28 lutego 2020

Bluzka w paski, żakiet, jegginsy i trapery I Styl casual - co to takiego?

Dziewczyna siedząca na parapecie przy oknie

Hejka!

Nowa stylizacja i kilka słów o ty, co to jest casual. Zapraszam!

Pogoda ostatnio płata nam figle. Raz śnieg, grad, innym razem piękne słońce, a to podobno w marcu jak w garncu. Może to przedsmak tego, co czeka nas w przyszłym miesiącu. Mam jednak nadzieję, że wiosna przyjdzie o czasie, bo czekam już na lżejsze stylizacje. 

Szary pikowany żakiet, bluzka w paski z napisem, granatowe jegginsy, jasnoróżowe trapery

Pozostając w tym temacie, chcę Ci dzisiaj pokazać nowy outfit. Chociaż nie do końca taki nowy, gdyż dwa lata temu pojawił się na blogu bardzo podobny. Nie było to zamierzone, a jedynie potwierdza moje upodobania. Stylizacja zalicza się do tych na co dzień z nutką elegancji. 

Szary pikowany żakiet Biedronka, granatowe jegginsy Pepco, różowe trapery Cropp

Bluzka w paski z napisem

Bluzka w paski, czyli klasyka sama w sobie, element garderoby Paryżanek. Moja ozdobiona jest dodatkowo brokatowym napisem hi. Przywodzi na myśl styl marynistyczny, kojarzący się z latem i wakacjami. Ubrania w stylu marine dobrze sprawdzą się zarówno w casualowych, jak i eleganckich stylizacjach

Szary żakiet, jegginsy i trapery


Co to jest casual?

Casual w dosłownym tłumaczeniu znaczy codzienny. Jest to styl z pogranicza sportowej elegancji i mniej formalnego ubioru. Zaliczają się do niego swobodne, nieformalne stylizacje. Adidasy zestawione z jeansami i wygodną bluzką, trampki, płaszcz i szykowna torebka, albo spodnie ala dresowe połączone z elegancką bluzką. To tylko kilka przykładów casualowych outfitów. 


W tym stylu chodzi o to, że strój ma być wyjściowy (taki, w którym śmiało udasz się na zakupy, spotkanie z przyjaciółmi lub do pracy, jeśli nie obowiązuje w niej sztywny dress code), ale jednocześnie komfortowy. Klasyka spotyka się tu z luzem i nonszalancją.

Szary żakiet Biedronka, bluzka w paski Kik, jegginsy Pepco, różowe trapery Cropp


Szary pikowany żakiet, jegginsy, trapery, biżuteria

Kolejnym elementem mojej stylizacji jest szary pikowany żakiet. Można zapiąć go na haftkę, ale nie korzystam z tej opcji. Mam go już parę ładnych lat i dalej dobrze mi służy. Do bluzki i żakietu dobrałam granatowe jegginsy, czyli moją drugą skórę. Fajnie się prezentują i są bardzo wygodne. 


Biżuterię stanowi złoty medalik i niezastąpiona bransoletka z kółeczkiem. Na stopach znalazły się jasnoróżowe trapery. Przez wiele lat zimą nosiłam kozaki, ale na pierwszym roku studiów zakochałam się w traperkach i ta miłość trwa do dziś.

***

 Co sądzisz o stylizacji?

Masz jakieś ubranie lub dodatek, które służy Ci już kilka lat? Co to takiego?

39 komentarzy:

  1. Taki 'mój styl'. Dobrze bym się czuła w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, pogoda jest meeega zróżnicowana. Ale przynajmniej nie ma nudy;pp
    Uwielbiam bluzkiw paski, więc ta idealnie pasuje do mnie. Z żakietów- takich często nie nosze, choć bardzo je lubię. Mam tylko jeden..

    Blog
    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, masz rację. Pogoda dostarcza nam wrażeń. :D
      Ja mam w szafie kilka bluzek w paski, z krótkim i długim rękawem. ;) Jeśli chodzi o żakiety to też mam ich kilka sztuk, wszystkie szare. :D
      Dzięki za odwiedziny. ;)

      Usuń
  3. Lubię takie proste a zarazem ładne stylizacje :D Buty genialne, brakuje mi takich w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Trapery wbrew pozorom pasują do wielu stylizacji, więc warto mieć je w swojej szafie. ;)

      Usuń
  4. Super stylizacja. Lubie podobne, odpuściłabym sobie jedynie bluzkę w paski bo nie przepadam za nimi, ale podobne buty by mi się przydały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinię. ;) Jak najbardziej rozumiem. Jednolita bluzka też by tu jak najbardziej pasowała. ;) Traperki są super, warto mieć je w swojej kolekcji. <3

