15 lipca 2022

Q&A i szybkie strzały

Hejka!

Zapraszam Cię na pytania i odpowiedzi.

 

 

We wpisie Stylizacja-inspiracja: Violetta poprosiłam, że jeśli coś Was interesuje, żebyście zadali mi pytania w komentarzu, a ja zbiorę je i odpowiem w osobnym poście. Serdecznie dziękuję Iwetcie z bloga Moja Szafa Modna Szafa, za ciekawe pytania. Cieszę się, że zawsze mogę na Ciebie liczyć. Zaczynajmy spóźnione urodzinowe Q&A!

 


 

Urodzinowe Q&A


Kto jest dla Ciebie autorytetem?

Zawsze mam problem z tym pytaniem. Autorytet to duże słowo. Osobą, która wiele mnie nauczyła jest moja Mama i myślę, że to właśnie ją mogłabym określić takim mianem.


Czy akceptujesz siebie w pełni?

Nie. Muszę jednak przyznać, że przez ostatnie lata zrobiłam w tym kierunku postęp. Jest lepiej niż było, ale wciąż nie wszystko mi się we mnie podoba.


Jakie jest Twoje ulubione ciasto?

Kiedyś bardzo przepadałam za wszelkimi słodkościami. Obecnie ze względów zdrowotnych i dla dobrego samopoczucia staram się unikać cukru, więc ciasta jem bardzo rzadko. Natomiast jeśli miałabym wskazać moje ulubione wybrałabym napoleonkę i karpatkę. Lubię też krówkę  oraz leśny mech.


Gdybyś miała cofnąć czas, to do jakiego momentu życia byś wróciła?

Hmm… Nie czuję potrzeby cofania czasu. Każdy z etapów w moim życiu był po coś, każdy przeżyłam w taki sposób, w jaki na dany moment potrafiłam. Natomiast mam w pamięci wiele przyjemnych chwil, które miło wspominam, np. swoją studniówkę.


Ulubione letnie owoce lub owoc?

Nie jestem fanką owoców, więc nie mam letniego ulubieńca. Natomiast  lubię pić sok z borówek, ale taki dobrze zmiksowany, bez kawałków owoców.

 

Tyle pytań. Aby było ciekawiej, postanowiłam rozszerzyć Q&A o tzw. szybkie strzały, czyli wybór jednej z dwóch opcji. Jedziemy z tym!

 


 

Szybkie strzały: co wolisz? 

 

 

Morze, czy góry?

Choć nie lubię się opalać to zdecydowanie wybieram morze. Muszelki, szum morza, gofry, ryba z frytkami... Nad morzem jest moim zdaniem więcej atrakcji.


Kawa, czy herbata?

Herbata. Najlepiej zielona, np. z opuncją, brzoskwinią, czy jaśminem. Kawy nie piję, ale lubię jej zapach, a także lody o jej smaku.


Szpilki, czy buty na płaskiej podeszwie?

Buty na płaskiej podeszwie. Wygoda wygrywa.

 

Woda niegazowana czy gazowana?

Tylko niegazowana. Gazowanej nie lubię i nie dam rady nią ugasić pragnienia.

 

Facebook czy Instagram?

Instagram. Służy mi on do tworzenia i odbioru treści, natomiast Facebook bardziej do przeglądania i kontaktu ze znajomymi.


Spodnie jeansowe czy dresowe?

Jeansy. Dresy tylko po domu.

 

Dzień, czy noc?

Noc. Chyba powinnam być chomikiem, he, he.

 

Burger, czy pizza?

Pizza. Nie jem burgerów.

 

Pomadka do ust czy błyszczyk?

Pomadka. Nie lubię mieć posklejanych ust.

 

Blog, czy Instagram?

Blog, to od niego wszystko się zaczęło. Instagram jest jego dopełnieniem.

 

***

A Ty co wolisz? Odpowiedz na kilka szybkich strzałów w komentarzu.

6 komentarzy:

  1. Też wybieram blog, chociaż Instagram lubię przeglądać. Tak samo wolę morze i pizzę :) karpatkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham karpatkę <3 Ja zdecydowanie wolę góry, ale też niezbyt wysokie (lęk wysokości) :D Nad morzem byłam raz, ale pogoda nie dopisała :) Zdecydowanie jestem team kawa (a może bardziej mleko z cukrem z nutką kawy rozpuszczalnej) :) A buty na płaskiej podeszwie to też zdecydowanie Ja :) Jeansy, Instagram, woda gazowana, noc, błyszczyk, pizza i oczywiście blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu z tym morzem to mamy totalnie inne zdanie :P Byłam raz i nie było żadnego 'wow', ale to może lepiej, bo mam daleko haha :D Natomiast góry to moja miłość, w zakopanym byłam kilka razy i na dobrą sprawę mogę jeździć co roku. Ja jestem team aktywny wypoczynek, nie lenistwo, więc więcej atrakcji jest dla mnie zdecydowanie w górach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś na moje pytania :) Tak czułam, że mama jest Twoim autorytetem :)

    Moje odpowiedzi na szybkie strzały

    1. Wygrywają góry, marzę o wyjeździe zimą :)
    2. Herbatka najlepiej czarna, z cukrem trzcinowym i cytrynką :)
    3. Płaskie, wygoda wygrywa :)
    4. Niegazowana, najlepiej z cytryną i miętą zrobiona po swojemu rzecz jasna :)
    5. Fb mam, ale coraz mniej z niego korzystam :)
    6. Najbardziej lubię materiałowe, dżinsy noszę czasem a dresy po domu :)
    7. Zdecydowanie dzień, choć pracuję czasem i w nocy :)
    8. Pizza najlepiej swojska :)
    9. Pomadka, najlepiej matowa w kolorze Nude :)
    10. Blog, uwielbiam blogować :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru Kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, pominęłam to Q&A, ale liczę na to, że jeszcze kiedyś będzie okazja zadać Ci kilka pytań :D
    Morze, czy góry? - Góry! Może dlatego że nad morzem nigdy nie byłam jeszcze :D
    Kawa, czy herbata? - Herbata! Podobnie jak u Ciebie, kawy nie piję, ale np. ciasto cappucino lubię.
    Szpilki, czy buty na płaskiej podeszwie? - Buty na płaskiej, chociaż te na obcasach raz na jakiś czas też lubię.
    Woda niegazowana czy gazowana? - Lekko gazowana, ale niegazowanej czy mocno gazowanej w ostateczności też się napiję
    Facebook czy Instagram? - Identycznie, Facebook bardziej dla znajomych, a Instagram dla wszystkich.
    Spodnie jeansowe czy dresowe? - Jeansy! Kiedyś nie lubiłam, teraz bardzo lubię.
    Dzień, czy noc? - Dzień
    Burger, czy pizza? - Pizza, ale raz na jakiś czas burgera mogę zjeść.
    Pomadka do ust czy błyszczyk? - I to i to.
    Blog, czy Instagram? - Wielokrotnie podkreślałam, że blog.

    OdpowiedzUsuń