12 lipca 2022

Jak stworzyć letni outfit?

Hejka!

Zapraszam Cię na nową, letnią stylizację.

Pogoda ostatnio nie dopisywała, było chłodno i deszczowo, ale powoli powraca lato. Od jutra ma przyjść ocieplenie, więc będzie można wskoczyć w sukienkę lub spódniczkę. Po filmowych wrażeniach przyszła dziś pora na modowe treści. Przychodzę ze stylizacją.

 


Koszulka z falbanką, niebieskie jegginsy

Jasną koszulkę z kwiatowym motywem i asymetryczną falbanką połączyłam z jasnoniebieskimi jegginsami, które pojawiły się niedawno na blogu. 

 


Złota bransoletka z sercem i skrzydłem, złote baleriny

Tym razem postawiłam na dodatki, które nadają stylizacji eleganckiego charakteru. Wybrałam złotą bransoletkę z ażurowym sercem i skrzydłem, natomiast na stopy powędrowały złote baleriny z kokardkami. 

 


Wakacyjne dodatki: pleciona torebka, słomkowy kapelusz

Nie zabrakło też akcesoriów przywodzących na myśl lato i wakacje: słomkowego kapelusza z czarną wstążką wokół ronda oraz plecionej torebki ze złotym symbolem nieskończoności. Bardzo ją lubię, bo jest niewielkich rozmiarów, lekka, ale też sporo pomieści. Poza tym ma rączkę, którą podnosi komfort użytkowania. Torebkę mogę nosić na ramieniu, ale też trzymać w dłoni.


 

Jak stworzyć letni outfit?

Lato to zdecydowanie czas jasnych kolorów, przewiewnych tkanin oraz dodatków, które nadadzą całości letni, wakacyjny klimat. Niedawno wspominałam o akcesoriach z muszelkami, które sprawdzają się idealnie podczas obecnej pory roku. Warto też postawić na słomkowe dodatki, takie jak kapelusz, czy torebka. Kapelusz nie tylko fajnie dopełnia strój, ale też przede wszystkim chroni przed słońcem. Natomiast torebka - gdzieś trzeba pomieścić swoje skarby.


***

Lubisz (słomkowe) kapelusze? 

Jakie torebki wolisz: małe, średnie, czy duże?

9 komentarzy:

  1. Dobry wieczór Moniko ❤️

    Śliczna stylizacja, połączenie barw jest przeurocze ❤️

    Kapelusze kocham, mam taki sam ❤️ bardzo lubię go nosić, skradła moje serce :)

    Ślicznie wyglądasz ❤️

    Lubię torebki listonoszki jakoś tak najbardziej :) Takie małe wybieram do kościoła albo na jakieś przyjęcie :) A duże shopperki na zakupy :)

    Ściskam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega dziewczęco i tak uroczo :D Ale jak kiedyś Ci pisałam ja stawiam raczej na uniwersalne kolory i wiem, że w takich spodniach bym bardzo rzadko chodziła, ale Ty pięknie w nich wyglądasz. Całość idealnie dopasowana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna letnia stylizacja, ta koszulka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, torebka przykuła mój wzrok, lubię na co dzień takie właśnie nieduże :D Kapelusz też za mną chodzi, ale nie trafiłam jeszcze na taki, który by krzyczał "Kup mnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kapelusz dodaje mega uroku :)

    OdpowiedzUsuń