21 lipca 2022

Jak nosić sukienkę babydoll? I Dziewczęca stylizacja

Hejka!

Zapraszam Cię na dziewczęcą odsłonę sukienki babydoll.

  

Zdjęcia czekały na publikację prawie rok, ale w końcu się doczekały. 😅

 



Sukienka babydoll - jak nosić?

Sukienka typu babydoll jest niezwykle dziewczęca i urocza. Nadaje się dla każdego typu sylwetki. Więcej na jej temat pisałam w poście Jak nosić sukienkę babydoll? I Stylizacja na sportowo. Tam też zestawiłam ją z trampkami i uzyskałam w ten sposób nieoczywiste, kontrastowe połączenie. 

 


 

Nie mogłam się oprzeć i stworzyłam też alternatywną, delikatną wersję stylizacji z tą sukienką.

 



Różowa sukienka babydoll, beżowy pasek z kokardką

 

Jasnoróżową sukienkę babydoll upolowałam podczas zeszłorocznych wyprzedaży w Croppie. Zachwycił mnie zarówno kolor, jak i krój kreacji. Postanowiła dodać jej jeszcze więcej słodyczy i zdecydowałam się na beżowy pasek z kokardką.

 


 

Beżowe sandały, wsuwka do włosów z muszelkami, bransoletka z muszelką i perełką

Na stopy powędrowały beżowe sandałki z mieniącymi się diamencikami. Wakacyjnego klimatu outfitowi nadają dodatki: wsuwka do włosów z muszelkami oraz bransoletka z muszelką i perełką


 

***

Lubisz nosić dodatki z muszelkami? 

Co sądzisz o sukienkach typu babydoll?

 

8 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka i cała stylizacja. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu miałam taką sukienkę babydoll ale wyrosłam z niej. Twoja jest przeurocza, ten kolor jest słodki. Pięknie wyglądasz, dziewczęco i subtelnie niczym różyczka ❤️

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uroczo, trochę vintage trochę księżniczkowo :) Szkoda tylko, że rękawy są 'ściągane' nie lubię takich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie opisałaś tę stylizację. <3 Dzięki. ;)
      Rozumiem. :D

      Usuń