10 maja 2022

Jak nosić spódniczkę w pepitkę? I Stylizacja na tle rzepaku

Fioletowa marynarka, biały top, spódniczka w pepitkę, złote baleriny

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację na tle rzepakowego pola.

 

 

Fioletowa marynarka Reserved, biały top, spódniczka w pepitkę House, złote baleriny Half Price, brzoskwiniowa torebka na łańcuszku Sinsay

 

Na tle rzepakowego pola

W poniedziałek rozpoczęło się fotograficzne wyzwanie na Instagramie u Dominiki z Kobiecej Foto Szkoły, w którym po raz kolejny biorę udział. Dwa dni za mną, zostały jeszcze trzy. Pogoda dopisuje, powiedziałabym nawet, że czuć lato w powietrzu. Sprzyja to zdjęciom na zewnątrz. 

 

 Fioletowa marynarka, biały top, spódniczka w pepitkę, złote baleriny

 

Niedawno zakwitł rzepak, wybrałam się więc na sesję na jego tle. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować jeszcze choć jedne zdjęcia na tle tej scenerii. Przy okazji chciałam przypomnieć o wpisie, który stworzyłam dwa lata temu, w którym zebrałam pomysły na sesję zdjęciową w plenerze w zależności od pory roku. Jak na razie dobrze idzie mi odhaczanie wiosennych plenerów.


Jasnofioletowa marynarka Reserved, biały top, spódnica w pepitkę House, złote baleriny Half Price, brzoskwiniowa torebka na złotym łańcuszku Sinsay


Spódniczka w pepitkę, biały top, fioletowa marynarka

Pomysł na tę stylizację miałam w głowie od dłuższego czasu. Czekał tylko na dogodny moment, by go zrealizować. Spódniczkę w pepitkę pokazywałam przy okazji Stylizacji dnia. W nieco bardziej szalonej odsłonie możesz zobaczyć ją we wpisie z walentynkową stylizacją. Postawiłam tam na połączenie różnych wzorów. Tym razem postanowiłam połączyć ją ze zwykłym, białym topem. Na górę wybrałam jasnofioletową marynarkę. Myślę, że fajnie wygląda w towarzystwie spódniczki w pepitkę i ożywia całość, wprowadza nutę wiosennej radości. 

Torebka na złotym łańcuszku Sinsay, złote baleriny z kokardkami Half Price, złota bransoletka z ażurowym sercem i skrzydłem Yes


Złote baleriny, brzoskwiniowa torebka na łańcuszku, bransoletka z sercem i skrzydłem

Na stopy powędrowały złote baleriny z kokardkami. Dodatki stanowią brzoskwiniowa torebka na złotym łańcuszku (brzoskwiniowy i jasny fiolet tworzą piękny duet) oraz złota bransoletka z ażurowym sercem i skrzydłem. Jest jeszcze złoty medalik, ale to element, który zawsze mi towarzyszy.

 

Biały top, fioletowa marynarka Reserved, spódnica w pepitkę House, złote baleriny Half Price

 

Inną stylizację na tle rzepaku znajdziesz tutaj:

💛Buszująca w rzepaku

Jak nosić spódniczkę w pepitkę?

 *

Zastanawiam się powoli nad czerwcową Stylizacją-inspiracją. Styl jakiej postaci wziąć pod lupę?

 

***

Co sądzisz o stylizacji?

Jaka wiosenna sceneria jest Twoją ulubioną?

15 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam przyrodę kwiaty i wodę. Piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz (jak zawsze) i wspaniałe miejsce na sesje wyhaczyłaś. U mnie w okolicy dopiero się rzepak żółci, ale skorzystałam w kwietniu z faktu kwitnących drzew i w takiej scenerii zrobiłam kilka zdjęć na zaś :D Ogromnie mnie cieszy ta pogoda wiosenna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe z Twoje strony. <3 Zwykle tam, gdzie teraz wyrósł rzepak było pole kukurydzy, albo zboża. Także mała odmiana. Uwielbiam kwitnące drzewa. Te maleńkie kwiatuszki są urocze. <3 Mnie też. ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd mi się wkradł 🤦 Śliczna spódniczka i figura :)

      Usuń
    2. Nie szkodzi. ;) Bardzo Ci dziękuję za komplementy. <3

      Usuń
  4. Bardzo lubię połacie rzepaku. Coraz śmielej już rozkwita w mojej okolicy. A i bez się pojawił :)

    Piękne zdjęcia w pięknym miejscu. Śliczna jest ta marynarka, ma piękny wiosenny kolor. Mój ulubiony ostatnio :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie! Będziesz miała świetne scenerie do zdjęć. ;)

      Dziękuję, Iwetto! ;) Uwielbiam taki jasny fiolet. ;)

      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  5. Super zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :D Podoba mi się marynarka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję. <3

      Ślę słoneczne pozdrowionka! ;)

      Usuń
  6. Cudowna stylizacja! Bardzo w moim stylu. ;) Kiedyś mega lubiłam pepitkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 O, jak fajnie, że wpisałam się nią w Twój styl. ;) Ja dopiero teraz się przekonałam do pepitki. :D

      Usuń