27 lipca 2019

Stylizacja - inspiracja: współczesna Aurora

Współczesna Śpiąca Królewna

Hejka!

Jak ubierałaby się Śpiąca Królewna, gdyby żyła współcześnie? Odpowiedź znajdziesz we wpisie. Zapraszam!


W pierwszym wpisie z serii Stylizacja - inspiracja, gdzie zaprezentowałam współczesną wersję Kopciuszka, zapytałam jaką postać chciałybyście zobaczyć następnym razem. Iwetta zaproponowała dwie księżniczki: Aurorę i Bellę. Oba pomysły mi się spodobały i chcę je wprowadzić w życie. 

Różowa sukienka z paskiem, beżowo-złote baleriny, naszyjnik z różą i napisem "love", złota bransoletka

Aurora, czyli Śpiąca Królewna. Muszę się przyznać, że nie oglądałam disney'owskiej wersji tej bajki. Widziałam za to wersję filmową z serii Najpiękniejsze Baśnie Braci Grimm, którą nawiasem mówiąc, polecałam już w Strefie Kinomaniaczki


Sukienka Terranova, baleriny Tesco

Inspiracją do tej stylizacji był wizerunek śpiącej królewny autorstwa Disneya.  Aurora jest przedstawiana jako złotowłosa piękność ubrana w długą, różową suknię. Jej głowę zdobi złota korona, a w rękach trzyma czerwoną różę. Na szyi widnieje złoty naszyjnik.


Różowa sukienka z paskiem Terranova, złoty naszyjnik z różą i napisem "love" RoseGal, złota bransoletka Sinsay, złoto-beżowe baleriny z kokardkami Tesco

Punktem wyjścia dla mnie była różowa sukienka, którą mam już bardzo długo, jednak nie jest przeze mnie często noszona. Zaletą tej serii jest niewątpliwie to, że ubraniom, które leżą gdzieś na dnie szafy, daję drugie życie. W komplecie z sukienką był różowy pasek, który zdecydowałam się pozostawić.

Współczesny outfit Śpiącej Królewny


Kolejną charakterystyczną dla Aurory rzeczą jest róża. Jako że nie miałam pod ręką tego rekwizytu, zastąpiłam go naszyjnikiem ze złotą różą i napisem love. Tym sposobem upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu- załatwiłam kwestię kwiatu i naszyjnika. Koronę sobie odpuściłam, bo podejrzewam, że współczesna księżniczka raczej nie biegałaby w niej po mieście. Z biżuterii pokusiłam się jeszcze o minimalistyczną złotą bransoletkę (jest to łup z wyprzedaży w Sinsay'u) oraz pierścionek z diamencikiem

Naszyjnik z różą i napisem "love" RoseGal

Jeśli chodzi o buty, to miałam niezły dylemat. Na rysunku Aurora miała różowe pantofelki, jednak uznałam, że co za dużo, to niezdrowo i wybrałam złoto-beżowe baleriny z kokardkami. Myślę, że całkiem dobrze się tu wpasowały.


Pierścionek z diamencikiem H&M

Stylizacja jest skromna, ale wydaje mi się, że oddaje charakter bohaterki. Outfit współczesnego Kopciuszka było mi o wiele łatwiej przygotować. Być może dlatego, że znam i  bardzo lubię tę bajkę i wszelkie jej adaptacje, dziewczyna ma więcej charakterystycznych atrybutów. Aurorę trudno było mi sportretować. Możliwe też, że za bardzo chciałam być wierna oryginałowi, zamiast puścić wodzę fantazji. Sama nie wiem. Pewnie każdy z tych czynników miał w jakimś stopniu znaczenie. 


Bransoletka Sinsay

Nie ma się jednak co zniechęcać, bo kolejne stylizacje przede mną. Gdy wróciłam do zdjęć po czasie, muszę przyznać, że teraz bardziej mi się podobają. Jeśli masz pomysł, chcesz zobaczyć jakąś postać w kolejnych odsłonach Stylizacji - inspiracji, śmiało, daj mi znać w komentarzu! To wcale nie musi być księżniczka. Moim założeniem jest to, żeby inspirować się stylem postaci z bajek, filmów, seriali czy książek. Może to być także realna osoba. 

***

 Lubisz bajkę o Śpiącej Królewnie?

Co sądzisz o współczesnej wersji księżniczki Aurory?


35 komentarzy:

  1. piękny kolor sukienki ;) Podoba mi się też naszyjnik ;)
    Śpiąca królewnę pamietam z dzieciństwa, ze ją bardzo lubiłam ;) Nie mogę doczekać sie kolejnej czarownicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że coś Ci się z mojej stylizacji spodobało. ;)
      Mnie za to w pamięci Śpiąca Królewna jakoś szczególnie nie zapadła, ale mimo to fajnie było wcielić się w jej współczesną wersję. ;) Czy dobrze zrozumiałam, że chciałabyś zobaczyć czarownicę w serii Stylizacja - inspiracja?

      Usuń
  2. Prawo ładny odcień różu ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego lata jeszcze bardziej pokochałam intensywne róże, dlatego sukienka moim zdaniem jest przepiękna! Dodatkowo naszyjnik dopełnia całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że sukienka Ci się spodobała. ;) Ja preferuję bardziej pastelowy róż, choć w szafie mam też trochę ubrań w intensywnym różu. ;) Dziękuję. ;)

      Usuń
  4. Fajna interpretacja i ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana super, że postanowiłaś wybrać moje dwie propozycje księżniczek :) Właśnie te dwie są moimi ulubionymi. Chciałabym być taką Śpiącą Królewną i by mnie odnalazł książę który obudzi mnie pocałunkiem ;D :) Twoja stylizacja jak na Aurorę przystało wygląda pięknie :) Różowo, czyli tak jak lubię najbardziej :)

    pozdrawiam serdecznie i czekam na Bellę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje pomysły bardzo mi się spodobały. Dziękuję Ci za nie. <3 Mam nadzieję, że moja wizja Belli Cię nie zawiedzie i będziesz zadowolona tak, jak w przypadku Aurory. ;)

      Dziękuję i też serdecznie Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
  6. Podoba mi się ta sukienka i nie ukrywam, że z przyjemnością bym ją załozyła na letnie wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło czytać Twoje słowa. Bardzo się ciszę. <3

      Usuń
  7. Ale śliczny naszyjnik :) Uroczo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Yes, I follow you on GFC, follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że świetnie udało Ci się ukazać w tej stylizacji jakby mogła się ubrać współczesna Aurora. To nic, że nie masz prawdziwej róży, bo naszyjnik zrobił swoje :)
    Wygląda prześlicznie a złoto i róż pasują do tej księżniczki.
    Złoto-beżowe baleriny to też świetny wybór, gdyż różowe mogłyby sprawić, że do stylizacji wkradłaby się monotonia.
    Fajnie, że dzięki odtwarzaniu stylizacji współczesnych księżniczek mogłaś tchnąć w sukienkę drugie życie. Ostatnio zastanawiałam się własnie w jaki sposób wykorzystać jeszcze swoje starsze ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa. Wiele dla mnie znaczą. <3 Zgadzam się z Twoją opinią dotyczącą różowych butów. Co księżniczce uszłoby płazem, zwykłej śmiertelniczce już niekoniecznie. :D A tak serio róż jest super, ale trzeba go używać w odpowiednich proporcjach, żeby nie było nudno i aby nie przedobrzyć. ;)
      Tyle tych ubrań mam, że czasem zapominam o niektórych. :D Gdybym miała ogromną garderobę, to nie byłoby problemu. :D Myślę, że ta seria pomoże mi odkurzyć "stare" ubrania. ;)

      Usuń
  10. Wyglądasz prześlicznie, a pomysł z odwzorowywaniem księżniczek jest po prostu cudowny!
    Świetnie pokazałaś nam współczesną Aurorę. Dodatki do sukienki są niezwykle urocze :)
    Czekam na kolejną księżniczkę w Twoim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Następną księżniczką będzie Bella z "Pięknej i Bestii". Już teraz serdecznie Cię zapraszam na kolejną Stylizację - inspirację. <3

      Usuń
  11. Bardzo nowoczesne wydanie Aurory :-) Biżuterię masz wspaniałą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Starałam się tchnąć ducha współczesności w Śpiącą Królewnę. ;)

      Usuń
  12. Fajny pomysł wgl na inspirację bajkami i obrazowanie ich w nowoczesny sposób, bo tak jak mówisz ubrania dostają nowe życie. Co do stylizacji to bardzo fajna
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa. Cieszę się, że pomysł oraz stylizacja Ci się spodobały. ;)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. Podoba mi się twoja wersja Aurory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skromna ładniutka sukieneczka :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/07/minimalistyczna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo uroczo kochana ♥

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona tym naszyjnikiem z różyczką. Wygląda przepięknie :) Bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, bardzo podoba mi się jej fason i jej kolor :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Z chęcią Cię odwiedzę w wolnej chwili. <3
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  18. Śliczna stylizacja. Taka niby prosta sukienka a jaka ładna i elegancka. Łańcuszek także.

    OdpowiedzUsuń