      Usuń
  5. Jakbym siebie w lustrze widziała, uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, bardzo mi miło! <3 Cieszę się, że stylizacja tak Ci się spodobała. ;)

      Usuń
  6. Prosto, ale efektownie, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię proste, klasyczne stylizacje. Minimalizm w stroju to od kilku lat moje drugie imię :D Bluzki w paski kocham, ale u mnie same paseczki bez napisu. W Twojej stylizacji brakuje mi jakiegoś mocnego akcentu, może jakiś dodatek w czerwonym kolorze, nie wiem torebka czy coś podobnego :) Jest ładnie ale brakuje mi tutaj czegoś :)

    Co do stylu casual, bardzo go lubię. W sumie na co dzień się w nim ubieram. Staram się tak dobierać ubrania by nie tylko dobrze wyglądać ale i czuć się wygodnie :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bluzki w paski z napisami i bez. ;) To miała być stonowana stylizacja. Chociaż muszę przyznać Ci rację, jakiś fajny akcent kolorystyczny lub ciekawa torebka fajnie by tu wyglądały. ;) Dzięki za pomysł. ;)

      Bardzo dobre podejście! Też wychodzę z takiego założenia i staram się w ten sposób dobierać ubrania. ;)

      Dzięki za odwiedziny. Życzę Ci pięknej niedzieli! ;*

      Usuń
    2. Cieszę się, że odebrałaś moją sugestię jako zwykłą podpowiedź do urozmaicenia stylizacji :) Nie miałam na celu Cię urazić :)

      Usuń
    3. Napisałaś wszystko kulturalnie i przyjaźnie, więc nie miałam powodów, żeby się obrazić. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, a wskazówki od Czytelników są niezwykle cenne, bo mogę się dzięki nim rozwijać i dostarczać lepsze treści.;) Także dziękuję Ci, Iwetto! ;) Miło też, że upewniłaś się, że wszystko w porządku. <3

      Usuń
    4. To bardzo mnie to cieszy :) Ja mam podobne podejście co TY :)

      Usuń
  8. Klasyka zawsze się sprawdzi -uwielbiam ją 😍
    Lubię styl casualowy ,z tym że zazwyczaj go czymś "podkręcam " 😉
    Oj też chce już wiosnę...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy nie wiadomo, co ubrać, klasyka przyjdzie z pomocą. <3
      Bardzo fajnie. ;)
      Jeszcze trochę, już mamy marzec, wiosna niedługo przyjdzie. ;)
      Dzięki i tez serdecznie Cię pozdrawiam1 ;*

      Usuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :D Szary pikowany żakiet chętnie przygarnęłabym do siebie ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie. <3 Dorwałam go parę lat temu w Biedronce. :D
      Buziaki! ;*

      Usuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, lubię paski, kojarzą mi się z wakacjami nad morzem :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Mnie paski kojarzą się zarówno z wakacjami, jak i paryskim szykiem. ;)
      Też przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  11. Hi! Beautiful and comfortable outfit. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, my dear for nice words. I'm glad you liked my outfit. ;)
      Yes, I will visit you soon. ;)
      Have a great Sunday! ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam paseczki jeśli chodzi o bluzeczki, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam sporo ubrań, które służą mi naprawdę sporo lat :) Chyba najbardziej widać to jednak po butach. Mam ich sporo, więc bywa, że dana para zakładana jest tylko na wyjątkowe okazje, więc nie niszczy się też tak szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o buty, to też mam ich trochę. :D Tak jak napisałaś, dzięki temu tak szybko się nie niszczą, zresztą z ubraniami jest podobnie. ;)

      Usuń
  14. Moją uwagę odwróciły przepiękne meble w pokoju <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he. :D Mnie też bardzo spodobał się wystrój tego pokoju. Myślę, że fajnie wyglądałaby w nim sesja w jakiejś sukience. <3

      Usuń
    2. O tak.. tak elegancko. A sukienka jakaś zwiewna ;) Taki motyw rusałki :)

      PS zapraszam w moje skromne progi :)

      Usuń
    3. Piękna wizja. <3
      Wpadnę w wolnej chwili. ;)

      Usuń
  15. Styl casual jest mi niezwykle bliski - bardzo go lubię:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podoba mi się ten styl. ;)
      Dzięki. Też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  16. Jestem paskomaniaczka 😂 uwielbiam takie bluzeczki xD
    Kiedy jakos bardziej sie stroiłam, ale od kiedy mam brzdąca bardziej stawiam na wygode xD
    Ładne zestawienie, buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, witaj w klubie! :D
      U mnie też przede wszystkim liczy się wygoda. Bo jak człowiekowi wygodnie w ubraniu, to też lepiej się czuje i wygląda. ;)
      Dziękuję1 :*

      Usuń