28 listopada 2019

Black Friday 2019 - lista sklepów biorących udział i promocji

Black Friday 2019

Hejka!

Które sklepy biorą udział w Black Friday 2019? Jakie obniżki oferują? Zapraszam!


Lista rzeczy, które chcesz kupić już gotowa? Jeśli jeszcze się wahasz, na co zapolować, zerknij do wpisu, Co warto kupić podczas Black Friday 2019? Tak jak obiecałam, poszperałam w Internecie, przejrzałam gazetki reklamowe i przygotowałam listę sklepów, w których możemy liczyć na rabaty związane z Czarnym Piątkiem. Część sklepów już ujawniło, na jakie obniżki możemy liczyć, inne czekają z podaniem tych informacji. Listę będę aktualizować na bieżąco.


Black Friday 2019


Biedronka



Od 21.11. -30.11.19 r. trwa w Biedronce Black Week - wielka wyprzedaż artykułów przemysłowych i tekstyliów. Natomiast dnia 29.11.19r. artykuły przemysłowe oraz tekstylia będzie można kupić taniej o równowartość podatku VAT (-23%). Promocja nie dotyczy książek i multimediów.


Lidl


W sklepie internetowym Lidla od 25.11.- 29.11.19 r. trwa Black Week. A w poniedziałek 2.12.19r. będzie można liczyć na obniżki (nawet do -90%) związane z Cyber Monday.  Natomiast w sklepie stacjonarnym na rabaty do -80% możemy liczyć w piątek 29.11.19 r. 


Kik



Wzorem zeszłego roku Kik ogłosił Black Shopping Days. W dniach od 25.11.-30.11.19 r. możemy liczyć na 20% oraz 50% rabatu na jeden produkt tekstylny. Rabat obejmuje artykuły bieliznę, pończochy i dodatki. W gazetce papierowej, jak i wersji online dostępne są specjalne kody promocyjne upoważniające do wspomnianych wcześniej zniżek. 

Empik

W Empiku trwa właśnie Black Week, podczas którego można kupić  produkty z rabatem do -60%. Kolekcje własne dostaniemy w promocji 3 za 2, na gry planszowe obowiązuje -20%, na drugi zestaw klocków Lego -50%, natomiast topowe tytuły książek można kupić z obniżką do -50%. Rabaty obowiązują też na elektronikę, AGD, zabawki, perfumy i kosmetyki, gry i konsole, portfele i zegarki, a także artykuły z kategorii dziecko i mama, dom i ogród, sport i rekreacja. Po szczegółowe informacje warto zerknąć na stronę internetową Empiku. 


Black Friday 2019


Douglas



W sklepie internetowym Douglas trwa właśnie Black Shopping Week. Aktualna oferta- Beauty Friday- trwa do 29.11. i dotyczy całego asortymentu, oprócz kategorii SALE (-20% po wpisaniu specjalnego kodu dostępnego na stronie). Do 1.12. można liczyć też na rabaty na wybrane produkty w ramach akcji Black Deals. Co więcej, do odwołania obowiązuje -20% na kalendarze adwentowe Douglas Collection (kod dostępny jest na ich stronie internetowej). Jeśli chodzi o sklepy stacjonarne, to nie dotarłam na razie do informacji, na jakie obniżki możemy liczyć.


Sephora

W Spehorze trwa promocja -30% na 100 hitów. Można z niej skorzystać od 22.11. do 30.11.19 r. 


Hebe

Od 25.11. - 1.12.19r. trwa w Hebe Black Week, w ramach którego można skorzystać z rabatu -40% lub -50% na wybrane marki, a także kupić perfumy do -60% taniej. 


 
Rossmann

Black Friday potrwa w Rossmannie od 27.11.-30.11.19 r. i będzie obejmował rabaty na perfumy, zestawy świąteczne oraz drewniane zabawki dla dzieci. 



Natura

Black Week trwa do 2.12.19 r. W sklepie online możemy liczyć na rabaty do -70% i darmową dostawę. Minimalna wartość zamówienia to 60zł.


