22 czerwca 2020

Haul ubraniowy z Femme Luxe

T-shirt ze sklepu Femme Luxe

Hejka!

Co mnie najbardziej zaskoczyło w zamówieniu ze sklepu Femme Luxe? Zapraszam Cię na haul zakupowy.


Haul ubraniowy


Wczoraj rozpoczęło się moje ukochane kalendarzowe lato, jednak przywitało mnie deszczem. A jak było u Ciebie? Dzisiejszy wpis miał się pojawić w nieco innej formie - gotowych stylizacji (oczywiście pojawią się, tylko później), jednak z racji niesprzyjającej pogody, a także tego, że ostatnio mam bardzo dużo nauki, przychodzę z haulem zakupowym. Ubrania, które zaprezentuję, otrzymałam od sklepu Femme Luxury. Pewnie o nim słyszałaś, bo ostatnio często pojawia się w blogosferze. Jak wypadło moje zamówienie? Zaczynajmy!

T-shirty z Femme Luxury

Wybrałam cztery T-shirty (T-shirts) w takim amerykańskim stylu, który bardzo mi się podoba.

Koralowy T-shirt z Femme Luxe


T-shirt California Santa Monica 1972


Tym, co skusiło mnie, by wybrać tę koszulkę, jest przepiękny, wakacyjny nadruk z palmami, a także ciekawy kolor. Poza tym na koszulce jest napisane Santa Monica, więc sama rozumiesz, że ten T-shirt był mi przeznaczony (Santa Monica dla Moniki). Na stronie nie mogłam znaleźć informacji o składzie materiałowym, więc kierowałam się zdjęciami i w tym przypadku trafiłam idealnie.

T-shirt California Santa Monica 1972 Femme Luxe

T-shirt California jest wykonany w 100% z bawełny, czyli tak, jak lubię najbardziej. Wybrałam rozmiar XS i jest na mnie dobry, koszulka jest dobrze wykonana, nieco luźniejsza, ale nie za duża. Materiał nie prześwituje. Bluzka jest koloru koralowego, który odbiega nieco od tego zaprezentowanego na stronie, ale muszę przyznać, że taki mi się nawet bardziej podoba. Dół T-shirtu nie jest wykończony, tylko obcięty i lekko się zawinął. Mam nadzieję, że nie będzie się pruł. Z koszulki jestem bardzo zadowolona.


Limonkowy T-shirt Femme Luxe

T-shirt Champion 96


Jak myślisz, czemu wzięłam tę koszulkę? Ze względu na genialny napis! Zwykle widywałam T-shirty z rocznikiem '98 bądź '89, które co prawda ładnie się prezentowały, ale nijak się do mnie miały. A tymczasem w końcu natrafiłam na mój rocznik i to jeszcze z napisem, który oznacza mistrz, zwycięzca. He, he, nic tylko brać.

T-shirt Champion 96 Femme Luxe

Również tym razem wzięłam rozmiar XS, który jest nieco oversize'owy, ale jak najbardziej mi to odpowiada. Na upały będzie w sam raz, przewiewnie. Podobnie jak poprzedni T-shirt Champion 96 jest dobrze wykonany, w 100% z bawełny, co bardzo mnie cieszy. Nie prześwituje. Największą niespodzianką był dla mnie kolor tej koszulki. W opisie było zaznaczone, że jest to limonkowy, jednak na zdjęciach na stronie wyglądał na bardzo jasny, niemal jak biały. Wyobraź sobie więc moje zaskoczenie, gdy otworzyłam paczkę i zobaczyłam koszulkę w intensywnie żółtym kolorze. Szok! Na szczęście ten odcień przypadł mi do gustu. Dół bluzki jest podobny jak w powyższej. T-shirt również oceniam bardzo dobrze.



T-shirt Yves Saint Love Femme Luxe

T-shirt Yves Saint Love


Tę koszulkę zobaczyłam u jednej dziewczyny na Instagramie i bardzo mi się spodobała. Napis nawiązuje oczywiście do słynnego, francuskiego domu mody Yves Saint Laurent

Biały T-shirt z napisem Yves Saint Love Femme Luxe

Jeśli chodzi o rozmiar, to na stronie wybrałam S/M, natomiast na metce widnieje M. T-shirt w kolorze białym jest na mnie w sam raz. Nie mógłby być mniejszy, bo byłby na mnie za mały. W przeciwieństwie do dwóch poprzednich koszulek ta jest dopasowana. Skład materiałowy przedstawia się bardzo dobrze, gdyż jest to 100% bawełny, takiej grubszej. T-shirt Yves Saint Love jest dobrze wykonany i jak pewnie zauważyłaś dosyć długi. Aby dobrze się prezentował, wystarczy wpuścić go do środka spódniczki lub spodni i gotowe! Dekolt wygląda nieco inaczej niż na stronie, jest bliżej szyi.  Moim zdaniem na żywo bluzka prezentuje się lepiej niż na stronie sklepu.


