11 listopada 2020

Jak nosić letnie ubrania jesienią?

Beżowy płaszcz, jeansowa sukienka, szare rajstopy, czarne botki, czarna torebka, niebieski komin

Hejka!

Zapraszam Cię na jesienną stylizację z letnim elementem garderoby.

 

Beżowy płaszcz RoseGal, jeansowa sukienka Pepco, czarne botki CCC, szare rajstopy Biedronka, czarna torebka House

 

Czas na nową stylizację

Radosnego świętowania Dnia Niepodległości! Listopad robi się coraz chłodniejszy, a mi zostały jeszcze zdjęcia letnich stylizacji, ale chyba już na nie za późno. No nic, będą na przyszły rok. Na szczęście dzisiaj się zmobilizowałam i korzystając z wolnego dnia przygotowałam nową, jesienną stylizację.

 

Beżowy płaszcz, czarna torebka na złotym łańcuszku, czarne botki, szare rajstopy

Jak przemycić letnią sukienkę w jesiennej stylizacji?

Pamiętasz moją jeansową sukienkę, którą pokazywałam w tym wpisie? Nie zdążyłam się nią nacieszyć, więc postanowiłam przemycić ją w jesiennej stylizacji. Co prawda lato się skończyło, ale nie oznacza to, że letnie ubrania trzeba schować do szafy i wyciągnąć dopiero w następnym roku. Wystarczy uzupełnić outfit odpowiednimi dodatkami, w którym będzie nam ciepło, jak np. cieplejsze okrycie wierzchnie, sweter, botki, czy kozaki, chusta, nakrycie głowy (czapka lub beret), aby móc cieszyć się z letnich ubrań także jesienią.

 

Czarna torebka na łańcuszku House, różowy breloczek - kokardka H&M

 

Jeansowa sukienka, beżowy płaszczyk

Do jeansowej sukienki dobrałam beżowy płaszczyk, który posiada jeszcze pasek, ale tym razem go nie zawiązałam.

 

Inne propozycje stylizacje z tym płaszczem znajdziesz tutaj:

🠊 Blogmas #5: płaszczyk, bluzka i kartka

🠊 Beżowy płaszcz i czarny beret + 3 urodziny bloga

 

Pierścionek w kształcie liścia H&M, pierścionek z diamencikami H&M

Szare rajstopy, niebieski komin, złote pierścionki

Kolejnymi elementami stylizacji są grubsze, szare rajstopy w połączeniu z czarnymi botkami. Aby chronić szyję przed wiatrem, owinęłam ją niebieskim kominem we wzór białych kwiatów. Jeśli chodzi o biżuterię, postawiłam na złote pierścionki - jeden w kształcie wygiętego, jesiennego liścia, a drugi z diamencikami

 

Jeansowa sukienka, beżowy płaszcz, czarna torebka, czarne botki, szare rajstopy

Czarna torebka na łańcuszku, jesienne liście

Nie zabrakło też małej, czarnej torebki na złotym łańcuszku, do której przypięłam breloczek - różową kokardkę. Aby wprowadzić do stylizacji jesiennego klimatu, wykorzystałam kolorowe liście, które niedawno zebrałam i zasuszyłam.

 

Do zobaczenia w następnym wpisie!

 

***

Przemycasz letnie ubrania w jesiennych stylizacjach?

Jakie rekwizyty wykorzystujesz najczęściej podczas robienia jesiennych zdjęć?

23 komentarze:

  1. Thank you so much Moni!! It's great that you liked my "Between the lines" outfit :) It's a different combination but I liked how all the items matched! hehe. Have a nice week you too! ;) Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello! ;)

      Thank you for visitting my blog. ;)

      Have a nice week! ;)

      Usuń
  2. Płaszczyk jest na prawdę świetny, sama bym po niego sięgnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, szczególnie zauroczył mnie ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beż z błękitem ślicznie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię nosić sukienki jesienią i zimą, do tego czarne rajstopy i outfit gotowy. Nie umiem jednak stylizować tych letnich sukienek o tej porze roku, u mnie czekają one na lato, a teraz noszę te grubsze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobaja mi sis takie plaszcze jak te :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest przepiękny. Ma śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł. Zmieniłbym tylko rajstopy na jakiś jaśniejszy kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, podoba mi się kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Moniko!:)
    Bardzo ładna jest Twoja dzisiejsza stylizacja. Dziewczęca, a do tego elegancka :)
    Powiem Ci, że mi nie raz zdarzyło się wrzucić letnie zdjęcia w okres zimowy. Po za tym, zauważyłam, że nie tylko ja lubię wracać myślami do tych cieplejszych dni, dlatego myślę, że niekoniecznie muszę czekać aż do przyszłego roku. Choć decyzja oczywiście należy do Ciebie :)
    Ten płaszczyk idealnie komponuje się z tą sukienką :) A torebka? Bardzo mnie urzekła, zwłaszcza ta kokardka. Świetnie dobrane dodatki.
    Ciężko mi powiedzieć czy przemycam letnie stylizacja jesienią. Ale wydaję mi się, że czasami, przypadkowo to robię:)

    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry Moniko :)
    Podoba mi się Twój płaszczyk, chociaż teraz na listopadowe chłody wybieram już kurtkę albo grubszy płaszcz :) Ten Twój będzie idealny na wiosnę :)
    Ja tez czasem lubię wskoczyć w letnią sukienkę i połączyć ją np. z ciepłym swetrem, grubymi rajstopami i botkami. Podoba mi się taka moda :)

    Wyglądasz niezwykle dziewczęco w tej stylizacji :)
    Torebka jest mega urocza <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się najbardziej podoba - SUKIENKA! Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, zwłaszcza dla kogoś takiego jak ja, któremu jest zawsze ciepło i w sukienkach zdecydowanie wygodniej ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieszaj i dopasowuj kolory ubrań, które są interesujące między szarym, niebieskim i kremowym ..., dobrze dopasowujesz ubrania.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie super :) Lubię zimą sukienki, w połączeniu z ładnymi rajstopami i płaszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki lubię nosić do grubych rajstop ale jakoś totalnie nie widzę tych letnich w jesiennych stylizacjach. Stawiam na coś piękniejszego i grubszego w tym okresie . Płaszczyk beżowy bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna torebka, swoją drogą przydałaby mi się taka :D
    ogólnie tak jak pisałam,moje ciuchy zazwyczaj są uniwersalne, więc przydają się na każdą porę roku hah

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę że nie tylko ja ,wykorzystałam 11 listopada na zrobienie zdjęć ( z tym że ja akurat robiłam jesienno -zimową stylówke i trochę zmarzłam)
    Świetnie wyglądasz 😍
    Boski jest ten płaszczyk 😍
    Też staram się przemycać letnie ubrania w jesienne/zimowe stylówki-i odwrotnie ,choć nie zawsze się to udaje (np grube swetry, podczas letnich upalnych dni, raczej się nie sprawdzą...😁)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta sukienka i bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń