19 lipca 2020

Jak ciekawie wystylizować T-shirt? I Koszulka Santa Clara

Jasnoniebieski T-shirt Santa Clara Femme Luxe, granatowe jegginsy, bordowe tenisówki

Hejka!

3 sposoby, jak ciekawie wystylizować T-shirt. Zapraszam!


Przyszedł czas na kolejną stylizację. Tym razem przygotowałam coś na nieco chłodniejsze dni, które ostatnio zdarzają się dosyć często. Pogoda płata figle i właściwie trudno jest dobrać odpowiedni strój.

Sky Tower - widok z tarasu Wroclavii

Miejsce idealne do zdjęć

 
Zdjęcia do dzisiejszej sesji udało mi się zrealizować w przepięknym miejscu, o którym pisałam w poście  TOP 5 mniej znanych miejsc do zobaczenia we Wrocławiu. Chodzi o taras widokowy Wroclavii. Nie dość, że jest tam dużo roślin, to jeszcze widok jest zachwycający. 

T-shirt Santa Clara Femme Luxe, jasnoróżowa, jeansowa kurtka Sinsay

Jasnoniebieski T-shirt Santa Clara


Jasnoniebieską koszulkę z palmami pamiętasz pewnie z haulu ubraniowego. Wiesz więc, że jest sporych rozmiarów. Aby fajnie się prezentowała, postanowiłam związać ją w talii, ale nie tak tradycyjnie, a używając gumeczki do warkoczyków.

Różowa, jeansowa kurtka Sinsay, granatowe jegginsy Tesco, bordowe tenisówki Auchan

Jak ciekawie wystylizować T-shirt?


T-shirt można nosić klasycznie, po prostu włożyć go na siebie i już. Sama nie raz noszę tak koszulki, np. w Stylizacji z odrobiną słońca. Dzisiaj chciałabym się jednak skupić na tym, jak można nieco podkręcić T-shirt, by prezentował się ciekawiej.  

🠊 Włóż koszulkę do spodni lub spódnicy. Ten sposób sprawdzi się świetnie w przypadku dłuższych T-shirtów. Dzięki temu zabiegowi całość wygląda ciekawiej i gdy jest chłodniej, masz pewność, że nie zmarzną Ci nereczki. Zerknij tu, by zobaczyć stylizację, w której wykorzystałam ten sposób:
 
🠊 Zwiąż T-shirt w talii. W przypadku obszerniejszej koszulki możesz zawiązać ją na guzełek, natomiast jeśli masz bardziej dopasowaną bluzkę (lub jak ja wolisz delikatniejszą wersję) użyj do tego gumeczki do włosów. O tym patencie pisałam w tym wpisie:
🢒 Trik: jak "zawiązać" koszulkę? I Żółty T-shirt i naszyjnik z aparatem

🠊 Podwiń rękawki T-shirtu. Wystarczy, że podwiniesz je nawet na jeden raz. Ten sposób polecam zwłaszcza w przypadku większej, luźniejszej koszulki. Po inspirację zerknij tutaj:
🢒 Czy te oczy mogą kłamać?

Niebieski T-shirt, granatowe jegginsy, bordowe tenisówki, torebka - aparat


Granatowe jegginsy, bordowe tenisówki


Wróćmy do dalszych elementów stylizacji. Jasnoniebieski T-shirt z palmami połączyłam z moimi ukochanymi, granatowymi jegginsami, które noszę okrągły rok i dalej nie mam ich dość. Na stopy powędrowały bordowe tenisówki

Jeansowa kurtka, jegginsy, tenisówki


Jasnoróżowa, jeansowa kurtka, torebka w kształcie aparatu

 
Aby chłód mnie nie zaskoczył, wzięłam ze sobą jasnoróżową, jeansową kurtkę. Nie mogło też zabraknąć torebki w kształcie aparatu, która ostatnio często pojawia się na blogu. Ale cóż poradzę, że pasuje mi do tylu stylizacji? 😄

***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz wypróbowywać różne sposoby noszenia T-shirtu, czy preferujesz ten tradycyjny?

