18 lutego 2020

Co będzie modne w sezonie wiosna-lato 2020?

Trendy w modzie na sezon wiosna-lato 2020

Hejka!

Zapraszam Cię na przegląd trendów na najbliższy sezon.



Tak jak obiecałam na Instagramie, przychodzę dzisiaj z modowym wpisem. Jako, że krokusy będące pierwszymi oznakami wiosny już się u mnie pojawiły, postanowiłam przyjrzeć się trendom na nadchodzący sezon. Nie podążam ślepo za tym, co jest modne, wybieram tylko to, co mi się podoba i w czym czuję się dobrze. Natomiast lubię wiedzieć, co w trawie, a właściwie w modzie piszczy. Zaczynajmy!

Sukienki i koszule w kropki


Kropki, grochy, kropeczki

Wzór w urocze kropki znów podbija świat mody. Dobrze prezentują się na koszulach, sukienkach i spodniach.  Drobne, czy przeskalowane? Które kropki wybierasz?  




Duże torebki


Torby XXL

Po zachwytach nad miniaturowymi torebkami przyszedł czas na gigantyczne torby, które pomieszczą niemal cały nasz dobytek. Z jednej strony to praktyczne rozwiązanie, z drugiej spore obciążenie dla kręgosłupa. Mnie ten trend nie przekonuje, wolę mniejsze torebki oraz plecaczki.




Neonowy sweter, spódniczka, szpilki i torebka

Bądź widoczna na drodze

Odblaskowy pomarańcz, mocna fuksja, a może intensywny błękit? Neony rodem z lat 80. nie dają o sobie zapomnieć i przykuwają wzrok w tym sezonie. 




Jeansowa kurtka, spódnica, sukienka i szpilki

Jeans włóż i już

Chyba każdy ma w swojej szafie coś jeansowego. Sukienkę, spódniczkę, kurtkę a może spodnie? Pora wyciągnąć je z szafy. 


Ubrania w tropikalne wzory

Miejska dżungla

Egzotyczne wzory zadomowiły się na ubraniach na dobre. Od garniturów przez sukienki maxi, mini, skończywszy na apaszkach i kapeluszach. Tropikalna burza nadchodzi! 



Białe ubrania

Biała dama

Biel kojarzy się z czystością i niewinnością. Jest ponadczasowa, elegancka i podobno posiada właściwości... odmładzające. Warto mieć w swojej szafie klasyczną białą koszulę.



Ubrania z czarnej i brązowej skóry

Druga skóra

Skórzane ubrania, podobnie jak jeans, nigdy nie wychodzą z mody. W tym sezonie będziemy łączyć czarne kurtki x brązowymi szortami lub spódnicami. 




Buty na kwadratowej podeszwie

Buty do kwadratu

W nadchodzącym sezonie sandałki i klapki zostaną pozbawione czubka. Modne będą na kwadratowej podeszwie. Co więcej sandałki z rzemykami będziemy wiązać na spodniach, by były widoczne. Do mnie jakoś ten trend nie przemawia.



Ubrania w stylu safari

Wyprawa na safari

Styl safari wraca do łask. Proste formy w neutralnych kolorach to będzie strzał w 10! Kto jest chętny na podróż do Afryki? 


Pastelowe ubrania i dodatki w kwiaty

Pastele i kwiaty

Wiosną nie zabraknie kojarzących się z nią nierozerwalnie kwiatowych wzorów i jasnych, rozbielonych kolorów. Niby nic odkrywczego, ale mają swój urok.


 *

Przeglądając różne zestawienia trendów nasuwa się wniosek, że propozycje na sezon wiosna-lato 2020 to nic nowego. Wszystko już było, jeśli nie w zeszłym sezonie, to kilka lat temu. Czyżby projektantom skończyły się pomysły? A może to krok w stronę odpowiedzialnej mody i wykorzystywania tego, co już mamy? Jestem ciekawa, co o tym sądzisz. Daj znać w komentarzu!

***

Który z trendów na sezon wiosna-lato 2020 przypadł Ci do gustu?

39 komentarzy:

  1. Super wpis ;) uwielbiam biel, jeans, pastele, no i oczywiście kropki! :) Też zauważyłam, że to, co było modne kiedyś, wraca do łask ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wpis Ci się spodobał. ;) Może nie ma dużo tekstu, ale trochę się nad nim napracowałam, więc tym bardziej doceniam Twoje słowa. <3 Myślę, że to dobrze, iż moda zatacza koła. W końcu ubrania mają nam służyć latami, a nie tylko jeden sezon. :D Pastele, kropki i jeans również uwielbiam. A białe sukienki są po prostu urocze. <3

      Usuń
  2. Generalnie wszystkue trendy są dla mnie na plus, oprócz:D
    -butów na kwadracie- jakoś nie moge się przekonać...
    -torebki XXl- jak dla mnie ten szał już minął i teraz o wiele bardziej podobają mi się małe torebki;)
    Pozdrawiam:>

    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak wiele trendów przypadło Ci do gustu. ;) Nie lubię butów z czubkami w szpic, ale popadanie w skrajności, czyli kwadrat też nie do końca mnie przekonuje. Przywodzi mi to na myśl klimat lat 90. ;) Jeśli chodzi o ogromniaste torebki, to ja nigdy za nimi nie przepadałam. Nie ma to jak mniejsze. ;)
      Dzięki za odwiedziny! ;*

      Usuń
  3. biel i safari :) mozliwe ze koncza sie pomysły koncernom i projektantom, ale tak naprawde wszytsko zmierza do tego aby zyc bardziej odpowiedzialnie i wykorzystywac to co sie juz ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraźnia ludzka nie zna granic, więc też przychylam się raczej do tego, że projektanci zmierzają w kierunku odpowiedzialnej mody. ;) Biel jest zawsze modna. I dobrze. ;)

