28 maja 2022

Elegancja na luzie

Miętowa bluzka z kołnierzykiem House, granatowe jegginsy F&F, białe trampki Diverse, różowa jeansowa kurtka Sinsay, trójkolorowa torebka F&F, złota barnsoletka z gwiazdkami Sinsay

Hejka!

Zapraszam Cię na elegancką stylizację na luzie.

 

Było już tak ciepło, letnio. Nosiłam sukienki i spódniczki, aż tu nagle przyszło ochłodzenie. Widziałam jednak, że niedługo ma się ocieplić. Ostatnio były Stylizacje dnia, a dziś jeden outfit.


Jak nosić jeansową kurtkę?

 

Miętowa bluzka z kołnierzykiem

Miętową bluzkę mgiełkę z krótkim rękawem wyróżniają dwa elementy: uroczy kołnierzyk z kryształkami oraz kokardka z tyłu. Jest ona przez to elegancka, ale sprawdza się też w stylizacjach na luzie.

 

Miętowa kokardka z tylu bluzki

Inną propozycję wystylizowania miętowej bluzki znajdziesz w poniższym wpisie:

💚 Miętowe love 

 

Miętowa bluzka z kołnierzykiem House, granatowe jegginsy F&F, białe trampki Diverse, złota barnsoletka z gwiazdkami Sinsay

 

Jegginsy, białe tenisówki

Postanowiłam połączyć ją z granatowymi jegginsami. Duet ten dopełniłam białymi tenisówkami, które mają z tyłu granatowy element. 

 

Złota bransoletka z gwiazdkami Sinsay

 

Różowa jeansowa kurtka, bransoletka z gwiazdkami, trójkolorowa torebka

Na górę wybrałam jasnoróżową, jeansową kurtkę. Jak na sroczkę i wielbicielkę bransoletek przystało, wybrałam złotą bransoletkę z gwiazdkami z kryształkami. Do tego outfitu wybrałam trójkolorową torebkę: szaro-biało-różową. 

 

Miętowa bluzka z kołnierzykiem House, granatowe jegginsy F&F, białe trampki Diverse, różowa jeansowa kurtka Sinsay, trójkolorowa torebka F&F, złota barnsoletka z gwiazdkami Sinsay

Po więcej pomysłów, jak wystylizować jeansową kurtkę, zerknij tutaj:

💗 Z czym nosić jeansową kurtkę i  czy ma coś wspólnego z mieczem Samuraja?

💗 Różowo mi - stylizacja i ciekawostki o kolorze różowym

💗 Z jakimi kolorami łączyć beżowy?  I Stylizacja

 

Miętowa bluzka z kołnierzykiem House, granatowe jegginsy F&F, białe trampki Diverse, różowa jeansowa kurtka Sinsay, trójkolorowa torebka F&F, złota barnsoletka z gwiazdkami Sinsay

 

***

Co sądzisz o stylizacji?

Co wolisz: jeansową kurtkę czy ramoneskę?

 

32 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja :)
    Piękna jest ta bluzeczka :)
    Jegginsy też- pasują do niej, nie wiem czy tylko kolorystycznie, ale wiem że sama bym się tak ubrała- tylko że zamieniłabym trampki, na szpilki, jak to ja ;)
    Nie wiem czy bardziej wolę jeansową kurtkę czy ramoneskę :)
    Lubię obydwa nakrycia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Ewo, za miłe słowa. ;)
      Szpilki to Twój znak rozpoznawczy. :D
      Ja wybieram jeansową kurtkę. Ramoneski nie mam. :D
      Dzięki. Też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się spodobała ta bluzeczka pięknie wygląda. Super cała stylizacja także

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bardzo mnie to cieszy. <3 Bluzkę upolowałam kiedyś w House. ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylówa, w moim guście! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie przygotowana stylizacja! Faktycznie mamy tutaj elegancję na luzie, a ta kurtka jest przepiękna!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;) Dziękuję za miłe słowa. Ślę słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajna stylizacja.Tego typu bluzki zawsze dobrze mieć szafę.Ja uwielbiam zarówno ramoneski jak i dżinsowe kurtki.te drugie noszę,gdy jest cieplej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Zgadzam się z Tobą. Taką bluzkę można wystylizować elegancko, ale nie tylko, więc dobrze coś takiego mieć. :D U mnie tylko jeansowe kurtki. :D

      Usuń
  6. Prześliczna jest ta bluzeczka :) Ta kokardka na plecach mnie rozczuliła :) Lubię takie urocze detale :)

    Pięknie to wszystko ze sobą połączyłaś Kochana :)

    Buziaki przesyłam z nocnej zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Ta bluzka ma wszystko, co lubię - kolor, kołnierzyk, błyskotki i kokardkę. :D

      Buziaki! ;*

      Usuń
  7. Śliczna stylówka, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, sama bym się tak ubrała , ta kokarda jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny błękit! Super look!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo urocza stylizacja, fajny odcień bluzeczki. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you so much Moni!! :) I'm so glad that you liked my outfit, I have several cropped tops, tees and shirts, but I've been quite reluctant to cropped pullovers, however that one really catched my eye, hehe :P . I also like your shirt! It has a beautiful color and I love the detail of the little bow in the back, it's so cute! :) Have a great week! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, lovely! I'm glad you like my blouse. ;)

      Have a wonderful week! :*

      Usuń
  12. Świetna stylizacja, śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this sophisticated look and the bow on the back of the top sooo pretty!!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzeczka ma przepiękne detale :)

    OdpowiedzUsuń