T-shirt Santa Clara California Femme Luxe

T-shirt Santa Clara California


Kolejna koszulka z wakacyjnym nadrukiem, co do której miałam pewne wątpliwości, które niestety się potwierdziły.

Błękitny T-shirt z palmami i napisem Santa Clara California Femme Luxe

Wzięłam T-shirt Santa Clara w rozmiarze XS, jednak jest on na mnie stanowczo za duży. Poza tym wykonany jest w 58% z bawełny, a w 42% z polyestru, co niezbyt mnie ucieszyło. Materiał jest bardzo delikatny i prześwituje, czego się obawiałam. Koszulka jest długa i duża, ale na szczęście dało się ją uratować i sprawić, by dobrze się prezentowała. Wystarczyło ją związać gumeczką do warkoczyków i voilà! Od razu lepiej! Błękitny kolor jest śliczny, jednak ten T-shirt wypada najsłabiej z całej czwórki

*

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z koszulek, z tej ostatniej trochę mniej, ale na szczęście da się sprawić, by dobrze się prezentowała. Zapomniałam wspomnieć, że przesyłka przyszła do mnie w ekspresowym tempie - w ciągu 6 dni. Na koniec dodam, że w sklepie Femme Luxe oprócz T-shirtów, znajdziesz też między innymi ubrania z kategorii Loungwear, a także spodnie typu Joggers

***

Co sądzisz o moim zamówieniu?

Lubisz nosić luźniejsze, czy bardziej dopasowane T-shirty?


53 komentarze:

  1. Koszulki świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz. ;) Są takie wakacyjne. ;)

      Usuń
  2. Are so nice... my favourite is the last one

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko o tym sklepie nie słyszeć, wszędzie się pojawia i u każdego praktycznie te same rzeczy. Koszulki fajne, takie w sam raz na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać to, co mi się podoba i jednocześnie nie powielać tego, co pokazują inni. :D Zdecydowanie, jestem zadowolona z tych koszulek. ;)

      Usuń
  4. Oczywiście sklep jest mi znany 🙂
    Co prawda z innych blogów, ale kojarzę 🙂
    Bardzo fajne są te koszulki 🙂
    Co do tego pierwszego-odrazu skojarzył mi się z Twoim imieniem 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio często można zobaczyć ubrania z tego sklepu na blogach. Zyskuje na popularności. :D

      Super, że koszulki Ci się spodobały. ;) He, he, cieszę się, że Tobie też pierwsza koszulka skojarzyła się z moim imieniem. ;)

      Dziękuję i ślę Ci słoneczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  5. Sklep kojarzę z blogów:). Ale nie robiłam w nim zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sklep jest ostatnio bardzo popularny na blogach, więc nie dziwię się, że się już z nim spotkałaś. ;)

      Usuń
  6. Fajne te T-shirty,dużo ładnych stylizacji można z nimi skompletować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! Już nie mogę się doczekać, aż stworzę z nimi stylizacje. Mam już dwa pomysły. ;)

      Usuń
  7. Fajne koszulki, szczególnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że T-shirty Ci się spodobały. ;) Kolor robi swoje. ;)

      Usuń
  8. Najbardziej mi się spodobała druga i trzecia koszulka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Dzięki, że podzieliłaś się swoją opinią. ;)

      Także ślę Ci słoneczne pozdrowionka! ;)

      Usuń
  9. Bluzki z tej strony są bardzo dobrej jakości, ja byłam niesamowicie zaskoczona tym faktem :D
    Dwie pierwsze bluzki podobają mi się najbardziej, tę "CALIFORNIA SANTA MONICA 1972" sama z chęcią sobie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość bluzek jest jak najbardziej na plus. ;) Szkoda tylko, że nie podają składów materiałowych na stronie (przynajmniej ja ich nie znalazłam) i trzeba się domyślać tego ze zdjęć.

      O, jak fajnie. :D To będziemy mieć razem taką samą bluzkę.:D

      Usuń
  10. Bardzo fajne bluzki :). Ja zdecydowanie na lato wolę modele luźniejsze :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Zgadzam się z Tobą. Ogólnie lubię takie nieco luźniejsze bluzki (żeby nie były zbyt mocno dopasowane), a na lato sprawdzają się znakomicie. ;)

      Także ślę pozdrowionka! ;)

      Usuń
  11. U mnie też padało w pierwszy dzień lata, ale już pogoda się rozkręciła i robi się naprawdę ciepło :) Chodź do wakacyjnej pogody to nam jeszcze daleko :D Uważam, że to świetne zamówienie, mimo jednej koszulki która trochę odstaje od reszty. W każdej paczce tak jest a trzy rzeczy na cztery tak świetne no to tylko się cieszyć :) Kocham koszulki z tego sklepu, zwłaszcza te bawełniane. Wiadomo, bawełenka na lato jest idealna :) a 100% cotton to świetny skład :) Chętnie zainwestowałabym w te koszulki, by mieć ich więcej i więcej bo nie dość że dobry skład to są naprawdę piękne :) Każdy bez wątpienia znajdzie coś dla siebie.
    Wspaniała recenzja, naprawdę cudowny haul :) Inspirujący, mam ochotę na nową koszulkę :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że pogoda się u Ciebie poprawiła. ;) U mnie codziennie pada deszcz i jest zagrożenie powodzią, więc nie za wesoło. :(

      Też uważam, że zamówienie jest udane. Jeden mankament nie przekreśla wszystkiego. ;) Masz rację, nie mam co narzekać. :D O, tak, cieszę się, że w ofercie mają bawełniane koszulki. ;)

      O tak, mają naprawdę szeroki wybór T-shirtów, więc każdy coś tam dla siebie znajdzie. ;)

      Dziękuję Ci bardzo. ;) He, he, a jaką koszulkę zapragnęłaś mieć? ;)

      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Ta z palmami to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tym sklepie słyszałam dużo pozytywnych opinii :) koszulki bardzo fajne na lato i wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o T-shirty to trafiłam na 3 w 100% wykonane z bawełny, więc w tym obszarze jest super. ;)

      Usuń
  14. Słyszałam dużo już o tym sklepie ale nie zamawiałam. Chyba muszę sobie pooglądać ich ofertę. Twoje łowy fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Ja też często spotykałam się z tym sklepem na innych blogach i teraz sama miałam okazję sprawdzić ich ubrania. ;)

      Usuń
  15. najłądniejsza koszulka to ta z napisem Champion, 100% mój styl.
    Pozdrawiam cieplutko jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba. Nawet się cieszę, że nie jest blada, tylko w żywszym kolorze. :D

      Dziękuję i też ślę do Ciebie słoneczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  16. Bardzo fajne koszulki, trzecia podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Trzecia jest taka typowo modowa, przez nawiązanie do słynnego domu mody. ;)

      Usuń
  17. Jeszcze nic nie zamawiałam z tego sklepu, ale zbiera tak wiele dobrych opinii, że chyba się skuszę. Koszulki świetne! Ja też lubię ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o T-shirty to jestem zadowolona. Jeśli chodzi o inne kategorie ubrań, to na razie nie mogę się wypowiedzieć.

      Dziękuję! ;)

      Usuń
  18. Widziałam wszystkie na Instagramie i bardzo mi się podobają :) lubie takie bluzki, bo dodasz fajne spodnie, buty czy nawet bluza/narzutka i robi się inna stylizacja. A nawet zwykłe spodnie i taka bluzka na lato w sam raz :) najbardziej podoba mi się Championa, może dlatego, że kocham zółte ubrania ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś na bieżąco. <3 Chciałam zrobić z nimi stylizacje, ale niestety zabrakło czasu, więc wpadł haul, bo myślę, że nie każdy śledzi mnie na IG. ;) Dokładnie! Niewiele trzeba, by wystylizować takie fajne T-shirty. ;)

      Usuń
  19. Dobry wieczór Moniko!
    Jak się masz?

    Ja powolutku kończę całotygodniową pracę, chociaż muszę pojechać jeszcze jutro i w sobotę. Czeka mnie tylko jeden dzień weekendu ale dam radę ;)

    Super koszulki wybrałaś :) Moje serce skradła ta z napisem California :) Taka rodem z lat 60-tych :) Uwielbiam taki styl :) No ale Tobie pasuje każda koszulka :) Na takiej świetnej figurze to nic dziwnego :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;)

      Mam się dobrze, chociaż nauka bardzo mnie wyczerpuje. Ale jeszcze trochę i będzie po wszystkim. ;)

      Pewnie, że dasz radę! ;) Trzymaj się! ;)

      Dziękuję. ;) <3

      Buziaki! :*

      Usuń
  20. a mi się ten ostatni podoba chyba najbardziej :) choć wszystkie są idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni ma przepiękny kolor, więc nic dziwnego, że skradł Twoje serce. <3

      Usuń
  21. Super, że zamówienie dotarło i jesteś zadowolona ;) Ja skusiłam się teraz na ten różowy t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, dziękuję. ;) Koszulki mają bardzo fajnej jakości. ;) O, z chęcią zobaczę Ci w tym T-shircie. ;)

      Usuń