      Usuń
  4. wszystkie trendy są super choć skórzane spódnice to nie mój styl (ale skórzana ramoneska już tak :D ) na większość z tych trendów jestem przygotowana choć muszę dorwać jeszcze sukienkę w grochy i jakąś piękną białą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie przepadam za skórzanymi ubraniami, ale muszę przyznać, że ramoneski to klasyka. :D Super, czyli możesz spokojnie wkraczać w nowy sezon. ;) Powodzenia w poszukiwaniu sukienek. <3

      Usuń
  5. Moda powtarza się.. Tutaj mamy super przykłady, np. neony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy trend jest ciekawy, ale do mnie najbardziej przemawia:
    - klasyk, czyli jeans
    - drugi klasyk czyli biały
    - trzeci klasyk czyli skóra - mój must have na wiosnę i jesień, czyli czarna ramoneska :)
    - buty na kwadratowym obcasie ( mam botki na takim obcasie i mam sandałki na lato)
    - grochy ( mam sukienkę i koszule w groszki) są mega urocze :)
    - pastelowe kolory i kwiatowe printy ( je po prostu kocham <3 )
    Jeśli chodzi o neony, safari i torby XXL - do mojego minimalistycznego stylu raczej nie będą pasować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Iwetto za tak fajnie napisany komentarz. Dzięki myślnikom o wiele łatwiej mi się go czytało. ;)
      Jeans też lubię, nigdy nie wyjdzie z mody. ;)
      Biel tak samo, jest bardzo uniwersalna. ;)
      Ja z kolei nie mogę się przekonać do skórzanych ubrań. :D
      Jeśli chodzi o buty, to raczej kwestia kwadratowego przodu niż obcasa. ;) Widziałam niedawno na blogu Twoją koszulę w kropeczki. Jest cudowna! <3 Też uwielbiam ten trend. <3
      Natomiast bez pasteli i kwiatowych wzorów nie wyobrażam sobie wiosny, ani lata. <3
      Dzięki za odwiedziny. Życzę Ci samych słodkości i przyjemności w Tłusty Czwartek! :*

      Usuń
  7. Nigdy nie patrzę na trendy, chodzę w tym w czym mi wygodnie. Ale w kilka punktów się wpiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo mądre podejście do mody. Ja też wybieram tylko to, co mi się podoba i w czym dobrze się czuję. ;) Lubię natomiast orientować się w trendach. ;)

      Usuń
  8. Pastele, kwiaty i egzotyczne printy w niektórych wydaniach bardzo mi się podobają :). Do tak dużych torebek i neonów chyba nigdy się nie przekonam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele i kwiaty to moja miłość od wielu lat. <3 A egzotyczne wzory są niezwykle kuszące i też bardzo mi się podobają. ;) He, he, ja chyba też nie przekonam się do nich. Chociaż kto wie? Może kiedyś mi się odmieni? Neony mogą wyglądać stylowo, ale trzeba je umiejętnie wystylizować. ;)

      Usuń
  9. neony i dużo torby ,to kocham najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że w trendach znalazły się dwie Twoje miłości. <3

      Usuń
  10. Bardzo się cieszę że groszki ,jeans i skóra będą modne w tym sezonie -uwielbiam je 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaje, że stworzysz z tymi trendami sporo stylizacji na swoim blogu. ;)
      Dzięki. Też Cię serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Hi, dear!
    Thank you so much for nice words. I appreciate your support. ;)
    Have a great day! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tropikalne i kwiatowe wzory to mój musthave, najlepiej jeśli będą na jakichś fajnych długich letnich sukienkach. Koniecznie muszę sobie jakieś kupić w lumpeksie. Świetny wpis! :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Sukienki w kwiaty lub tropikalne wzory to jest to! <3 Udanych zakupów, Marcinie. ;) Dzięki. :)

      Usuń
  13. wszystkie trendy są mega !
    stay-possitive.blogspot.com
    Próbuję swoich sił na yt, będzie mi miło jeśli zajrzysz i coś po sobie zostawisz
    https://youtu.be/k3yDlVK7H9k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wszystkie trendy przypadły Ci do gustu. ;)
      Powodzenia na YT! ;)

      Usuń
  14. Prawie wszystkie trendy bardzo mi się podobają, poza wielkimi torebkami - zdecydowanie wybieram ostatnio te mniejsze, poręczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne trendy, najbardziej lubię groszki i jeans, to ponadczasowa klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak naprawdę, nigdy nie wiadomo, co w danym okresie będzie modne. Trzeba obserwować nowe trendy... Jeśli już o nich mowa, to gdzie zazwyczaj zaopatrujesz się w nowe ubrania? Czy korzystasz z tego typu portali: https://mybaze.com/pl/marketplace-wyprzedaze/brand:converse?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, trendy zmieniają się jak w kalejdoskopie. :D Bardzo lubię odwiedzać Sinsay. Nie dość, że mają fajne ubrania, w moim stylu, to jeszcze w atrakcyjnych cenach. <3

      Usuń
  17. Czyli nie będę miała problemu ze znalezieniem czegoś dla siebie, poza neonami wszystko mi pasuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Moda z roku na rok się zmienia, ja czasem to już nie nadążam za nią. Staram się śledzić modowe trendy, no ale to oczywiste, że nie kupie wszystkiego. Ostatnio spodobały mi sie żakiety https://fashionpolska.pl/zakiety zastanawiam się do czego można je założyć, by stylistycznie wszystko ładnie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trendy się zmieniają, ale moda zatacza koło i wiele z nich wraca ponownie do łask. ;)

      Usuń