13 maja 2022

Stylizacje dnia: wiosenne outfity

7 pomysłów na codzienne stylizacje

Hejka!

Zapraszam Cię na garść codziennych stylizacyjnych inspiracji.

 

Dzisiaj był bardzo fajny dzień. Miałam okazję być na wycieczce do Straży Pożarnej. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, ale o tym opowiem innym razem. Teraz przejdźmy do Stylizacji dnia. Pogoda dopisywała i wciąż jest super, więc wszystkie zdjęcia mogły powstać na zewnątrz.


Moc szmaragdu

Szmaragodwy płaszczyk Troll, różowa chusta w kwiaty Pepco, beżowe jeansy House, białe trampki Diverse

Szmaragdowy płaszczyk zestawiłam z beżowymi jeansami. Jako że lubię jasne kolory dorzuciłam jeszcze białe trampki oraz różową chustę w kwiaty.

 

 

 

Jeans & jeans

Beżowy top z koronką New Yorker, granatowe jegginsy F&F, czarne botki CCC, trójkolorowa torebka F&F, jeansowa koszula Auchan, bransoletka z ptaszkiem

Beżowy top z czarną koronką noszę rzadko, bo jakoś nie jest tak uniwersalny, jak przypuszczałam, że będzie. W końcu jednak udało mi się stworzyć z nim stylizację. Połączyłam go z granatowymi jegginsami, a na górę założyłam jasną, jeansową koszulę. Całość dopełniają czarne botki, szaro-biało-różowa torebka oraz czarna bransoletka ze ptaszkiem.

 

 

Just smile

Szara bluzka z napisem Just smile Biedronka, granatowe jegginsy F&F, fioletowo-różowe sneackersy Cropp, torebka aparat Zaful, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

Szarą bluzkę z napisem Just smile związałam w talii oraz podciągnęłam w niej rękawy, żeby nadać całości bardziej luzackiego charakteru. Nie mogło zabraknąć granatowych jegginsów, słynnej torebki w kształcie aparatu oraz fioletowo-różowych senackersów. Ostatnim elementem jest jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką, na której wygrawrowana jest nazwa mojego bloga. Powyższe zdjęcie to spełnienie mojego marzenia o tym, by mieć je zrobione na tle ściany porośniętej bluszczem.

 

 

 Kwiatowo i dziewczęco

Zielonkawa sukienka w kwiaty Pepco, różowa jeansowa kurtka Sinsay, złote baleriny Half Price, trójkolorowa torebka F&F, beżowy pasek z kokardką Biedronka

Chcąc stworzyć wiosenną, dziewczęcą stylizację wybrałam zielonkawą sukienkę w różowe oraz białe kwiaty. Jest ona bardzo luźna i tak też dobrze się prezentuje, ale wolę ją w wersji z beżowym paskiem z kokardką, który podkreśla talię. Do sukienki dobrałam jasnoróżową, jeansową kurtkę oraz złote baleriny z kokardkami. Postawiłam też na trójkolorową torebkę.

 

 

Bell sleeves

Granatowa bluzka w kwiaty, beżowe jeansy House, białe trampki Diverse

Granatową bluzkę w kwiaty z rozszerzanymi rękawami (tzw. bell sleeves) postanowiłam połączyć z beżowymi jeansami. Do tego białe trampki, które wprowadzają nieco luzu do outfitu. Ich granatowe elementy z tyłu fajnie zgrały się z bluzką.

 

 

You are awesome

Różowy T-shirt z nadrukiem Pepco, granatowe jegginsy Biedronka, szare tenisówki Pepco, torebka aparat Zaful, bransoletka z ptaszkiem

Jasnoróżową bluzkę z nadrukiem zestawiłam z granatowymi jegginsami. Do tego duetu dobrałam jasnoszare tenisówki (smaczkiem są też skarpetki w kolorowe palmy, ale za bardzo ich nie widać) i torebkę w kształcie aparatu. Nie mogło zabraknąć mojej ulubionej, w ostatnim czasie, bransoletki ze złotym ptaszkiem.

 


 Sportowa elegancja

Fioletowa marynarka Reserved, biała koszula Sinsay, czarne jeggisy F&F, czarny pasek ze złotym sercem Sinsay, białe trampki Diverse, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem

W końcu zaopatrzyłam się w klasyczną, białą koszulę (wcześniej miałam tylko tę wiązaną, która nie zawsze dobrze się sprawdzała, bo przez to, że jest krótka wychodziła ze środka spodni). Zestawiłam ją z czarnymi jegginsami, które dopełniłam czarnym paskiem ze złotym sercem. Do tego białe trampki i bransoletka z ptaszkiem. Wisienką na torcie, elementem, który ożywia całość jest jasnofioletowa marynarka.

 

***

Co sądzisz o stylizacjach?

Lubisz łączyć sportowe elementy z eleganckimi?

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zestawy, najbardziej spodobał mi się ten z bluzką z rozszerzanymi rękawami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje stylizacje Ci się spodobały. ;) Ta bluzka prezentuje się bardzo efektownie. ;)

      Usuń
  2. Świetne stylizacje Moniko. Wszystkie bardzo mi się podobają :) A duet sukienka i Kurteczka jest uroczy. Piękny masz też ten płaszczyk szmaragdowy :) Sportową elegancję i ja bardzo lubię :)

    Życzę Cci uroczego sobotniego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, Iwetto. ;) Powiem Ci, że nie byłam do końca przekonana, czy tak kurtka będzie pasować do sukienki, a tu takie fajne zaskoczenie. :D Super! ;)

      Dziękuję! Udanej niedzieli! ;*

      Usuń
  3. Przyjemne stylizacje. Każda piękna, Tobie we wszystkim ładnie :)

    Pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! <3 Dziękuję za przemiły komentarz i ślę słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  4. Mnie się bardzo spodobał ten płaszczyk! Śliczny kolor.
    Zapraszam do mnie: https://agnieszkajagusiak.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje. Mnie najbardziej spodobała się ta dziewczęca - kwiatowa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3 Ta stylizacja jest i moją faworytką. ;)

      Ślę słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  6. Jeans & jeans bardzo ładna, chociaż rzeczywiście domyślam się, że ciężko tą bluzkę z czymś połączyć. Jest piękna, ale sama z obawy, że rzadko będę ją nosić pewnie nie kupiłabym. Sportowa elegancja też piękna, ale sama jakoś rzadko noszę żakiety. No i widzę, że udało się ubrać sukienkę - mi jeszcze nie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tę bluzkę wypatrzyłam kiedyś u jednej dziewczyny na IG (tylko ona miała ją w innym kolorze). Tak mnie urzekła, że oprócz beżowej, wzięłam jeszcze całą różową. W dalszym ciągu bardzo mi się podobają, ale chyba to nie do końca mój styl, bo ciężko mi zgrać je z moimi ciuchami. :D Tak, pogoda dopisuje, to wskoczyłam w sukienkę. ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam jeans i oczywiście sukienki w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta granatowa bluzka w kwiaty wpadła mi w oko. ;) Bardzo podoba mi się też lawendowa marynarka! Każda ze stylizacji bardzo do Ciebie pasuje, super. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że spodobały Ci się te dwa elementy. ;) Dziękuję. <3

      Usuń
  9. Jak zwykle przepięknie, najfajniejsza według mnie to ta stylizacja z sukienką,tak jak ją nazwałaś "kwiatowo i dziewczęco", ja bym dodała jeszcze uroczo ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i ciekawe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. W oko wpadł mi szmaragdowy płaszczyk i granatowa bluzka w kwiaty! Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać, aż opowiesz o tych „ciekawych rzeczach” :)
    Praca strażaka, nie należy chyba do zbyt bezpiecznych, co ciekawe, jest to jedna z tych tzw. budżetówek, do których ludzie, nie mają zastrzeżeń( bo z policją, lekarzami, różnie to bywa)
    Świetne stylizacje- „just smile” mi się najbardziej podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest co opowiadać. ;) Było o wiele ciekawiej niż podczas wizyty w policji. :D
      Coś w tym jest. :D
      Dziękuję. <3
      Buziaki! ;*

      Usuń