Black Friday 2019

Cropp

Black Week w dniach 28.11.-2.12.19 r. -40% na wybrany asortyment.



Sinsay

Black Friday trwa od 28.11.- 2.12.19 r. Promocja do -50% obowiązuje na wybrane modele.



House

Podobnie jak w Croppie i Sinsayu Czarny Piątek rozciągnięty został na kilka dni 28.11.-2.12.19 r. Rabat do -50% dotyczy wybranych modeli.


Reserved

Black Friday do -50%.

Mohito

Black Friday do -40%.



Tally Weijl

Obniżki do -50% na wybrane artykuły. 


CCC



Black Week trwa w CCC do 1.12.19 r. i obejmuje -20% na wszystkie nieprzecenione produkty. Oferta nie obejmuje produktów UNICEF i nie łączy się z innymi promocjami. Tylko online.

Deichmann

Black Weekend -20% na nieprzecenione buty i torebki. Oferta ważna z kartą Deichmann PLUS.  

H&M

-20% w sklepie stacjonarnym i online. Oferta ważna do 30.11.19 r. Nie łączy się z wyprzedażą i nie obejmuje kolekcji specjalnych.  

Terranova

-20% na wszystko w sklepie stacjonarnym i online. Promocja trwa do 1.12.19 r.


*

Cyber Poniedziałek 2019

Czarny Piątek to nie koniec promocji, bo już 2.12.19 r. czeka nas Cyber Monday, czyli święto wyprzedaży w sklepach internetowych. Z tego, co zauważyłam, dużo sklepów zdecydowało się połączyć Czarny Piątek z Cyber Poniedziałkiem, dzięki czemu promocje trwają dłużej. O tym, dlaczego piątek, zwany jest akurat czarnym, przeczytasz tutaj.


***

Wiesz o jakiś ciekawych promocjach? Daj znać w komentarzu!

36 komentarzy:

  1. Już przeglądałam ofertę Sinsay, niektóre rzeczy mi się spodobały :) Może się na coś skuszę :) Zmalowałaś bardzo przydatny post :) Nie trzeba już szukać, szperać po Internecie w poszukiwaniu informacji o promocjach :) Sama musiałaś się nieźle napracować, ale myślę, że Czytelnicy to docenią :) Bynajmniej ja, bo nie wiedziałam o niektórych promocjach :) Ja na zakupy wybieram się pojutrze :)

    pozdrawiam i życzę miłego popołudnia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! <3
      Jeśli chodzi o ofertę Sinsay to liczyłam, że wzorem zeszłego roku będzie obniżka 20% na wszystko, ale lepszy rydz niż nic. :D Ja czekałam na zniżkę na buty w Croppie, które bardzo mi się podobały, ale były drogie i się doczekałam. <3
      Bardzo się cieszę, że wpis okazał się dla Ciebie przydatny. ;) Masz rację, trochę musiałam się naszukać, ale opłacało się. Dziękuję Ci, że to doceniłaś. :*
      Życzę Ci owocnych łowów i pięknego popołudnia! <3 Ja wybieram się na zakupy jutro. ;)

      Buziaki! :*
      Buziaki

      Usuń
  2. Bardzo przydatny post. Empik na swej stronie internetowej też już podał, co będzie w promocji w BLACK FRIDAY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa oraz informację o kolejnych obniżkach z okazji Black Friday. Zerknę i dopiszę. ;)

      Usuń
  3. Potrzebowałam takiego wpisu ;), ja się wybieram do Hebe ;).
    /me.emilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się odpowiedzieć na Twoje oczekiwania. ;)
      Czyli planujesz kosmetyczne polowanie. Powodzenia! <3

      Usuń
  4. Ja raczej nie będę robiła zakupów w tych sklepach, ale w tych świecowych i owszem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, prawdziwa wielbicielka świec. <3
      Udanych zakupów! ;)

      Usuń
  5. Great post dear, so nice and interesting, love it!  

