1 grudnia 2019

Podsumowanie miesiąca: listopad 2019

Flatlay liście, napis listopad, drewniana podkładka

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie listopada!



Ani się obejrzałam, a nadszedł już grudzień. Czas więc zacząć odliczanie do Świąt Bożego Narodzenia. Dzisiaj otworzyłam pierwsze okienko w moich kalendarzach adwentowych, a w Blogowym Kalendarzu Adwentowym (znajdziesz go w pasku, po prawej stronie) pojawił się pierwszy adres bloga, który lubię odwiedzać i chcę docenić. Wpadaj do mnie codziennie, by poznać pozostałe internetowe zakątki prowadzone przez osoby, które kochają to, co robią. Ostatnią rzeczą, o której chcę wspomnieć, zanim przejdę do podsumowania listopada, jest to, że jak co roku biorę udział w Blogmasie. 


Co to jest Blogmas? 


Blogmas to codzienne wpisy na blogu o tematyce świątecznej i okołoświątecznej. Autorzy piszą o tym, co jest dla nich ważne, co ich inspiruje i dzielą się ze swoimi czytelnikami tym, jak przygotowują się do Bożego Narodzenia. U mnie wpisy nie będą co prawda pojawiać się codziennie, ale mam nadzieję, że się Wam spodobają. 


Co się wydarzyło w listopadzie? 


Zeszły miesiąc nie należał do tych pełnych wrażeń, ale parę fajnych rzeczy miało miejsce.

3 urodziny bloga


Kto by pomyślał, że blogowanie spodoba mi się tak bardzo, że zacznę to robić regularnie? W 2012 roku, kiedy zaczęła się moja przygoda z pisaniem bloga (więcej o tym przeczytasz tutaj) nie przypuszczałam, że tak się w to wkręcę i stanie się to częścią mojego życia. W listopadzie obchodziłam trzecią rocznicę założenia tego bloga. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa oraz życzenia pod postem stworzonym specjalnie z tej okazji oraz na Instgramie.


Atypowy sezon 3



Strefa Kinomaniaczki


Jak pewnie zauważyłaś, w zeszłym miesiącu nie pojawiła się na blogu Strefa Kinomaniaczki. Było to spowodowane tym, że wciągnęłam się w kolejne sezony seriali, a z filmów obejrzałam tylko jeden, który pojawi się w świątecznej edycji Strefy Kinomaniaczki. Tak więc tutaj zrobię małe serialowe podsumowanie. Skończyłam oglądać trzeci sezon Atypowego oraz zaczęłam również trzeci sezon The Good Doctor. Jeśli chodzi o pierwszą z produkcji, opowiadającą o wkraczaniu w dorosłość Sama Gardnera, chłopaka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu, to jestem bardzo zadowolona. Kolejny sezon utrzymał poziom. Oprócz kontynuacji wątków z poprzednich sezonów, pojawiły się nowe postaci. Dano więcej przestrzeni innym bohaterom, by opowiedzieli swoją historię.  Premiera miała miejsce 1 listopada. 



The Good Doctor sezon 3


Trzeci sezon The Good Doctor, opowiadający o Shaunie Murphym, rezydencie chirurgii z zaburzeniem ze spektrum autyzmu oraz zespołem Sawanta, ma się ku końcowi. Nie chcę zapeszać przed finałem, ale nie zawiodłam się. Ciekawie pociągnięto wątek Shauna. Czekają go poważne wyzwania zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej. W życiu pozostałych postaci też wiele się zmieniło. Warto było czekać! Premiera odbyła się 23 września, jednak w przeciwieństwie do produkcji Netflixa, gdzie od razu udostępniany jest cały sezon, odcinki są emitowane co tydzień. 


