pochodzą ze sklepu Babyonlinewholesale.


*

Na koniec chcę się podzielić z Tobą radosną informacją. Na bloggerze wybiło mi 100 000 wyświetleń. Wow! To duża liczba. Chcę Ci ogromnie podziękować, że ze mną jesteś i odwiedzasz mój mały internetowy zakątek. 


***

Który fason sukienek koktajlowych przypadł Ci do gustu?

Jaki fason sukni wybrałaś na swoją studniówkę? / W jakim fasonie chciałabyś się zaprezentować?

37 komentarzy:

  1. Bomba i z tiulową spódnicą ♥ No i mała czarna klasyk, 90% moich stylizacji wyjściowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię sukienki w kształcie litery A oraz z tiulowym dołem. <3

      Usuń
  2. Great post, Thanks for sharing,
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie zdecydowanie najbardziej przemawiają z tiulem :). Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiulowe sukienki to cudo. Takie delikatne i dziewczęce. Też mi się bardzo podobają. <3 Dziękuję! ;)

      Usuń
  4. O wow! Zakochałam się we wszystkich sukienkach. Każda ma w sobie to coś, coś wyjątkowego :)
    Chciałabym mieć kiedyś w szafie takie cudeńka no i okazje by je założyć :)

    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, właśnie dlatego bardzo trudno było mi wybrać kilka sukienek do pokazania, bo wszystkie są piękne. :D U mnie na razie nie zapowiada się żadna okazja, by włożyć jedną z takich sukienek. :D
      Dzięki za odwiedziny. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Przepiękne są te sukienki i ciężko wybrać tę najpiękniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki z tiulową spódnicą, w kształcie litery A i koktajlowe to moje hity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też z sukienek koktajlowych najbardziej podobają się te w kształcie litery A oraz z tiulowym dołem. <3 Piąteczka! ;)

      Usuń
  7. Piękne sukienki, jednak ja preferuję właśnie takie wieczorowe, typowo balowe suknie. Zdecydowanie lepiej się w nich czuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli elegancja na maxa. Wieczorowe sukienki są przepiękne, ale wydaje mi się, że koktajlowe jednak wygodniejsze. Chociaż chciałabym móc przymierzyć taką wieczorową kreację i poczuć się wyjątkowo. ;)

      Usuń
  8. Śliczne. Chyba najbardziej mi się podoba ta biała koronkowa w ostatnim rzędzie, pierwsza z lewej. I ta obok, bordowa. I przy okazji trochę wiedzy można było nabyć - świetnie.
    Bardzo, bardzo Ci gratuluję sukcesu - tej dużej liczby wyświetleń. W pełni na to zasługujesz! Blogerka taka jak ty, tak ambitna, pełna energii i entuzjazmu po prostu musi odnieść sukces <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne modele. <3 Wcześniej tego nie zauważyłam, ale te sukienki obok siebie tworzą flagę Polski. :D Nie było to zamierzone. :D Cieszę się, że oprócz niewątpliwie czarujących sukienek, doceniłaś też walor edukacyjny wpisu. <3 Chciałam, żeby oprócz pokazania kreacji, niósł przydatne informacje. ;)
      Emmo, Ty zawsze potrafisz swoim dobrym słowem wywołać uśmiech na mojej twarzy. Ogromnie Ci dziękuję za miłe słowa. <3 Buziaki! :*

      Usuń
  9. Przepiękne te sukienki. Fajna strona. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko niewielki wycinek tego, co ten sklep ma w ofercie. Aby przejrzeć wszystkie suknie, które mają w ofercie jeden dzień chyba by nie wystarczył. :D
      Dziękuję za odwiedziny i też pozdrawiam! <3

      Usuń
  10. ale piękne! a muszę właśnie coś znaleźć na panieński, ale coś trochę spokojniejszego;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas wyprzedaży to idealny moment, by poszukać sukienki. Powodzenia. ;)

      Usuń
  11. Bardzo podobają mi się sukienki z pierwszego zestawienia!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej spodobała się ta różowa z piórkiem (?), fioletowa też niczego sobie. ;)

      Usuń
  12. Oh very nice dresses darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam sukienkę koktajlową na swoim ślubie. Nigdy nie sądziłam, że to powiem, ale to naprawdę wygodna i komfortowa kreacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you so much Moni!! I'm so glad that you liked my outfit with the green mom fit pants. I also love the owl bag and the dinosaur necklace, I think they give a special touch to the outfit :) About your post, interesting selection! My favorite is the lavender dress of the third picture ;) Happy sunday! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, lavender dress is so beautiful. ;)
      Happy Sunday! :)
      xoxo

      Usuń
  15. te sukienki ołówkowe są przepiękne ta tiulowa, błękitna też cudowna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś modele, które Ci się spodobały. :)

      Usuń
  16. Na swojej studniówce miałam sukienkę, którą cały czas mam w szafie - z koronką na górze i rękawach, a na dole jest lekko rozkloszowana - uwielbiam ją, sprawdziła się również na weselach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja swoją sukienkę ze studniówki też mam w szafie. Na razie miałam ją tylko raz, bo jakoś żadne wesele od tego czasu się nie nadarzyło. :D A tak na co dzień jest zbyt strojna. ;)

      Usuń
  17. Całkiem niezłe te sukienki. Widziałam jednak równie fajne na tej stronie: https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-koktajlowe-804.html. Co o nich myślisz?

    OdpowiedzUsuń