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiąc szczerze trochę mnie przeraża jutrzejszy dzień! Wybieram się do centrum handowego, głównie ze wzlędu na promocje w Home You, ale boje się tłumów, jakie zobaczę na miejscu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumy mogą trochę zniechęcać, ale w końcu inni też chcą coś sobie upolować. :D Niektóre sklepy, żeby uniknąć ścisku, rozszerzają Black Friday na kilka dni, co jest moim zdaniem bardzo dobrym rozwiązaniem. ;) Powodzenia jutro! ;)

      Usuń
  7. Ledwo wystartowało, a szczerze mówiąc, już mam dosyć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w tym roku nic nie kupuję :) stawiam na oszczędzanie. zdecydowanie wyjdzie mi to na dobre haha

    --
    mój blog. zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Gratuluję Ci samozaparcia. ;) Ja chcę upolować taniej to, co od jakiegoś czasu mam na oku. :D

      Usuń
  9. Nie planuję zakupów, ale pewnie i tak pochodzę po sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci przyjemnego chodzenia po sklepach. ;) A może się jednak na coś skusisz? Wszystko okaże się jutro. :D

      Usuń
  10. Nie biorę udziału w Black Friday, ale w niektórych sklepach można znaleźć fajne rzeczy za niską cenę :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, trzeba tylko dobrze szukać okazji. :D
      Dziękuję Ci, że do mnie wpadłaś i też przesyłam pozdrowienia! :*

      Usuń
  11. Nie mam zwyczaju brać udziału w tych dniach. Nie od dziś wiadomo, że nie jest to takie kolorowe jak się wydaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny Piątek, jak wszystko inne, ma swoje dobre i mniej fajne strony. ;)

      Usuń
  12. Muszę się wybrać do Hebe, akurat zapasy kosmetyczne lekko mi się uszczupliły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, żeby udało Ci się znaleźć kosmetyki, których potrzebujesz. ;)

      Usuń
  13. Ciekawe promocje. Ale ja w tym roku jakoś wyjątkowo nie szaleje, może to i lepiej więcej zostanie w portfelu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatny post; promocje najważniejszych marek w jednym poście; wystarczy tylko się z nimi zapoznać, brać za torbę i lecieć na zakupy! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry!
    Świetny pomysł zbiór promocji na Black Friday (a teraz faktycznie, czekamy na Cyber Monday. Fajnie, że przedłużają te okazje) Nie ukrywam, że ja najbardziej cieszyłam się z tych okazji w Empiku i wyczekiwałyśmy razem z mamą na ten dzień, kiedy będziemy mogły zamówić sobie kilka książek za tak zaniżone ceny :) Niestety z promocji na ciuchy, kosmetyki nie skorzystałam, ale sam fakt przyszłych książek mnie cieszy, ot co!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! ;)
      Miło mi, że do mnie wpadłaś. ;) Super, że udało Ci się upolować książki w niższych cenach. ;) Przyznam, że też zamówiłam sobie 2 z Empiku. ;) Będzie co czytać. :D

      Dziękuję i pozdrawiam! :*

      Usuń
  16. Świetny pomysł na zestawienie promocji sklepów podczas Black Friday. Osobiście nie przepadam za tym ze względu na fakt, iż taki dzień w galerii handlowej dosłownie nie da rady się ruszyć! Ale wpis jak najbardziej świetny, w szczególności dla osób, które wybierały się w Black Friday na zakupowe szaleństwo ;)
    https://knieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie. :) Zgadza się, w galeriach może być trochę ciasno, bo w końcu nie tylko my chcemy zrobić zakupy taniej. :D Całe szczęście, że coraz częściej sklepy wydłużają obniżki, by można było na spokojnie kupić to, po co przyszliśmy. ;)

      Usuń
  17. Fajny pomysł na wpis. Jednak ja tej wyprzedaży nie wierzę, dla mnie to naciąganie klienta.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Ja przezornie monitoruję ceny rzeczy, które zamierzam kupić. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  18. Na nic w tym roku sie nie skusiłam, jakoś tak wyszło.

    OdpowiedzUsuń