34 komentarze:

  1. Fajna stylizacja, widzę że na wiele różnych sposobów można nosić taki T-shirt, muszę któryś przetestować 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;)
      Oj, tak! Już mam w planach kolejny wpis z ciekawą propozycją, na wykorzystanie zwykłego, białego T-shirtu. <3

      Usuń
  2. Ja widziałbym ten t-hisrt do shortów, białych conversów i do tego jakiś plecak lub torby typu worek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, taka stylizacja na wycieczkę. Brzmi ekstra! <3 Dzięki za Twoją propozycję. ;)

      Usuń
  3. Ooo dziękuję za podsunięcie tych miejscowek we Wrocławiu-będę tam niedługo ,i będę chciała foty zrobić a że miasta nie znam to taka ściągawka mi się przyda 😀
    Fajna styloweczka😍
    Ach ta pogoda, jest rzeczywiście ostatnio zmienna...
    Jeśli chodzi o tshirty-zdecydowanie wolę tradycyjnie je nosić 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mój wpis Ci się przyda. ;) To czekam na Twoje zdjęcia z Wrocławia i życzę udanego wyjazdu. ;*
      Dziękuję. <3
      Oj, tak, Dzisiaj było baaardzo ciepło, a wieczorem spadł deszcz i nawet grzmiało.

      Dzięki i też ślę pozdrowionka! ;*

      Usuń
  4. Stylizacja idealna na co dzień :) Lubię takie :)
    Miejsce do zdjęć pełne uroku, podoba mi się <3
    Wyglądasz wspaniale nic bym tu nie zmieniała :)
    Ja lubię koszulki ale bez napisów, preferuję raczej te basic :)

    życzę pięknego popołudnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Miało być przede wszystkim wygodnie. :D
      Cieszę się, Mnie też to miejsce bardzo się podoba. Mam nadzieję, jeszcze się tam wybrać podczas tegorocznych wakacji. <3
      Jak miło mi to czytać. Dziękuję, Iwetto! ;*
      Z basicową koszulką też mam w planach zrobić stylizację. :D

      Dzięki i powodzenia na nocnej zmianie! ;*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że strój Ci się spodobał. Dzięki. <3

      Usuń
  6. Koszulka stanowi fajny duet z kurteczką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T-shirt i jeansowa kurtka to duet idealny. ;D Dziękuję. <3

      Usuń
  7. Wszystko do siebie fajnie pasuje, bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz. ;) Dziękuję Ci i przesyłam pozdrowienia! ;*

      Usuń
  8. Ja najchętniej korzystam z wciągania bluzek pod spódniczkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super, że zajrzałaś do moich propozycji stylizacji. ;)

      Usuń
  10. Love this look, Great post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja :) bardzo podobają mi się twoje dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) To moje ukochane jegginsy- wyglądają jak jeansy, ale są dopasowane jak legginsy. <3

      Usuń
  12. Ładna, delikatna stylizacja :) Ja kiedyś nosiłam t-shirty normalnie, ale teraz najczęściej wkładm je pod spodnie/spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne połączenie koszulki i kurteczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobało. Dziękuję. ;)

      Usuń
  14. Wiem, ze wpis o koszulkach, ale musze powiedzieć, ze torebkę masz rewelacyjną.
    Dlatego lubię takie klasyczne koszulki, ponieważ można je naprawdę na różne sposoby prezentować i przez odpowiednią stylizację nadawać różnego charakteru.
    Pozdrawiam, MAdda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi. Cieszę się, że torebka Ci się spodobała. <3 Ostatnio bardzo często ją noszę. ;)

      Dokładnie! ;)

      Dziękuję i też przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  15. Tego typu koszulki są niezastąpione! Podoba mi się to wiązanie z boku:) Moją uwagę szczególnie przyciągnęła natomiast torebka.Obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Są fajne, bo można wystylizować je na wiele sposobów. ;)
      Dziękuję Ci za miłe słowa. ;)

      Usuń