16 maja 2022

Spódniczka w pepitkę i T-shirt

Spódniczka w pepitkę House, T-shirt z napisem Pepco, czarne baleriny z kokardkami Biedronka, torebka aparat Zaful, bransoletka z patszkieml

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejną odsłonę stylizacji ze spódniczką w pepitkę.

 

Stylizacja na luzie ze spódniczką w pepitkę

 

Spódniczka w pepitkę na luzie

Spódniczka w pepitkę pojawiła się na blogu już trzy razy. Bardzo ją polubiłam i chętnie zakładam. Poprzednie stylizacje były utrzymane w eleganckim klimacie. Tym razem chciałam spróbować czegoś innego, udowodnić, że sprawdzi się też w codziennej odsłonie - wystylizować ją nieco bardziej na luzie.

 

 Spódniczka w pepitkę House, T-shirt z napisem Pepco, torebka aparat Zaful, bransoletka z patszkieml


Spódniczka w pepitkę i T-shirt z napisem

Tak więc spódniczkę w pepitkę zestawiłam z jasnoróżowym T-shirtem z wielką literą A i napisem You are awesome, amazing and adorable. Bardzo miłe przesłanie. 

 

Spódniczka w pepitkę House, T-shirt z napisem Pepco, czarne baleriny z kokardkami Biedronka, torebka aparat Zaful, bransoletka z patszkieml

Czarne baleriny z kokardkami

Do tego dołączyłam czarne baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami. Mimo tego iż są czarne, a jak wiadomo słońce leci do ciemnego, są dosyć przewiewne dzięki licznym dziurkom. 

 

Bransoletka z ptaszkiem

Torebka aparat, czarna bransoletka z ptaszkiem

Całość dopełniłam kolorystycznie dopasowanymi dodatkami - torebką w kształcie aparatu oraz czarną bransoletkę ze złotym ptaszkiem (zdobycz z tegorocznego jarmarku wielkanocnego).

 

Spódniczka w pepitkę House, T-shirt z napisem Pepco, czarne baleriny z kokardkami Biedronka, torebka aparat Zaful, bransoletka z patszkieml

Z czym łączyć spódniczkę w pepitkę?


Inne propozycje wystylizowania spódniczki w pepitkę znajdziesz w poniższych wpisach:

👗 Jak nosić spódniczkę w pepitkę? I Stylizacja na tle rzepaku

👗 W co się ubrać na Walentynki? I Walentynkowe filmy

👗 Stylizacje dnia: jeansy na różne sposoby, zakolanówki

***

Co sądzisz o stylizacji?

Pepitka:  tylko elegancko, czy w wersji na luzie?


17 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba- fajne, minimalistyczne połączenie, ale „pepitka” i dodatki „podbijają” całość :)
    Ten wzór, nie gości w mojej szafie- miałam kiedyś narzutkę w pepitkę, nosiłam ją elegancko- ciemne jeansy/ czarne rurki (lub tregginsy) i do tego biała góra- najczęściej koszula :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać. Dziękuję. ;)
      Wydaje mi się, że pepitka właśnie kojarzy się z taką elegancją, a ja chciałam przełamać nieco ten schemat. ;)
      Ślę słoneczne pozdrowionka! ;*

      Usuń
  2. Śliczna spódniczka i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mega lubię takie spódniczki. I bardzo podoba mi się połączenie z koszulką, jest tak uroczo i dziewczęco :) U mnie jeszcze za chłodno na takie stylizacje, dziś wiatr północny, mam nadzieję, że przymrozku nie będzie bo już ogórki nam zeszły :)

    Pięknie wyglądasz Moniko ❤️

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana. <3
      To u mnie można powiedzieć, że lato w pełni. Wczoraj było bardzo ciepło. Dziś jednak nadeszło ochłodzenie, ale nie jest źle. :D
      Trzymam w takim razie kciuki, żeby przymrozki Cię ominęły. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  4. Miałam kiedyś taką, o takim wzorze, ala zimowa marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pepitkę, dawno jej w modzie nie było. Cieszę się, że wraca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ostatnimi czasy nieczęsto można ją było zobaczyć w sklepach.

      Usuń
  6. Nice skirt.Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Właśnie sobie uświadomilam, że ten wzór w ogóle nie występuje w mojej garderobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .<3 U mnie jest tylko spódniczka, ale planuję kupić sobie jeszcze marynarkę w taki wzór. ;)

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Bardzo podoba mi się pepitka, ale mam w tym wzorze tylko garsonkę, więc łączę ją zazwyczaj z koszulą i dwa płaszcze- jeden z rękawami drugi bez. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie, urocza stylizacja zupełnie w moim stylu! Bardzo inspirująco i pięknie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nawet bardziej podoba mi się ta wersja na luzie :D Kiedyś miałam bluzkę z krótkim rękawem w taki wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie. :D Niedługo pojawi się jeszcze jedna stylizacja z tą spódniczką w wersji na luzie. ;)

      Usuń