Sam Gardner na żywo


Pamiętasz, jak jakiś czas temu pisałam o sobowtórze Eda Sheerana? Tym razem widziałam chłopaka, który do złudzenia przypominał mi Sama Gardnera, bohatera serialu Atypowy. Był ubrany w podobnym stylu, a na uszach miał słuchawki. Przypadek? Nie sądzę! 😂


Kalendarz adwentowy Douglas 2019, fioletowo-różowe sneakersy Cropp



Black Friday


Jedni uwielbiają ten dzień, inni nienawidzą. Black Friday, czyli święto miłośników zakupów za nami. W tym roku miało miejsce 29 listopada. Miałam na oku dwie rzeczy  i obie udało mi się upolować. Kalendarz Adwentowy z Douglasa, w czerwono-białej szacie graficznej ze złotymi elementami, był w tym roku droższy niż w poprzednich latach. Z tego względu zastanawiałam się długo, czy go nabyć. Ostatecznie się na niego zdecydowałam i w Czarny Piątek kupiłam z 20% rabatem. Moją drugą zdobyczą są fioletowo- różowe sneakersy za kostkę z Croppa. Poza tym, że są w moich ulubionych kolorach, to jeszcze pokryte są odblaskową powłoką. Spodobały mi się już dawno, ale cena skutecznie mnie odstraszała (139,99 zł). Później przeceniono je na 99,99 zł. Trochę lepiej, ale wciąż sporo, więc stwierdziłam, że poczekam do Black Friday. To była bardzo dobra decyzja, bo ostatecznie dałam za nie 59,99zł. Tak właśnie ubiłam interes życia! 


Co mi w duszy grało?


Oprócz angielskojęzycznych piosenek z domieszką hiszpańskiego, w listopadowym zestawieniu znalazły się też dwa polskie utwory. 


HRVY - Million Ways


Wpadająca w ucho nuta, fajny tekst, a do tego teledysk inspirowany filmem Dirty Dancing. Czego chcieć więcej?


Isabela Merced - PAPI


Angielsko- hiszpańska mieszanka. Nogi same rwą się do tańca. 


Sarsa - Tęskno mi


Jedna z najlepszych piosenek Sarsy. 



Cleo - Za krokiem krok


Gdy usłyszałam tę piosenkę po raz pierwszy, nie zrobiła na mnie wrażenie. Natomiast później się do niej przekonałam i doceniłam.


Blog Window of Fashion by Moni

Blog


Sądząc po liczbie komentarzy, największe zainteresowanie wzbudziły wpisy o Blogowym Kalendarzu Adwentowym 2019, którego pomysłodawczynią jest Klaudia z bloga Ayuna oraz lista sklepów i promocji z okazji Black Friday 2019, a także stylizacja z beżowym płaszczykiem i  czarnym beretem

Życzę Ci cudownego grudnia! 
⛄❄🎄

P.S. Jutro zapraszam na Modowy Quiz na moim InstaStory.

***

Co miłego przydarzyło Ci się w listopadzie?

Masz jakiś kalendarz adwentowy?

20 komentarzy:

  1. Kurczę jak ja żałuję, że nie zrobiłam w tym roku kalendarza adwentowego, zupełnie wyleciało mi z głowy, a teraz widzę, że wszyscy na instagramie je pokazują aaaaaa :/

    A na Black Friday uniałam galerii, bałam się tam iść :P hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz jeszcze kupić gotowy kalendarz lub wziąć udział w Blogowym Kalendarzu Adwentowym, adwent dopiero się zaczął. ;)
      He, he, ja przeżyłam, nie było tak źle. :D

      Usuń
  2. Jestem w trakcie oglądania tego serialu "Atypowy" całkiem fajny jest. Zdecydowanie polecam ci Falę oraz Elite - chyba że już oglądałaś hehe! Ja również po raz drugi biorę udział w tej akcji z kalendarzykiem!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że "Atypowy" Ci się spodobał. Jeśli chodzi o mnie, to skradł moje serce. <3 "Szkołę dla elity" obejrzałam (czekam na kolejny sezon), a o "Fali" nie słyszałam, zerknę. Dzięki za propozycje. ;) Słyszałam o Blogowym Kalendarzu Adwentowym w zeszłym roku, ale dopiero w tym zdecydowałam się wziąć udział. Świetna sprawa! <3

      Usuń
  3. The Good Doctor to moje serialowi odkrycie zeszłego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie podsumowania, fajnie się je czyta i dobrze wspomina nie? :))
    Gratuluję raz jeszcze 3 urodzin bloga i fajnie, że już tyle tu jesteś ♥ Mam ogromną nadzieję, że będziesz przez kolejne xxx lat! :)
    Ja nie mam kalendarza adwentowego, ale nie był mi potrzebny ;d tutaj też nie znalazłam w sumie jakiegoś fajnego, oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! <3 Fajnie, że lubisz czytać podsumowania. ;)
      Dziękuję Ci za przecudowne życzenia! <3 Nigdzie się nie wybieram. :D
      Rozumiem, ja mam dwa kalendarze z kosmetykami i jeden wirtualny, tu na blogu. ;)

      Usuń
  5. Świetne podsumowanie, kilka razy zastanawiałam się nad rozpoczęciem oglądania Atypowego teraz chyba jednak zdecyduje się ostatecznie na ten serial!
    Play lista trafia w moje gusta wszystkie te nutki kocham <3
    Na swoim blogu również prowadzę Blogmas uwielbiam tego typu posty
    Zapraszam do siebie ;)
    https://knieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Super to słyszeć, a właściwie czytać! "Atypowy" ma 3 sezony, a odcinki trwają krótko, więc szybko się ogląda. :D
      O, jak fajnie się złożyło. Chyba mamy podobny gust muzyczny. <3
      Z chęcią zerknę na Twój blog, bo też lubię Blogmasy! :*
      Buziak! :*

      Usuń
  6. Bardzo lubię Twoje podsumowania miesiąca :) Fajnie, że Black Friday był dla Ciebie udany. Ja kupiłam tylko prezenty na Mikołajki dla bliskich a sobie dresy w Sinsay - za 30zł ( ale była to cena stała, nie promocyjna) :D Mimo to, miło spędziłam czas z siostrą, wypiłyśmy kawusię piernikową i zjadłyśmy po piernikowym ciastku :D Bardzo mi się podoba szata graficzna tego kalendarza adwentowego z Douglasa :) Śliczna jest :) Twoje buty też :)

    PS. Dziękuję za dodanie mojego bloga do BLOGOWEGO KALENDARZA ADWENTOWEGO! <3 Nawet nie wiesz jaką sprawiłaś mi tym radość <3 Jeszcze raz serdecznie dziękuję :*

    pozdrawiam cieplutko i życzę pięknego grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa to miód na moje serce. Bardzo Ci, Iwetto, za nie dziękuję. <3 Świadomość, że komuś podoba się to, co piszę, jest niezwykle budująca. :)
      Fajnie, że prezenty dla bliskich masz już kupione. Lepiej zabrać się za szukanie wcześniej niż stresować się później, że czegoś nie można znaleźć. :D W Sinsayu mają zacne ceny, więc nawet bez obniżki niektóre rzeczy można brać. :D
      Cieszę się, że wypad do galerii był okazją, by wspólnie spędzić czas z siostrą. <3 Z tego, co widzę, świetnie się bawiłyście. ;)
      Dziękuję. <3
      Z przyjemnością dodałam Twój blog do kalendarza. Jesteś osobą, która lubi to, co robi i zaraża tym innych. <3

      Dziękuję, też pozdrawiam! :*

      Usuń
  7. Dziękuję za polecenie piosenki HRVY - Million Ways - piękny teledysk (Dirty Dancing to jeden z moich ulubionych filmów).:) Przyznam się, że nie znałam tego utworu, z kolei piosenka Cleo spodobała mi się jak ją tylko usłyszałam. W tym roku zostałam obdarowana przepięknym kalendarzem adwentowym, który blogowa koleżanka zrobiła specjalnie dla mnie. Pozdrawiam i czekam na kolejne Twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. :D Cieszę się, że piosenka i teledysk Ci się spodobały. Mnie się tak spodobała, że puszczałam sobie godzinną wersję. :D
      Piosenka Cleo ma fajną energię. ;)
      Wow! Taka koleżanka to skarb. <3

      Dziękuję, też pozdrawiam! :* Kolejny wpis już w środę. ;)

      Usuń
  8. Serial Atypowy bardzo lubię :-) Otwieraj ten kalendarz adwentowy, jestem ciekawa co tam jest :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też lubisz "Atypowego". To czekamy na kolejny sezon. <3 Jasne, na Instastory codziennie pokazuję zawartość okienek, a na blogu pokażę zawartość podzieloną na kilka części. ;)

      Usuń
  9. Świetnie podsumowanie miesiąca :D Bardzo lubię tą piosenkę Sarsy :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! <3 Sarsa ma talent. ;)
      Także serdecznie Cie pozdrawiam! ;)

      Usuń
  10. Na Black Friday upolowałam kilka zestawów naturalnych kosmetyków, na świąteczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń