25 maja 2022

Stylizacje dnia: jeggisy i spódniczki

Stylizacje dnia: 7 pomysłów na codzienne outfity

Hejka!

Zapraszam Cię na dawkę modowych inspiracji.

 

Już jutro Dzień Mamy. Jeśli chcesz poznać kilka ciekawostek dotyczących tego święta i sprawdzić, czy odgadniesz kilka filmów powiązanych z tą tematyką po opisie, zerknij do mojego poprzedniego wpisu. Dziś natomiast przychodzę z serią Stylizacje dnia, czyli siedmioma outfitami, które nosiłam w ostatnim czasie. Zaczynajmy!

 

 

Bestseller 1996


W tej stylizacji dominują odcienie niebieskiego i szarość. Niebieski T-shirt z napisem Bestseller 1996 połączyłam z granatowymi jegginsami. Na górę włożyłam jasnoszarą, dresową bomberkę. Całość dopełniłam jeansowymi tenisówkami oraz torebką w kształcie aparatu.

 

 

 

Motylem byłam


Nie przepadam za pomarańczowymi ubraniami, a potrzebowałam czegoś w tym kolorze, na wydarzenie, w którym brałam udział (więcej na ten temat napiszę w podsumowaniu miesiąca). Odkopałam więc brzoskwiniowy T-shirt z motylem, gdyż była to najbardziej pomarańczowa rzecz w mojej szafie. Nie byłam do końca przekonana do tej bluzki, dawno jej nie nosiłam, ale cóż było zrobić. Zestawiłam ją z ciemnoszarą spódniczką w kształcie litery A, Do tego złote baleriny z kokardkami, brzoskwiniowa torebka na złotym łańcuszku i złota bransoletka z gwiazdkami. Całość wyszła lepiej niż sądziłam. No i przypomniało mi się, że motyle są teraz w trendach, he, he.

 

 

 

 W kratę z różem


Moją białą koszulkę bezglutenową połączyłam z oversizeową koszulą w czarno-białą kratę oraz granatowymi jegginsami. Stylizację dopełniłam ledowym zegarkiem na białym, gumowym pasku. Akcent kolorystyczny stanowią różowe espadryle z dwukolorowymi cekinami: różowo - srebrnymi (wolę je nosić na różowej stronie).

 

 

 

Wakacyjny klimat


Koralowy T-shirt z palmami, granatowe jegginsy, do tego dżunglaste tenisówki, które podbiły wakacyjny vibe stylizacji. Złota bransoletka z kuleczkami i torebka w kształcie aparatu na dokładkę - outfit gotowy. Oj, marzą mi się już wakacje.

 

 

 

 

Jasne, jak słońce


Bladoróżowy T-shirt z białym napisem i wiązaniem u dołu zestawiłam z granatowymi jegginsami. Postanowiłam ożywić ten duet żółtą, jeansową kurtką. Nie mogło zabraknąć mojej torebki w kształcie aparatu, która bardzo często mi towarzyszy, gdyż pasuje do większości moich outfitów. Ostatnim elementem są tenisówki w kwiaty.

 

 

 

 

W księżniczkowym klimacie

 

Bluzkę z krótkim rękawem w kolorze ciemnego różu połączyłam z jasnoszarą, tiulową spódniczką. Myślę, że wyszedł z tego całkiem zgrany duet, Na stopy powędrowały złote baleriny z kokardkami. Jeszcze złota, minimalistyczna bransoletka i trójkolorowa torebka, którą widać akurat od szarej strony. Lekko, zwiewnie i dziewczęco.

 

 

 

 

Motylove


Białą bluzkę na grubych ramiączkach wyróżnia motyw motyli oraz baskinka. Zestawiłam ją z granatowymi jegginsami i różowymi espadrylami z cekinami. Z biżuterii pokusiłam się o złotą bransoletkę z diamencikami. Wisienkę na torcie stanowi miętowy sweterek i piękna sceneria w tle.

 

***

Co sądzisz o stylizacjach?

Lubisz kolor pomarańczowy?

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za pomarańczowym tak jak i Ty, nawet chyba nie mam nic w szafie w tym kolorze :D Najbardziej podoba mi się ta stylizacja z tiulową spódnicą, przepiękny kolor ma ta bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie. :D
      Bardzo fajnie czułam się w tej stylizacji. <3 Kolor jest taki nieoczywisty. ;)

      Usuń
  2. świetne stylizacje :) szczerze mówiąc może mam z jedną pomarańczową rzecz w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Czyli też nie jesteś wielką fanką tego koloru. :D

      Usuń
  3. Moniś świetne stylizacje. Mega lubię Twoje wpisy z kilkoma propozycjami strojów :) Ślicznie wyglądasz we wszystkim, ale moje serce skradła duet koszulki i tiulowej spódniczki niczym królewna ❤️❤️❤️

    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Iwetto. <3
      Cieszę się, że oprócz Strefy Kinomaniaczki lubisz też serię ze Stylizacjami dnia. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  4. Great outfits. And I must have that camera bg, too cute!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much. ;) I have this camera bag from Zaful, but I saw it also on Aliexpress. ;)

      Usuń
  5. Znowu widzę kilka stylówek ze spódnicami, a ja.. jeszcze w tym roku ich nie zakładałam :D Jeszcze dla mnie nie było na tyle ciepło, ale ponoć w czwartek i pt będzie okazja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie było mega ciepło, prawie jak latem, więc skorzystałam z okazji. ;) Ale teraz się ochłodziło, więc spódniczki czekają na lepsze czasy. :D

      Usuń